رفتن به مطلب

behnamy01

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    20
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

12

درباره behnamy01

  • درجه
    تازه کار
  1. utf8mb4 به شما اجازه میده این اموجی ها رو در دیتابیس ذخیره کنید
  2. behnamy01

    هاست خوب از کجا بخریم؟

    اینا به نظر من خیلی خوبن. همشون رو تست کردم و عالی بودن. قیمتاشون هم خوبه و به فکر مشتری ان: kakohost.com averdad.net 98mizban.com
  3. پیشنهاد من اینه که اینکار رو نکنید و یک لینک به پست آموزش بدید یا در انتهای پست آموزش رو بنویسید، حالا دوستمون آقا مهدی نظرشون چیز دیگه ای هستش، نظرشون هم محترمه. ولی من خودم اگه باشم اینکار رو نمیکنم. حالا خودتون بیشتر تحقیق کنید تصمیم بگیرید. من نمیتونم قطعی بگم که کدوم روش درست تره، ادعایی هم ندارم.
  4. به نظر من اینکار مصداق cloaking هستش و اون لینکی که شما دادی رو معتبر نمیبنم، ولی اگر کسی دوست داره استفاده کنه، بکنه به بنده ربطی نداره! موفق باشید.
  5. میتونید آخر مطلبتون یک لینک بذارید و این بخش آموزش استفاده رو در یک پست دیگه بنویسید و با اون لینک به این آموزش ارجاع بدید. یا میتونید این لینک رو در قالب سایتتون یک جای مناسب براش تعبیه کنید مثل جای دکمه ادامه مطلب یا دانلود و ... در قالب های مختلف.
  6. سلام. چنین کدی رو نباید استفاده کنید چون گوگل میفهمه و پنالتی میشید. مبنای ایندکس گوگل آدرس Url صفحات هستش، نه قسمت های مختلف یک صفحه. حالا یا شما باید اجازه بدید کل Url رو ایندکس کنه یا نذارید بکنه. اگر یک بخش هایی در صفحه رو مخفی کنی که نبینه باعث جریمه شدنتون میشه و سایتتون از نتایج حذف میشه!
  7. behnamy01

    معرفی افزونه پارسی سخن

    سخنان رو از کجا میاره؟ چون من دیتابیسی ندیدم! باید خودمون وارد کنیم؟ دیتابیس ندارید به من بدید؟
  8. نه، آقای فخار میگن سرعت کمه چون فونت گوگل و ... باید از اینترنت دانلود بشه و باعث کندی سرعت میشه. درحالی که من میگم اصلا قالبم هیچ فونت گوگل و غیره ای نداره و همه فایل ها توی سیستم خودم هستش و نیازی نیست چیزی از اینترنت دانلود بشه و با بالاترین سرعت از لوکال هاست load باید بشه. این روش هایی که شما میگی مربوط به WAMP/XAMPP هستش، درحالی که من هیچ مشکلی با اونا ندارم، وردپرس کنده! همونطور که گفتم انگار میخواد به یکجایی وصل بشه و با یک Timeout 3 ثانیه ای وقتی میبینه نمیتونه وصل بشه بیخیال میشه! البته بیشتر در بخش wp-admin مشکل دارم. قالبم هم قالب پیش فرض هستش و wp 4.2
  9. دوستان منم همین مشکل رو دارم، البته ربطی به مسائلی مثل فونت گوگل و ... که آقای فخار گفتن نداره به نظر من. من از xampp استفاده میکنم و هیچ مشکلی از لحاظ سرعت توی سایر کدهای PHP نداره، ولی وقتی وردپرس رو باز میکنم توی لوکال هاست چه حتی بخوام لاگین بشم به بخش ادمین با حتی هرجایی دیگه 3-4 ثانیه تاخیر داره! درحالی که تمام فایل ها توی لوکال هاسته و چیزی نباید از اینترنت دانلود بشه که سرعت کم باشه! دلیل این سرعت کم وردپرس توی لوکال هاست چیه؟ انگار مثلا میخواد به سایت Wordpress.org وصل بشه وقتی وارد بخش ادمین میشیم ولی اینترنت لوکال هاست که قطعه نمیتونه وصل بشه و با یک timeout 3 ثانیه ای همه چیز با تا
  10. behnamy01

    شکایت به گوگل

    خیر متن اصلی رو در ادامه نیارید.
  11. behnamy01

    ربات نویسنده

    دوستان لطفا در مورد این اسپمر ها و ... تا جای ممکن صحبت نکنید، من خودم مدیر بخش برنامه نویسی انجمن دیگه ای هستم، اونجا هر کی میاد در مورد اسپمر و کپی از سایت دیگران و ... حرف میزنه بنده به شخصه هیچ وقت جواب سوالاتشون رو نمیدم، شاید بعضی موقع ها تاپیک رو هم حذف کنم! چون جواب دادن توی این مواقع به جای کمک کردن به یک نفر، باعث ضربه زدن به صدها وبمستر دیگه میشه که با هزار امید و آرزو سایتشون رو راه انداختن و حالا یکی میاد با روبات ازشون کپی میکنه!
  12. من یک آیکون خاصی رو میخوام که مثلا در glyphicon بوت استرپ موجود نیست، واسه همین یک دونه آیکون منطقی هم نیست به نظرم که برم و کل font-awesome رو هم اضافه کنم به پروژه ام، در این شرایط بهترین راهکاری که پیشنهاد میدید چیه؟ میشه یک فونت آیکون رو از یک جا دیگه کپی کنم و به glyphicon های بوت استرپ اضافه کنم؟
  13. این مثال basic template بوت استرپ رو نگاه کنید: http://getbootstrap....arted/#template برای سازگاری بوت استرپ با IE اومده از کد هک استفاده کرده به صورت زیر: <!-- HTML5 shim and Respond.js for IE8 support of HTML5 elements and media queries --> <!-- WARNING: Respond.js doesn't work if you view the page via file:// --> <!--[if lt IE 9]> <script src="https://oss.maxcdn.com/html5shiv/3.7.2/html5shiv.min.js"></script> <script src="https://oss.maxcdn.com/respond/1.4.2/respond.min.js"></script> <![endif]--> حالا من نمیخوام مثل این از CDN استفاده کنم و
  14. behnamy01

    سوال درباره برنامه نويسي

    اینجا آموزش میدید؟ یا انجمن همسایه؟ هر وقت شروع کردید یک پ.خ به من بدید تا منم شرکت کنم. ممنون
  15. behnamy01

    پایین امدن زیاد سرعت لود سایت

    افزونه ای وجود داره که به قالب سایتمون نگاه کنه و هرچی تصویر آپلود کردیم رو به همون اندازه ای که قراره در نهایت توی قالب نشون داده بشه برش بزنه؟
×
×
  • اضافه کردن...