رفتن به مطلب

زنگ تفريح


پست های پیشنهاد شده

سلام به همه عزيزان ! ديدم توي انجمن جاي ي زره تفريح و فان كم هست البته انجمن تخصصي هست نبايد هم زياد جنبه تفريحي اينا داشته باشه !‌ ولي به هر حال تصميم گرفتم اين تايپيك بزنم واسه بچه هايي كه بيشتر وقتشون توي اين انجمن صرف ميكنن و واسه اين انجمن تلاش ميكنن تا شايد ي لبخندي بزنن و خستگي از تنشوون جدا شه !‌ نميدونم حالا از نظر اساتيد اشكالي داره اين كار يا نه !‌ اگه مشكلي بود بود بگيد تا ادامه ندم ! سعي ميكنم هر چند وقت آپ بكنم !‌البته سعي ميشه مطالب يا عكس هايي كه گذاشته ميشه كمي هم مربوط باشه با بحث اينترنت و طراحي سايت و .....‌!

فقط دوستان لطف كنن پاسخي براي اين تايپيك نزنن تا چيزايي كه ميزارم پشت سره هم قرار بگيره !‌ لطفا ! خواهشا" ! ممننون ! :wub:

اين هم سري اول براي دوستان! اميدوارم نديده باشيد قبلا !‌

post-3159-0-76605500-1380893900_thumb.jp

post-3159-0-85867900-1380893916_thumb.jp

post-3159-0-55831900-1380893944_thumb.jp

post-3159-0-65926300-1380893985_thumb.jp

post-3159-0-50425500-1380894047_thumb.jp

فقط دوستان لطف كنن پاسخي براي اين تايپيك نزنن تا چيزايي كه ميزارم پشت سره هم قرار بگيره !‌ لطفا ! خواهشا" ! ممننون ! :wub:

ویرایش شده توسط RedPlus
  • امتیاز 26
لینک به ارسال

سلام

جالب بود! جالب تر از همه اونی بود که بالای درخت بود و میگفت دیگه یادم نندازید :D:lol:

  • امتیاز 9
لینک به ارسال

تفریح در همین جنبه بمونه (یعنی توی دایره رایانه بمونه) مشکلی نیست

  • امتیاز 19
لینک به ارسال

دلیل گرونی سرورهای ایرانی، استفاده از تجهیزات فوق هوشمندانه برای برودت سرورهاست!

25580453688126716901.jpg

ویرایش شده توسط Pouya
  • امتیاز 16
لینک به ارسال

یه بار یه طراح سایت میره خواستگاری

دختره با عشوه میگه:

ببخشید رنگ مورد علاقتون چیه:

پسره میگه:

#00FF77

دختره میگه چه غذایی رو دوست دارین:

پسره میگه:

خوراک آر اس اس

دختره عصبانی میشه. میگه میشه فارسی حرف بزنی منم بفهمم :angry:

پسره میگه الان نمیشه باید تابع زبان رو از وردپرس پارسی بپرسم

  • امتیاز 29
لینک به ارسال

یه بار یه نفر یه تاپیک میزنه.

بعد چند جای اولین پست مینویسه:

فقط دوستان لطف كنن پاسخي براي اين تايپيك نزنن تا چيزايي كه ميزارم پشت سره هم قرار بگيره !‌ لطفا ! خواهشا" ! ممننون ! :wub:

بعد بقیه پست میذارن میگن چشم

  • امتیاز 16
لینک به ارسال

وقتی مرورگرها با هم درگیر میشوند! :D

-----------------------------------

1

9c368c36b27f5b4a3.jpg

------------------------------------

2

9c36b98a6fa0831b2.jpg

-------------------------------------

3

0046b758e466f6df1.jpg

{برای مشاهده با کیفیت و در سایز اصلی روی تصاویر بکلیکید!}

ویرایش شده توسط sajjadnajafi
  • امتیاز 9
لینک به ارسال

این هم یه خبر جالب :

۶۰ میلیون آمریکایی از اینترنت استفاده نمی کنند

بسیاری از ما این روزها همچون اکسیژن به اینترنت احتیاج داریم و بدون دسترسی به این تکنولوژی نمی توانیم زندگی را سپری کنیم. جالب اینکه در ایران با وجود قیمت بالای اینترنت و سرعت پایین آن، کاربران اینچنین دچار وابستگی شده اند و احتمالا در دیگر نقاط دنیا میزان نفوذ و وابستگی اینترنت، رقم بسیار بیشتری را در بر خواهد داشت.

اما جالب تر اینکه در آمریکا، به عنوان کشوری که از آن به عنوان مهد تکنولوژی یاد می شود، بالغ بر ۲۰ درصد از افراد بزرگسال به هیچ وجه از اینترنت استفاده نمی کنند. طبق آماری که مقامات رسمی دولت اوباما و متخصصین سیاست گذاری منتشر کرده اند، حدود ۶۰ میلیون آمریکایی به اینترنت متصل نیستند. کارشناسان دلایل این اتفاق را هزینه های دسترسی به اینترنت، کمبود دانش کامپیوتر و ... می دانند و معتقدند که چنین رقم بالایی می تواند منجر به نابرابری های اقتصادی شود.

این روز ها در پی هر گزینه ای که به صورت آنلاین عرضه می شود، موقعیت آفلاین آن از اجتماع حذف می شود. برای مثال دیگر کمتر شرکتی پیدا می شود که رزومه افراد مایل به همکاری را به صورت آفلاین دریافت کند؛ همچین موضوعی به همراه صد ها مورد مشابه دیگر، می تواند باعث گوشه گیر شدن افرادی شود که به اینترنت دسترسی ندارند و نمی دانند که چگونه باید از آن استفاده کرد.

دولت امریکا تاکنون میلیون ها دلار را جهت آشنایی افراد با عصر دیجیتال سرمایه گذاری کرده، اما هنوز هم بسیاری از آنها آفلاین باقی مانده و از سایر دنیا جدا افتاده اند. اکثر جوان های ۱۸ سال به بالا به اینترنت متصل هستند، اما در میان افراد ۶۵ سال به بالا، تنها نیمی از آنها از اینترنت استفاده می کنند. بسیاری از این بزرگسالان علاقه ای به آنلاین شدن نشان نمی دهند و معقدند که با این کار چیز خاصی را از دست نمی دهند. کمترین میزان استفاده از اینترنت در آمریکا متعلق به ایالت های میسی سیپی جنوبی، آلاباما و آرکانزاس است.

منبع

  • امتیاز 4
لینک به ارسال

اين هم ي سايت جالب و با حال ! حتما حتما حتما برين !!!

آب مصرفي توي زندگي گفته اما با انميشن سازي ! اسكرول بدين پايين و لذت ببريد !‌ جدي برين !

post-3159-0-04166900-1381518755_thumb.pn

اينم ادرس سايت :

http://everylastdrop.co.uk

  • امتیاز 10
لینک به ارسال
  • 3 هفته بعد...

سلام این عکس 45 گیگاپیکسلی که میخواهم به شما نشان دهم از دبی هست و از این آدرسی که این زیر است میتوانید این عکس را ببینید ...


http://www.gigapan.com/gigapans/48492/

وقتی سایت مورد نظر بالا آمد کمی صبر کنید تا عکس هم لود شود .

  • امتیاز 3
لینک به ارسال
  • 2 هفته بعد...

1379742036.jpg

قدیما اگه از یه مغازه دیگه خرید میکردیم ، دیگه جرات نداشتیم و اصلا رومون نمیشد تا یه ماه از جلو بقالی کوچه رد بشیم. الان طوری شده طرف راس راس میره از تو اینترنت اکسپلورر ، گوگل کروم و فایر فاکس دانلود میکنه :|

  • امتیاز 12
لینک به ارسال

post-3225-0-08328600-1385226190_thumb.jp

post-3225-0-08119200-1385226194_thumb.jp

post-3225-0-69085600-1385226197_thumb.jp

post-3225-0-93821100-1385226200_thumb.jp

post-3225-0-14399600-1385226203_thumb.jp

post-3225-0-59586500-1385226206_thumb.jp

خواهشا دیگه اینقدر وجهه اکسپلورر رو خراب نکنیم.

مثل این که یه زمانی تنها مرورگرمون همین بود.

  • امتیاز 2
لینک به ارسال

فروش این سایت 300 میلیون تومن


http://www.google.co.ir/

فقط نفهمیدم چکار میکنه این سایت.

از اینا دارید بذارید یکم حسرت بخوریم.

اینم از تفریحات سالم ما

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

فروش این سایت 300 میلیون تومن


http://www.google.co.ir/

فقط نفهمیدم چکار میکنه این سایت.

از اینا دارید بذارید یکم حسرت بخوریم.

اینم از تفریحات سالم ما

اتفاقا هر کس اینو بخره بد بخت میشه! شرکت گوگل ازش شکایت میکنه و درخواست قرامت میکنه که فکر کنم قرامتش بالاتر از این حرفا باشه :دی

  • امتیاز 4
لینک به ارسال

اتفاقا هر کس اینو بخره بد بخت میشه! شرکت گوگل ازش شکایت میکنه و درخواست قرامت میکنه که فکر کنم قرامتش بالاتر از این حرفا باشه :دی

جرم که نکرده اومده یه دامنه خریده کاملا هم قانونیه و تیو قوانین کپی رایت هم چنین چیزی مبنی بر غیر قانونی بودن این وجود نداره !!

تازه اینجا ایرانه کشوری که قوانین کپی رایت توش از کشک هم کشک تره !!

  • امتیاز 2
لینک به ارسال

فروش این سایت 300 میلیون تومن


http://www.google.co.ir/

فقط نفهمیدم چکار میکنه این سایت.

از اینا دارید بذارید یکم حسرت بخوریم.

اینم از تفریحات سالم ما

اتفاقا هر کس اینو بخره بد بخت میشه! شرکت گوگل ازش شکایت میکنه و درخواست قرامت میکنه که فکر کنم قرامتش بالاتر از این حرفا باشه :دی

موافقم.

ارزشی نداره.

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...