رفتن به مطلب

chatrman

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    17
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

8

درباره chatrman

  • درجه
    تازه کار
  1. قالب وبلاگ عالــیه من وبلاگ های زیادی دیدم ولی تا حالا به این خوبی قالب وبلاگ ندیده بودم. آقا خیلی خوشم اومد رنگشم که عالیه. موفق باشی
  2. chatrman

    الگوریتم جدید گوگل

    آقا اون لینک تاپیکشو بده ما ببینم آدرس سایتش چیه..
  3. chatrman

    پیشنهاد اسم برای سایت آموزشی

    پیشنهاد من: WebAmoz.com AmozeshWeb.com
  4. chatrman

    نویسنده برای سایت با هزینه

    سلام، لطفا آدرس سایت رو پ.خ کنید. ممنون.
  5. chatrman

    سوال درباره برنامه نويسي

    بسیار ممنون از همگی دوستان، فقط یک سوال، من دقیقا متوجه نشدم که پایتون خروجی اش چیه؟ یعنی با پایتون چی میشه نوشت و کاربردش چیه؟ اگه ممکنه مثال ساده بزنید که من متوجه بشم. مثلا دقیقا کسی که برنامه نویس پایتون هست چی رو تولید می کنه؟ ممنون.
  6. سلام به همه، يک سوال داشتم، در بعضي از جاها ديدمم که در کنار php اسم برنامه نويسي پايتون رو هم ميارن! مي خواستم از دوستاني که php کار هستند بپرسم دانستن پايتون چه کمکي به php ميکنه؟ آيا واقعا لازمه که من با php برم پايتون هم بخونم؟ ممنون.
  7. chatrman

    همکاری در زمینه سایت انجمن

    در پ.خ توضيحات لازم رو دادم.
  8. chatrman

    نظر شما در مورد این قالب چیه؟

    سلام قالب خوبيه، فقط اون کادر وسط که چند تا عنوان هست (منظورم همون مربع و مستطيل هايي هست که شامل عکس هستند) اونها رو با نظم بيشتري کنار هم بگذاريد. موفق باشيد.
  9. chatrman

    نظر شما درمورد سایت من

    سلام. سایت خوبی هست منتهی خیلی تصویر تو صفحه اول داره! خیلی دیر لود شد برای من! به نظر من اگه یکم صفحه اول رو خلوت کنید بهتر میشه. ولی در کل خوبه. موفق باشید.
  10. chatrman

    کار بین المللی از دید با تجربه ها

    سلام. موضوعات زیادی میشه بین اللملی باشن قبلا یکی از دوستان یک سایت عکاسی راه اندازی کرده بود متاسفانه آدرسش یادم نیست حدودا چند ماه پیش توی انجمنی اتفاقی باهاش دیدمش ولی کاملا حرفه ای و کار خوبی شده بود. شما هر موضوعی که بهش علاقه دارید رو انتخاب کنید بعد بین المللی کنید. موفق باشید.
  11. chatrman

    نظرات وپیشنهادات شما درباره سایت من

    سلام چه سایت جالبی هست عکس و نوشته . واقعا خوشم اومد. موضوع کاملا خوبی رو انتخاب کردین. آفرین.
  12. chatrman

    راهنمایی در مورد دنیای وب

    سلام. من تا حدی با کد نویسی html آشنایی دارم. صرفا برای تجربه کاری تا جایی که از دستم بربیاد می تونم کمکتون کنم. در خدمتم.
  13. ممنون از شما واسه cms های دیگه هم اگه داشتید بزارید. ممنون.
  14. chatrman

    چگونه یک برنامه نویس php بشم ؟

    سلام ی سوال داشتم، دانستن کدهای html برای یک برنامه نویس php مگر مهم نیست؟! چون شما به دوستی که سوال پرسیدن درموردش نگفتید! برای این هست که می پرسم. چون من تا حدی به کدنویسی html وارد هستم می خواستم در این مورد بدونم.
  15. chatrman

    کدی با شرایط زیر برای html

    سلام یک کد می خوام که هر کی روی یک لینک کلیک کنه قبل از اینکه وارد یه صفحه دیگه بشه به صورت یک تصویر کوچیک عکسی از اون صفحه رو بهم نشون بده. از کجا این کد رو پیدا کنم؟
×
×
  • اضافه کردن...