np.1400 542 ارسال شده در خرداد 94 گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 94 بیکاری هم بد دردی بودا:هر کدوم اینا یه سکه میداد پولت ده تا میرفت بالا. در حالی که کوچیکترین وسیلش 3000 تا قیمت داشت.اینو دیگه ما درک میکنیم:نخسوزن خبرگیر و خبر پو و از ... 1 لینک به ارسال
pouria7777 87 ارسال شده در خرداد 94 گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 94 (ویرایش شده) البته اسپارتانِ مایکروسافت تو راهه . ببینیم ما رو از شر IE خلاص میکنه یا نه. خیلی روش مانور داده. ما ویندوزفونیا بیشتر منتظرشیم ویرایش شده خرداد 94 توسط pouria7777 1 لینک به ارسال
np.1400 542 ارسال شده در خرداد 94 گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 94 آتش روباه هست دیگه. منتظر چی هستی؟اینم ایده اولیه سایت لوگوی فایرفاکس 2 لینک به ارسال
legendsms 128 ارسال شده در خرداد 94 گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 94 (ویرایش شده) معنی ف ی س ب و ک کی میدونه؟ف:فوشی:یاوهس:سماجتب:خیلی بد بود فیلترش کردمو:وقاحتک:کراهت ویرایش شده خرداد 94 توسط legendsms 1 لینک به ارسال
np.1400 542 ارسال شده در خرداد 94 گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 94 شعار یک ایرانی موقع انتخاب نرم افزار:Only The best version, Only The latest version, Just For freeبه ما چه خودشون تحریم کردن. 1 لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری