Alireza Xn
عضو سایت-
تعداد ارسالها
1059 -
تاریخ عضویت
-
آخرین بازدید
-
روز های برد
5
تمامی مطالب نوشته شده توسط Alireza Xn
-
سوالات شخصی خود را از parsa بپرسید!
Alireza Xn پاسخی برای amir khalaji mehr ارسال کرد برای یک موضوع در بحث آزاد
سلام سوال های من : از چه سنی وارد وب شدید و کلا از چه سالی با طراحی وب یا فرونت اند اشنا شدید ؟؟ به چند سیستم مدیریت محتوا به غیر از وردپرس تسلط کامل دارید ؟؟ بدون تعثب بگید کدوم سیستم مدیریت محتوا از نظر امکانات از بقیه CMS ها بهتره ؟؟؟ نظرتون در مورد کپی رایت و نقض این قانون توی ایران و به مسخره گرفته (!) شدنش چیه ایا خودتون هم قبل تشکیل گروه وردپرس پارسی سعی به حفظ این قانون داشتید ؟؟ چه چیزی موفقیت رو واسه یک فری لنسر یا وبلاگ نویس آزاد کار میتونه فراهم کنه ؟؟ (مهم ) -
دوستان نویسنده ها انتخاب شدند دیگه درخواست نفرستید ...
-
نحوه فراخوانی صحیح فایل های JS و CSS در پروژه ؟
Alireza Xn پاسخی برای mehdi.tayebi ارسال کرد برای یک موضوع در مشکلات دیگر
من خودم از روش معمولی استفاده میکنم فایل های استایل رو توی header و فایل های js رو توی footer در آخر کد ها ... و یه ترفند دیگه هم هستش که میتونید فایل های css یا js که فقط در صفحه اصلی کاربرد دارن رو اختصاص بدید فقط توی صفحه اصلی و توی ادامه مطلب غیر فعال باشن اینطوری سرعت لود سایت بالاتر میره . اگر از طریق فایل فانکشن اضافه کنید مزیتی که داره اینکه لینک ها در سورس قالب مخفی میشن . برای style : wp_enqueue_style('style', get_stylesheet_directory_uri() .'/style.css');- 14 پاسخ
-
- 2
-
-
ببینید گاهی اوقات جاوا اسکریپت روی اکسپلوره فعال نیست توی تنظیمات اسکپلوره چک کنید ببینید جاوا اسکریپت فعال هستش یا نه ..
-
حل شده انقضا دامین .راهی برای در اختیار گرفتن بیشتر دامین ؟
Alireza Xn پاسخی برای WP4All ارسال کرد برای یک موضوع در بحث آزاد
ولی من پیشنهاد میکنم 1 ماه قبل از فرا رسیدن زمان تمدید هزینه تمدید دامنه رو پرداخت کنید تا به صورت خودکار خودش تمدید بشه ... بلاخره آدمه دیگه ممکنه یه مشکلی پیش بیاد که چند ماه به اینترنت دسترسی نداشته باشید پس بهتره از همین الان هزینه تمدید دامنه رو از قبل پرداخت کنید ...- 11 پاسخ
-
- 2
-
-
وب سایلنت در نظر داره برای توسعه و پیشرفت سریعتر سایت چند نویسنده فعال و مجرب رو استخدام کنه نویسنده هایی که شرایط زیر رو داشته باشند میتونند در سایت به نویسندگی در موضوع طراحی وب و اخبار فناوری مشغول بشند . سابقه ۱ تا ۲ سال وبلاگ نویسی یا نویسندگی تسلط کافی به مباحث طراحی وب تسلط کامل به سیستم وردپرس جهت ارسال پست و مدیریت بخش ها توانایی ارسال پست سئو شده (برچسب و عنوان مناسب) توانایی تولید محتوای اختصاصی یا ترجمه شده نکته : در پست های ترجمه شده شما باید فقط از منبع اینگلیسی زبان پست ها رو ترجمه کنید پس باید تسلط به زبان اینگلیسی خوبی داشته باشید .
-
نه به احتمال زیاد سورس اصلی این پلاگین توی خود پوسته قرار داشته و دیگه نیازی به پلاگین نداره بخاطره همین ارور داده ..
-
و خداوند گوگل را آفرید ... آموزش ساخت ساب دامنه : http://www.tehranhost.com/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%DB%8C-%D9%BE%D9%86%D9%84/ آموزش اتصال ساب دامنه به هاست دانلود توسط میهن وب هاست : http://my.mihanwebhost.com/knowledgebase.php?action=displayarticle&id=6
-
سلام برای نمایش آخرین نظرات ارسال شده با استایل پیش فرض اول این کد ها رو در کجای مناسب در فایل functions.php قرار بدید : function src_simple_recent_comments($src_count=7, $src_length=60, $pre_HTML='<li><h2> Recent Comments </h2>', $post_HTML='</li>') { global $wpdb; $sql = "SELECT DISTINCT ID, post_title, post_password, comment_ID, comment_post_ID, comment_author, comment_date_gmt, comment_approved, comment_type, SUBSTRING(comment_content,1,$src_length) AS com_excerpt FROM $wpdb->comments LEFT OUTER JOIN $wpdb->posts ON ($wpdb->comments.comment_post_ID
- 2 پاسخ
-
- 2
-
-
- دیدگاه ها
- نمایش دیدگاه ها
-
(و 1 مورد دیگر)
برچسب زده شده با :
-
افزونه wp-pagenavi رو دانلود و نصب کنید . http://wordpress.org/plugins/wp-pagenavi/
- 3 پاسخ
-
- 3
-
-
من هیچ کدوم از این سایت های امارگیر رو قبول ندارم (به دلایلی ) . ! به جز این دوتا سایت آمارگیر که واقعا بی نظیرن : http://clicky.com/ https://www.woopra.com/ خودم از اسکریپت piwik دارم استفاده میکنم و کاملا هم راضی هستم چون امکانات فوق حرفه ایی برای امار سایت داره + دقت بسیار بالا ! http://piwik.org/
- 5 پاسخ
-
- 1
-
-
+ در تکمیل توضیحات مفید اقا Farzad پیشنهاد میکنم اگر میخواهید VPS بخرید از سرور های هلند استفاده کنید که سرعت و کیفیتی خیلی خوبی نسب به سایر کشور های اروپایی دارند ....
- 6 پاسخ
-
- 3
-
-
سلام از چه نسخه ایی از اکسپلوره استفاده میکنید ؟؟
-
خوب ببینید مهم اینکه شما از چه منابعی بخواهید استفاده کنید تا سریعتر یاد بگیرید من پیشنهاد میکنم اصلا هزینه برای کلاس خصوصی نکنید خیلی از کاربران توی همین انجمن هستند که php رو از 0 خیلی سریع کمتر از چند ماه یاد گرفتن ... در مورد قیمت هم معمولا کلاس های خصوصی برنامه نویسی از مقدماتی تا حرفه ایی حدود 500 هزار تا 800 هزار تومنی میشه ... البته آنلاین هم میشه بهتون آموزش داد که یکم هزینش شاید کمتر بشه ...
- 6 پاسخ
-
- 3
-
-
دوست عزیز کلاس رفتن برای یاد گیری چه زبان برنامه نویسی چه طراحی وب اشتباه محضه !! دلیلش خیلی سادست چون کسی که میاد یک زبان برنامه نویسی رو به شما یاد میده طبق اصول و روش های خودش بهتون یاد میده که ممکنه این روش ها کاملا اشتباه باشن مثل این میمونه که که اطلاعات رو از یک حافظه به یک حافظه دیگه کپی بشه ولی اگه شما با آموزش های ازاد داخل نت شروع به یادگیری کنید خیلی حرفه ایی تر میتونید در آینده به این زبان ها مسلط بشید ... پ ن : توی خود دانشگاه ها هم زبان Asp.net آموزش داده میشه ولی انقدر سطحی و ابتدایی هستش که کسانی که به ظاهر مدرک لیسانس میگیرن حتی 1 درصد هم چیزی از وب نمیدونن !!
