keyvan 87 ارسال شده در بهمن 91 گزارش بازنشر ارسال شده در بهمن 91 سلام دوستانمن برای اولین بار و به صورت اتفاقی توی انجمن با بحث index مطالب آشنا شدم، هیچی ازش نمیدونم، اگر برایتان مقدور است در این خصوص برایم توضیح دهید، و از کجا بدونم وضعیت ایندکس مطالبم چطوره؟این آدرس سایتhttp://www.blogsport.info/تا 6 ماه مطالبم رو وبلاگ بود، الان حدود 9 ماه میشه که مطالب رو سایت منتقل کردم و فعالیت در سایت دارمفایل robots.txt رو هم نداشتم و اطلاعی هم در اون مورد نداشتم ،دست و پا شکسته چیزی فهمدیم ازش و الان این رو گذاشتم، نمیدونم خوبه؟ بده؟# Google ImageUser-agent: Googlebot-ImageDisallow:Allow: /*# Google AdSenseUser-agent: Mediapartners-Google*Disallow:# digg mirrorUser-agent: duggmirrorDisallow: /# globalUser-agent: *Disallow: /cgi-bin/Disallow: /wp-admin/Disallow: /wp-includes/Disallow: /wp-content/plugins/Disallow: /wp-content/cache/Disallow: /wp-content/themes/Disallow: /trackback/Disallow: /feed/Disallow: /category/*/*Disallow: */trackback/Disallow: */feed/Disallow: /*?Allow: /wp-content/uploads/ لینک به ارسال
Morteza 34190 ارسال شده در بهمن 91 گزارش بازنشر ارسال شده در بهمن 91 شما اول مطالب مربوط به فایل روبوت، فایل sitemap-نقشه سایت رو بررسی کنید. توی انجمن تاپیک های جامعی در اینمورد و سئو هست.همچنین مبحث پیوند یکتا رو هم بررسی کنید.اینها همه با هم در بحث ایندکس و سئو دخیل هستن.اول باید به یک تعریف از سئو برسید بعد برید سراغ مرحله بعد. 4 لینک به ارسال
keyvan 87 ارسال شده در بهمن 91 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در بهمن 91 در خصوص سئو اطلاعاتی دارم؛ همچنین پیوند یکتااما در مورد روبوت و یا نقشه سایت نهافزونه های زیادی واسه نقشه سایت هست؛ کدومش بهتره؟ آموزش نصبش در اینجا هست؟ لینک به ارسال
isk 4447 ارسال شده در بهمن 91 گزارش بازنشر ارسال شده در بهمن 91 http://wordpress.org/extend/plugins/google-sitemap-generator/نشانی مپ رو در روبوتی که در بالا آوردید وارد کنید - و به اکانت وبمستر گوگل هم معرفی کنید 5 لینک به ارسال
keyvan 87 ارسال شده در بهمن 91 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در بهمن 91 این بهتره http://wordpress.org...e-xml-sitemaps/ یا اونی که شما معرفی کردید؟نشانی مپ رو با آدرس سایت در روبوت به این شکل بذارمsitemap.xml.gzیاsitemap.xml لینک به ارسال
keyvan 87 ارسال شده در بهمن 91 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در بهمن 91 دوستان من تازه متوجه شدم افزونه سئو سایت مپ دارهبه نظر شما کدوم رو بذارم؟این سایت مپ افزونه هستhttp://www.blogsport.info/sitemap_index.xmlو این هم سایت مپی که امروز ساختمhttp://www.blogsport.info/sitemap.xmlممنون میشم راهنمائی کنید لینک به ارسال
Morteza 34190 ارسال شده در بهمن 91 گزارش بازنشر ارسال شده در بهمن 91 نقشه ایی که با افزونه درست کردید باز نمیشه.دومی باز میشه.افزونه google-sitemap-generator اعتبار بیشتری داره. 2 لینک به ارسال
keyvan 87 ارسال شده در بهمن 91 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در بهمن 91 نقشه افزونه رو غیر فعال کردم؛ در این نقشه که ساختمhttp://www.blogsport.info/sitemap.xml فقط صفحه اصلی و برگه ها نمایش داده میشه خبری از دسته و ها و پست ها نیست؟ لینک به ارسال
Morteza 34190 ارسال شده در بهمن 91 گزارش بازنشر ارسال شده در بهمن 91 نقشه سایتتون درست هست و مشکلی نیست 2 لینک به ارسال
keyvan 87 ارسال شده در بهمن 91 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در بهمن 91 ممنوندر گوگل وبمستر، که همین دیروز سایت رو ثبت کردم و نقشه سایت رو هم دیروز ساختم و اضافه کردم؛ این اطلاعات رو بهم دادهچطور ارزیابی می کنید؟ خوبه یا بد؟مورد دیگه اینکه این تعداد ارسال که با رنگ آبی مشخص شده ،و نوشته 243،منظورش چیه؟ یعنی 243 مطالب من رو شناسایی کرده ؟ ممنون میشم راهنمائیم کنید لینک به ارسال
isk 4447 ارسال شده در بهمن 91 گزارش بازنشر ارسال شده در بهمن 91 یعنی از 243 آرتیکلی که در سایت مپ بوده، 229 مورد رو در فهرست گوگل فعلاً می تونید ببینیدhttps://www.google.c...lient=firefox-aدر مورد سرعت و یا مقدار ایندکس کردن زیاد نمیشه گفت که خوبه یا بده - چون زیاد مهم نیست (لااقل به نظر من)به هر حال گوگل کارش نبش قبره - و اصلاً برای ذخیره ی اطلاعات سایت ها خساست به خرج نمیدهمهم نیست که مطالب شما چه حجمی از اینترنت و یا گوگل رو به خودش اختصاص میدهمهم اینه که مطالب شما در چه جایی از گوگل قرار بگیره-----اصولاً دوستانی که کارشون و درآمدشون از اپتیمایز کردن سایت دیگران هست، به خاطر ایندکس کردن پول نمیگیرن - چون گوگل این کارو رایگان انجام میده - اونا به خاطر اینکه شما رو بالا قرار بدن پول میگیرن 4 لینک به ارسال
keyvan 87 ارسال شده در بهمن 91 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در بهمن 91 الان که به لحاظ سئو در حد متوسطبه بالا هستم، و اینکه هم روبوت و هم سایت مپ رو ساختم، و سایت رو هم در وبمستر ثبت کردم، میتونم به افزایش ورودی های بییشتر خوشبین باشم؟معمولا" کمتر از روزی 300تا ندارم و بالای 500 هم داشتم، البته در وضعیتی که هیچکدوم از این کار ها رو نکرده بودم لینک به ارسال
PGW 19 ارسال شده در بهمن 91 گزارش بازنشر ارسال شده در بهمن 91 ممنوندر گوگل وبمستر، که همین دیروز سایت رو ثبت کردم و نقشه سایت رو هم دیروز ساختم و اضافه کردم؛ این اطلاعات رو بهم دادهچطور ارزیابی می کنید؟ خوبه یا بد؟مورد دیگه اینکه این تعداد ارسال که با رنگ آبی مشخص شده ،و نوشته 243،منظورش چیه؟ یعنی 243 مطالب من رو شناسایی کرده ؟ ممنون میشم راهنمائیم کنیدمنظورش اینه که ابی ها پست هاتن قرمز ها ایندکس شده هاستبرای مثال 100 تا پست داده 90 تاش توی گوگل ایندکس شدهو پیشنهاد می کنم روبوت تکس رو ادیت کنید به این صورت قرار بدید# All BotsUser-agent: *Disallow: /wp-admin/Disallow: /wp-includes/Disallow: /wp-content/Disallow: /readme.htmlDisallow: /license.txtDisallow: /search/Disallow: /*?Disallow: /*.php$Disallow: /*.js$Disallow: /*.inc$Disallow: /*.css$Disallow: /*.gz$Disallow: /*.wmv$Disallow: /*.cgi$Disallow: /*.xhtml$Disallow: /*rurl=*Allow: /sitemap.xml.gz$Allow: /wp-content/uploads/# SitemapSitemap: http://site.com/sitemap.xml.gz# Image SitemapSitemap: http://site.com/sitemap-image.xmlبرای لینک سایت مپ توی روبوت لینک xml.gz رو وارد کنید بنظر خودم بهتره و روبو تکست چنا سایت سئو رو دیدم اینطور قرار داده بودند 2 لینک به ارسال
keyvan 87 ارسال شده در بهمن 91 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در بهمن 91 یعنی از 243 آرتیکلی که در سایت مپ بوده، 229 مورد رو در فهرست گوگل فعلاً می تونید ببینیدhttps://www.google.c...lient=firefox-aدر مورد سرعت و یا مقدار ایندکس کردن زیاد نمیشه گفت که خوبه یا بده - چون زیاد مهم نیست (لااقل به نظر من)به هر حال گوگل کارش نبش قبره - و اصلاً برای ذخیره ی اطلاعات سایت ها خساست به خرج نمیدهمهم نیست که مطالب شما چه حجمی از اینترنت و یا گوگل رو به خودش اختصاص میدهمهم اینه که مطالب شما در چه جایی از گوگل قرار بگیرهدرست متوجه توضیح شما نشدم!یه سوال دیگهالان به نسبت تعدادی که در سایت مپ هست؛ آیا میشه تعداد سایت مپ رو از طریق تنظیمات افزایش داد؟ اصلا" این کار لازمه؟منظورش اینه که ابی ها پست هاتن قرمز ها ایندکس شده هاستبرای مثال 100 تا پست داده 90 تاش توی گوگل ایندکس شدهو پیشنهاد می کنم روبوت تکس رو ادیت کنید به این صورت قرار بدید# All BotsUser-agent: *Disallow: /wp-admin/Disallow: /wp-includes/Disallow: /wp-content/Disallow: /readme.htmlDisallow: /license.txtDisallow: /search/Disallow: /*?Disallow: /*.php$Disallow: /*.js$Disallow: /*.inc$Disallow: /*.css$Disallow: /*.gz$Disallow: /*.wmv$Disallow: /*.cgi$Disallow: /*.xhtml$Disallow: /*rurl=*Allow: /sitemap.xml.gz$Allow: /wp-content/uploads/# SitemapSitemap: http://site.com/sitemap.xml.gz# Image SitemapSitemap: http://site.com/sitemap-image.xmlبرای لینک سایت مپ توی روبوت لینک xml.gz رو وارد کنید بنظر خودم بهتره و روبو تکست چنا سایت سئو رو دیدم اینطور قرار داده بودندببخشید فقط در حد سوال میپرسم؛ چرا اون روبوت رو قرار بدم؛ یعنی چه ویژگی برتری داره؟من نگا کردم دیدم، که مطلب انجمنم هم جز ایندکس شده ها است؛ فکر کردم کلا" مطالب سایت اندکس شده لینک به ارسال
