سلام و درود
دوستان گرامی نمیدونم تا حالا شما هم به وب سایت دیجی کالا دقت کردید؟ این وب سایت در حالت دسکتاپ رسپانسیو نیست. یعنی با کوچک کردن مرورگر واکنشی نداره. اما چطور وقتی با گوشی موبایل یا تبلت وب سایت رو باز میکنیم واکنشگرا و کاملا رسپانسیو دیده می شه؟!
چه روشی رو برای طراحی این سایت استفاده کردن؟
ممنون