- 6 پاسخ
-
- 1
-
-
با سلام دوستان راستش خیلی وقت بود داشتم به این فکر میکردم که یک سری آدم مریض میان توی سایت ها و وبلاگ های مختلف با مشخصات ما کامنت میذارن !!! از اونجایی هم که گرآواتار با آدرس ایمیل اواتار رو شناسایی و لود میکنه خیلی راحت این آدم های مریض میان با مشخصات ایمیل ما توی سایت های دیگه هر چی دلشون خواست میگن !! مدیر سایت هم نمیدونه که فیک هستش !! حالا راهی نیست تا جلوی این روش گرفته بشه ؟؟؟ مثلا یک افزونه ایی طراحی بشه که از کاربر یک سوال امنیتی که قبلا خودش توی گراوتار ثبت کرده استفاده کنه اینطوری هم یک کپچا ضد اسپم داریم هم یک کد برای شناسایی صاحب اصلی ادرس ایمیل !! نظرتون چیه ؟؟
-
شما اگر میخواهید یک سایت دانلود انیمیشن راه اندازی کنید باید یک سرویس میزبانی وب خریداری کنید و یک هاست دانلود برای ذخیره فایل ها .
- 6 پاسخ
-
- 4
-
-
میهن وب هاست خوبه ولی گول قیمت مناسب رو نخورید دوست عزیز این روز ها برادر آدم هم نمیاد یه چیزی رو با قیمت کم از سر برادری به ادم بده . فکر نکنم بشه وردپرس رو نصب کرد چون هاست های دانلود دیتابیس ندارن و همینطور بعضی از تابع های مورد نیاز برای CMS روی اونها بسته هستش .
- 6 پاسخ
-
- 4
-
-
کار freelance و بحث کار قانونی و مالیات
Alireza Xn پاسخی برای The Gladiator ارسال کرد برای یک موضوع در بحث آزاد
فری لنسر اسمش روشه یعنی آزادی !! دقیقا مثل یک کار آزاد میمونه و به هیچ جایی وصل نیست و میشه گفت برای خودش و تنهایی کار میکنه این افراد رو بهشون میگن اشخاص حقیقی که یک فرد ازاد و مستقل هستند پس هیچ گونه مالیات یا چیز دیگه ایی بر عهدشون نیست حتی خیلی از قوانین کار رو هم میتونن نادیده بگیرن چون کارشون ازاده تقریبا فری لنسر ها هیچ قانونی براشون نیست و 99 درصد توی جامعه آزاد کار میکنن ... دولت فقط از اشخاص حقوقی که دارای پروانه کسب یا شرکت هستند مالیات میگیره نه حقیقی .- 10 پاسخ
-
- 2
-
-
مشکل آپاچی به هنگام اضافه شدن این کد
Alireza Xn پاسخی برای msh4030 ارسال کرد برای یک موضوع در مشکلات دیگر
از این نرم افزار شبه ساز استفاده کنید واقعا عالیه و ۱۰۰ درصد با وردپرس سازگاره سرعتش هم خیلی خوبه + قابلیت پرتابل هم داره http://www.uniformserver.com/ -
این نماد بیشتر برای اعتماد کردن مشتری از امنیت پولش هستش ولی خیلی از کاربرا فکر میکنن هر سایتی که این نماد رو داره پس کیفیت محصولاتش هم خیلی بالا و مورد تاییده !!
- 7 پاسخ
-
- 7
-
-
دروازه های پرداخت ایران برای ووکامرس توسط افزونۀ WooIRAN Commerce
Alireza Xn پاسخی برای هادی خسروجردی ارسال کرد برای یک موضوع در معرفی افزونه ها
واقعا عالی و کامله ممنون ♥ موفق باشید -
داکتایپ رو به این شکل وارد کنید . در کل استاندارد HTML5 هنوز کامل نشده بخاطره همین هم الگوریتم این سایت زیاد با این استاندارد جدید فیکس نیست . (چیزی که از بقیه شنیدم) <!doctype html>
-
تاخیر در در انجام دستور CSS
Alireza Xn پاسخی برای alireza1375 ارسال کرد برای یک موضوع در برنامه نویسی استاتیک
خوب شرط رو برای قبل از هاور شدن و کلاس اصلی قرار بدید کاری نداره که ! مثال : #tag a { color: #626262; -webkit-transition: all 1s; -moz-transition: all 1s; -o-transition: all 1s; transition: all 1s; } #tag a:hover { color: #08a6eb; } نمونه آنلاین -
به این لینک برید ببینید نمونه ای که میخواهید هست یا نه : http://designscrazed.net/css3-jquery-dropdown-menus/