isk 4447 ارسال شده در بهمن 91 گزارش بازنشر ارسال شده در بهمن 91 ببینید فایل روبوت در واقع فهرستی از بایدها (Allow) و نبایدها (Disaloow) هستشما به وسیله ی allow ها به موتورهای جستجو میفهمونید که چه بخش هایی از سایتتونو برداشت کنندو بوسیله ی disallow ها به همونها میگین که چه بخش هایی رو نادیده بگیرند 3 لینک به ارسال
keyvan 87 ارسال شده در بهمن 91 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در بهمن 91 (ویرایش شده) سلامدوستان این ارور سایت مپ به چه معناست؟یعنی چی شده؟Warnings Url blocked by robots.txt. Sitemap contains urls which are blocked by robots.txt. 42 مثلا" یکی از این آدرس ها که واسش هشدار دادهwww.blogsport.info/category/articlepaper-and-powerpoint-download/paper-and-powerpoint-download-human-anatomy-physiology ویرایش شده بهمن 91 توسط کیوان65 لینک به ارسال
PGW 19 ارسال شده در بهمن 91 گزارش بازنشر ارسال شده در بهمن 91 ببین توی سایت مپ هشدار مهم نیست ارور مهمهبرای مثال الان 10 تا هشدار داده برام میخواد ایکن ادامه مطلب رو ایندکس کنه اما نمیتونه چون توی روبوت تکستDisallow: /wp-content/هستشببین کجارو Disallow کردی که نمیزاره ایندکس کنه 1 لینک به ارسال
keyvan 87 ارسال شده در بهمن 91 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در بهمن 91 درسته، اتفاقا" متوجه شدم، ولی الان این آدرسی که گذاشتم مربوط به بخش دانلود هستش؛ من باید کجا رو تصحیح کنم؟# Google ImageUser-agent: Googlebot-ImageDisallow:Allow: /*# Google AdSenseUser-agent: Mediapartners-Google*Disallow:# digg mirrorUser-agent: duggmirrorDisallow: /# globalDisallow: /cgi-binDisallow: /wp-adminDisallow: /wp-includesDisallow: /wp-content/pluginsDisallow: /wp-content/cacheDisallow: /wp-content/themesDisallow: /trackbackDisallow: /feedDisallow: /search/*Disallow: /commentsDisallow: /trackbackDisallow: /feedDisallow: /commentsDisallow: /*?*Disallow: /*?Allow: /wp-content/uploads# Google ImageUser-agent: Googlebot-ImageDisallow:Allow: /*Sitemap: http://www.blogsport.info/sitemap.xml لینک به ارسال
Morteza 34190 ارسال شده در بهمن 91 گزارش بازنشر ارسال شده در بهمن 91 آدرس اون بخش چی هست؟ لینک به ارسال
keyvan 87 ارسال شده در بهمن 91 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در بهمن 91 www.blogsport.info/category/articlepaper-and-powerpoint-download/paper-and-powerpoint-download-human-anatomy-physiologyدانلود پی دی اف و پاورپوینت لینک به ارسال
Morteza 34190 ارسال شده در بهمن 91 گزارش بازنشر ارسال شده در بهمن 91 توی این دسته به آدرس دیگه ایی هم گیر داده؟ چون مشکلی توی این نیست. لینک به ارسال
keyvan 87 ارسال شده در بهمن 91 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در بهمن 91 آقا مرتضی متوجه نشدم؟الان باید برای رفعش چیکار کنم؟ لینک به ارسال
Morteza 34190 ارسال شده در بهمن 91 گزارش بازنشر ارسال شده در بهمن 91 توی آدرسها و فایل روبوت که مشکلی نیست. لینک به ارسال
keyvan 87 ارسال شده در بهمن 91 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در بهمن 91 پس جریان این هشدار ها چیه؟ لینک به ارسال
Morteza 34190 ارسال شده در بهمن 91 گزارش بازنشر ارسال شده در بهمن 91 از هشدارها عکس بگیرید و اینجا قرار بدید. 1 لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری