رفتن به مطلب

راهنمای طبقه بندی مطالب سایت


miraziz

پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان. چند روز در مورد سئو می‌خواندم که به مسئله‌ی دسته‌ها و برچسب‌های وردپرس برخوردم که برایم سوالاتی پیش آمد. و خواستم از نظرات دوستان انجمن هم استفاده کنم.

1- سایت من سایت شعر است، و برای کشورها و در زیر مجموعه برای هر شاعر یک دسته ایجاد شده است. که این شیوه باعث می‌شود تعداد دسته‌های سایتم زیاد باشد. که همه چا نوشته‌اند دسته‌ی زیاد برای سئو خوب نیست. آیا این شیوه در مورد سایت من هم درست نیست؟ چون طریقه‌ی دسته بندی دیگری به ذهنم نمی رسید.

2- من اگر یک دسته مثلا با عنوان «احمد شاملو» داشته باشم برای تمامی نوشته‌های موجود در این دسته، تگ «احمد شاملو» را هم اضافه کرده‌ام. که باز نوشته‌اند استفاده از برچسب هم‌نام با دسته، کار درستی نیست. حالا بهتر است من دسته ها را به آن برچسب‌ها ریدایرکت کنم و یا اینکه صفحه برچسب‌ را به دسته ریدایرکت کنم و سپس آن برچسب را پاک کنم؟

3- من برای تمامی نوشته های دسته «احمد شاملو» با توجه به محتوای سایت مجبورم از برچسب ها یکسانی مانند « اشعار احمد شاملو، شعرهای احمد شاملو، سروده های احمد شاملو و ...» استفاده کنم. این برای سئو بد است؟

ویرایش شده توسط miraziz
لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...