Alireza Xn
عضو سایت-
تعداد ارسالها
1059 -
تاریخ عضویت
-
آخرین بازدید
-
روز های برد
5
تمامی مطالب نوشته شده توسط Alireza Xn
-
کش به ذخیره فایل ها بر روی مرورگر یا سرور میگن به این صورت که کاربر با 1 بار وارد شدن به سایت دیگه نیازی نیست با ورود مجدد فایل های CSS و JS براش از اول بارگذاری بشه . سطح امنیتش رو هم میتونم بگم یک سایت جهانی هستش و 100 درصد قابل اعتماده چون بیشتر سایت های معروف هم دارن ازش استفاده میکنن نمونش مثل وب سایت نارنجی . در مورد سوال آخر هم باید بگم خیر در این صورت دیگه نمیشه نیم سرور های اصلی سایت رو مشاهده کرد چون نیم سرور های کلاد فلر بر روی دامنه ست شده .
-
CDN یک سرور ابری هستش که با استفاده از اون میتونید فایل هایی مثل JS و CSS رو درون اون کش کنید اینطوری سرعت وب سایت تا چند برابر برای کاربر ها بالاتر میره یکی از سایت هایی که به رایگان پنل CDN ارایه میکنه Cloudflare هستش که با استفاده از نیم سرورها سایت شما رو از روی سرور های ابری خودش کش میکنه . البته امکانات دیگه ایی هم داره . برای استفاده ازش هم پیشنهاد میکنم این مقاله آموزشی رو بخونید - کلیک کنید
-
بهترین راه مخفی کردن نیم سرور ها استفاده از سرویس CDN هستش مثل Cloudflare
-
سلام دوستان راستش چند وقته که میخوام این وکتور رو بخرم ولی هیچ واسطی پیدا نمیکنم که برام از این سایت بخره اگر کسی پی پال یا اکانت توی این سایت داره ممنون میشم واسم بخره من هزینش رو به تومان میریزم به حسابش . آدرس خرید وکتور - کلیک کنید ممنون .
-
درسته الان دیگه کمتر روی این مورد اهمیت داده میشه و میشه گفت درجه پایینی داره ولی برای یک سایت که در زمینه IT فعالیت میکنه نمیشه دامنه ایی مثل bia2download گرفت یا bia2fun !!!!
- 6 پاسخ
-
- 4
-
-
اسم دامنه بیشتر باید فهومی + ساده + کوتاه باشه و با محتوای سایت هم باید هماهنگ باشه .
- 6 پاسخ
-
- 4
-
-
درسته ایران سرور همیشه عالی بوده کیفیت خدماتشون واقعا خوبه مخصوصا پشتیبانیشون من یه بار دامنه .com داشتم روی یک وبلاگ ست کرده بودم ولی بعدش دیگه بخاطره درس و مشکلات گذاشتمش کنار بعد 1 سال بهم زنگ زدن گفتن برای جلوگیری از دزیده شدن دامنتون 2 روز زودتر تمدید کنید میشه گفت نسبت به مشتریاشون احساس مسئولیت دارن . آبتین وب واقعا بدون هیچ گونه تعثبی میتونم بگم بهترین میزبانی وبی بوده که تا حالا داشتم پشتیبانی و کیفیت خیلی خوبی نسبت به قیمت سرویس هاشون دارن .
- 14 پاسخ
-
- 2
-
-
اومدن ArrayArrayArrayArray بالای هدره سایت
Alireza Xn پاسخی برای salehen ارسال کرد برای یک موضوع در مشکلات دیگر
مشکل از این زمینه های دلخواه قبل از تابع فراخوانی فایل header در index.php بود : <?php echo get_post_meta($post->ID, "$price", true); ?> <?php echo get_post_meta($post->ID, "$image", true); ?> <?php echo get_post_meta($post->ID, "$buy_link", true); ?> <?php echo get_post_meta($post->ID, "$thumb", true); ?> فایل index.php رو جایگزین فایل قبلی کنید : index.php- 9 پاسخ
-
- 3
-
-
اما تا اونجایی که من میدونم ساده گرایی یعنی اینکه از حداقل جزئیات و در قالب کیفیت بالا استفاده بشه مثل ایکون های مترو که طراحی خیلی ساده ایی دارند ولی کیفیت و زیبایی بسیار بالا . اگر سایت ساند کلاد رو هم دیده باشید 100 درصد بر پایه ای جکس طراحی شده و UI معمولی داره . به طوری که با یک بار باز کردن سایتش دیگه نیازی به لود هیچ صفحه ایی نیست . فکر میکنم این جور سایت ها از طریق علم ریاضی و ارگونومیک دارن استفاده میکنند قبلا توی یک وبلاگ یک مطلبی رو دیده بودم که نوشته بود استفاده از عنصر justify در نوشته باعث خستگی چشم های کاربر میشه و گاهی اوقات باعث بروز خطا در عملکرد خوندن پارگراف بعدی میشه .
-
اومدن ArrayArrayArrayArray بالای هدره سایت
Alireza Xn پاسخی برای salehen ارسال کرد برای یک موضوع در مشکلات دیگر
توی فایل هدر نبود به احتمال زیاد بخاطره فایل فانکشن یا فایل Index.php قالب هستش . در ضمن فایل هدر هم مشکلات زیادی توی متا داشت که واستون درست کردم. اون کد گوگل هم که سمش روشه کد امارگیر گوگل هستش . فایل فانکشن رو قرار بدید تا برسی بشه این فایل هدر رو هم جایگزین فایل هدر قبلی کنید . header.php- 9 پاسخ
-
- 2
-
-
با سلام خدمت دوستان و همکاران عزیز خیلی وقت بود قبلا در گروپ های مختلف در فیس بوک بحث هایی رو ایجاد کرده بودم در مورد سبک های نسل جدید طراحی وب که چرا سایت های خیلی بزرگ از این شیوه نوین استفاده نمیکنند ؟؟؟ در سال 2012 به بعد شاهد ورود تکنولوژی های جدید تحت وب و یک توسعه سریع وب بودیم که طی دوسال وب خیلی گسترده تر و پیشرفته تر شده . اما در این بین میبینیم که سایت های بزرگ وب یا به اصطلاح شاخ وب زیاد از این سبک های طراحی استفاده نمیکنند مثل سایت یاهو و فیس بوک که هنوزم سبک مینی مالیسم خودشون دارن حفظ میکنن . ایا بنظرتون محتوا برای این سایت های بزرگ خیلی خیلی مهم تر از کیفیت ظاهری و UI هستش ؟؟
-
اگر یک هاست حرفه ایی + هارد SSD با اپتایم بالا و قیمت مناسب میخواهید : آبتین وب اگر هاست ابری و فوق حرفه ایی میخواهید و مشکل مالی ندارید : پرشین تولز
- 14 پاسخ
-
- 3
-
-
از این کلیپ آموزشی استفاده کنید : http://www.aparat.com/v/ySfIm
-
دوست عزیز تا اونجایی که من میدونم افزونه های فرم ساز پیشرفته همشون پریمیوم هستند . در ضمن اون لینک دانلودی هم که گذاشتید افزونه Quform هستش و پریمیوم هم هست !! http://codecanyon.net/item/quform-wordpress-form-builder/706149
- 9 پاسخ
-
- 2
-
-
شما از چه روشی استفاده کردید ؟؟؟ چون باید به یک تگ به غیر از a خاصیت تولتیپ رو بدید !
- 7 پاسخ
-
- 1
-
-
ساخت تب با استفاده از jQuery و css بدون افزونه
Alireza Xn پاسخی برای Blood ارسال کرد برای یک موضوع در برنامه نویسی استاتیک
اینطوری که نمیشه فهمید ! یه ادرس انلاین قرار بدید تا برسی بشه یا اینکه سورس html رو هم قرار بدید . -
ممنون توضیحات خیلی مفیدی دادید . فقط یه سوال دیگه هم داشتم اونم اینکه آدرس مطالب به نظرتون فارسی باشه بهتره یا اینگلیسی ؟؟ چون از هر کسی میپرسم یه چیز میگه یکی میگه اینگلیسی بهتره یکی میگه اصلا فرقی نداره میخواستم بدونم نظر شما در این مورد چه ؟؟ مثلا : site.com/وردپرس-پلاگین یا site.com/wordpress-plugin
-
سلام میخواستم سوال کنم که خروجی .html در صفحات وردپرس چه مزیت هایی داره ؟؟؟ خیلی از وبلاگ ها و سایت ها رو دیدم که دارن استفاده میکنند میخواستم بدونم ایا لازمه ؟؟ و اینکه درست کردنش چطوریه ؟؟ مثلا : site.com/wordpress-plugin.html
-
مشکل از فایل فانکشن هستش . توی لاین 149 ! یک بار کدهای داخل فایل فانکشن رو پاک کنید ببینید درست میشه ؟
-
بهترین مکان بعد از دکمه ارسال نظر هستش .
-
خوب دوست عزیز از اسم این افزونه معلوم نیست که پست ها رو هم اسلاید میکنه ؟؟؟ یکی از قابلیت های اصلی این پلاگین اسلاید آخرین مطالب و مطالب سفارشی هستش .
- 3 پاسخ
-
- 1
-
-
سلام اگر فقط برای نظرات بخواهید این افزونه عالیه برای این کار . http://wordpress.org/plugins/si-captcha-for-wordpress/
- 7 پاسخ
-
- 4
-
-
سلام از این افزونه استفاده کنید خیلی عالیه قابلیت های بسیار زیادی داره مثل ریسپانسیو بودن و سازگاری با صفحات لمسی همینطور دارای پنل تنظیمات راحتی هم هستش . https://wordpress.org/plugins/post-slider/
- 3 پاسخ
-
- 3
-
-
سئو سئو سئو سئو !!! دوستان چرا از سئو بت میسازید؟؟؟ سئو فقط یک استاندارد هستش همین ! یه سری قوانین ساده داره که باید رعایت بشه تموم شد . دیگه چرا انقدر بزرگش میکنید . سایت های دانلود معمولا هزینه زیادی باید براشون خرج کنید چون به غیر از نیاز داشتن به یک هاست باید یک هاست دانلود یا یک سرور VPS یا VDS برای ذخیره فایل ها داشته باشید . همین سایت دانلود ها ماهیانه شاید 700 هزار تومن خرج داشته باشه .
- 14 پاسخ
-
- 4
-
-
من از پلاگین All In one WP Security استفاده میکنم که بنظرم بهترین پلاگین واسه امنیت وردپرس هستش به 3 دلیل 1. پشتیبانی از پارسی 2. تنظیمات حرفه ایی ولی ساده 3. امکانات تقریبا کامل از نظر بروزرسانی هم عالیه تقریبا هر 1 ماه یه بار اپدیت شده و با نسخه های جدیدتر وردپرس فیکس میشه .
- 7 پاسخ
-
- 1
-
