رفتن به مطلب

Longman

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    65
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Longman

  1. Longman

    کد تخفیف ۳۰ درصدی سون هاست

    سلام دوستان به مناسبت یلدا میتونید از کد تخفیف ۳۰ درصدی برای خرید سرویسهای سون هاست استفاده کنید: yalda1402 لینک ورود به سون هاست
  2. Longman

    لوکال هاست سبک

    Xamp نصب کردم خیلی سنگینه، Lamp هم یه تست میکنم. ممنون
  3. Longman

    لوکال هاست سبک

    سلام دوستان، میخواستم بدونم کدام یک از نرم افزارهای ساخت لوکال از همه سبکتر هست و به دستگاه فشار نمیاره؟
  4. سلام دوستانی که تمایل دارند می‌توانند از کد تخفیف ۲۰ درصدی زیر برای هاست وردپرس آلمان استفاده کنند. HGBX5M2JFJ لینک ورود به سایت
  5. سلام دوستان میخواستم بدونم آیا روشی یا پلاگینی برای سایت وردپرس انگلیسی هست که هزینه پست بین الملل را اتوماتیک بر اساس نرخ اداره پست ایران محاسبه کنه؟
  6. Longman

    ترجمه کلمه موجودی در وردپرس

    ممنون. مشکل حل شد.
  7. Longman

    ترجمه کلمه موجودی در وردپرس

    سلام دوستان همانطور که میدونید در ووکامرس میشه موجودی محصولات را نمایش داد. کلمه موجودی اشتباها دسترسی ترجمه شده بود که من در سایت wordpress.org تصحیحش کردم و ترجمه کردم موجودی و توسط مترجم هم تایید شده. اما هنوز در frontend به جای کلمه موجودی کلمه دسترسی را نشون میده. wordpress.org را چک کردم دیدم مشکلی نداره و کلمه موجودی تایید شده. حتی با loco translate هم در سایت خودم چک کردم دیدم ترجمه availability شده موجودی. اما هنوز هم کلمه دسترسی رو در frontend نشون میده. به نظر شما مشکل چی هست؟
  8. سلام طراح قالب گفته هرکسی این کار رو انجام بده در ازاش یک لایسنس قالب به فرد میده.
  9. طراح این قالب یک قالب دیگه هم داره که راستچین شده و فایل rtl.css نداره: https://github.com/presscustomizr/customizr شاید هم با شیوه دیگه‌ای راستچین میکنه و من اشتباه متوجه شدم.
  10. سلام دوستان اگه در مخزن وردپرس پوسته زیبای hueman رو دیده باشید و نصبش کرده باشید، حتما دیدید که دارای امکانات و قابلیت سفارشی سازی خیلی زیادی هست و جز محبوبترین قالبها در بین کاربران دنیا و همچنین فارسی زبانان هست. من قبلا با طراح اصلی این قالب در انجمن وردپرس جهانی برای راست چین کردنش صحبت کرده بودم و بهم گفته بود به علت نداشتن وقت کافی، فعلا تیمش نمیتونه راست چینش کنه و دنبال شخصی هست که به صورت داوطلبانه از طریق php قالب رو بتونه راستچین کنه. البته خود طراح بخش هایی را کم کم راستچین کرده ولی هنوز تکمیل نشده. این قالب قابلیت‌های خیلی زیادی داره و من خودم به صورت کامل به فارسی ترجمه‌اش
  11. Longman

    درخواست قالب

    برای سایت فروشگاهی: http://woocommerce.ir/ سایت شرکتی هم یک قالب رایگان هست که کاملا راستچین و فارسی سازی هم شده و خیلی خوبه: https://srd.wordpress.org/themes/customizr/
  12. Longman

    قالب دیجی کالا

    سلام وبسایت ووکامرس فارسی یک سری قالب داره که تقریباً شبیه دیجی کالا است ولی رایگان نیست. http://woocommerce.ir/
  13. این صفحه سفید ربطی به پشتیبانی هاست نداره و معمولا اصلا بلد نیستند چون کار تخصصی مربوط به وردپرس هست. تو اینترنت درباره‌اش سرچ کنید روشهای مختلفی برای برطرف کردنش هست.
  14. Longman

    خرید از تم فورست

    فقط باید به اینکه توجه کنید که به خاطر تحریمها اگه هاستتون داخل ایران باشه، قالبتون بروز رسانی خودکار نخواهد شد و باید به صورت دستی آپدیتش کنید. من تجربه‌ای که داشتم اینه که اتفاقا خریدن از تم فارست خیلی کار خوبیه. چون طراح قالبهاش پشتیبانی خیلی قوی دارن. چیزی که اصلا طراحهای ایران ندارن. فقط باید دقت کنید که قالبتون راستچین شده باشه و با افزونه loco translate هم میتونید به فارسی ترجمه اش کنید.
  15. Longman

    راه خلاص شدن از سایت های اسپمر و کپی کار

    ببینید بهترین کار این است که بعد از ارسال هر مطلب، در گوگل وبمستر به صورت دستی مطالب را FETCH کنید تا گوگل سریع مطلبتون رو ایندکس کنه. این شکلی دیگه هر سایتی هم کپی کنه. کپی کار شناخته میشه. در ثانی با توجه به الگوریتمهای جدید گوگل اگر از مطالب سایت شما کپی بشه حتی به نفع شما است. و ارزش مطلب شما بیشتر هم خواهد شد. پس نگران نباشید. فقط باید همون اول مطالب را به صورت دستی FETCH کنید تا سریعا ایندکس بشن و گوگل بفهمه که مطلب اولین بار در سایت شما منتشر شده.
  16. بله کلود فلر ایران رو تحریم کرده البته فقط دامنه ir رو. اگه پسوند دامنت چیز دیگه باشه میتونی ازش استفاده کنی. آروان کلود هم سرویس رایگانش زیاد جالب نیست. آروان کلود خیلی پیشرفته و عالی است. به درد سایتهای بزرگ میخوره. باسه سایتهای معمولی ارزش هزینه نداره. کلا cdn برای سایتهای پربازدید و پر درآمد خوبه. برای افزایش سرعت سایت از روشهای زیاد دیگه ای هم میتونید استفاده کنید.
  17. سلام cloudflare برای سایتهایی که دامنه .ir داشته باشند و فکر میکنم سرورهاشون هم داخل ایران باشن کار نمیکنه. اگه میخواهید از cdn استفاده کنید سرویس آروان کلود هست که تونسته خیلی موفق عمل کنه و داخلی هم هست و حتی سایتهایی مثل دیجی کالا هم ازش استفاده میکنند. فکر میکنم پنل رایگان هم داشته باشه.
  18. واقعا باید از مدیران این سایت تشکر کرد.
  19. Longman

    ساخت پروفایل کاربری

    https://www.webcreate.me/best-wordpress-user-profile-plugins/
  20. Longman

    کد تخفیف ۳۰ درصدی سون هاست

    سلام دوستان یک کد تخفیف سی درصدی سون هاست برام ارسال شده بود که گفتم با شما به اشتراک بگذارم تا استفاده کنید: کد تخفیف: existing30 محصولات شامل این تخفیف: - هاست وردپرس ایران یا خارج - هاست لینوکس حرفه ای ایران یا خارج - هاست دانلود ایران یا خارج - هاست بدون دیتابیس ایران یا خارج - هاست نامحدود خارج - هاست ویندوز سفارش دهید
  21. Longman

    افزونه سئو

    اگه خواستید بخرید، از سایتهای ایرانی نخرید، چون همه نال شده هستند و استفاده از افزونه‌های نال شده احتمال هک سایت رو افزایش میده. بهتره لایسنس اورجینال از سایت اصلی خریداری بشه. البته اگه از نال شده ها هم استفاده کنید در صورتی که کانفیگ امنیتی ساییتون خوب باشه مشکلی پیش نمیاد ولی باید وارد باشی خوب پیکربندی امنیتی رو انجام بدی.
  22. Longman

    چک کردن سایت در moz

    از تولبار Moz هم می‌تونید استفاده کنید و اتوریتی همه سایتها رو چک کنید: https://chrome.google.com/webstore/detail/mozbar/eakacpaijcpapndcfffdgphdiccmpknp
  23. Longman

    ایا کم کردن حجم عکس برای سئو مهم هستش

    سلام برای کم کردن حجم عکسها از این پلاگین استفاده کنید که خیلی عالیه: https://fa.wordpress.org/plugins/wp-smushit/
  24. Longman

    درخواست راهنمای ورژن جدید Yoast

    باید تمرین کنی تا قلقش دستت بیاد. بهتره وردپرس رو روی لوکال نصب کنی و باهاش تمرین کنی. اینجوری دیگه خیالت هم راحته که اتفاقی برای سایتت نمیفته. ترجمه هم صبر کن بروز رسانی میشه.
×
×
  • اضافه کردن...