رفتن به مطلب

تازه وارد

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    324
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    6

تمامی مطالب نوشته شده توسط تازه وارد

  1. لینک موجود در تاپیک تأیید میشه و جناب گوهری از کاربران باسابقه انجمن هستن ، فقط حواستون به اعتبار دامنه تون باشه که زحماتتون از بین نره ( البته اگه دامینتون از اعتبار بالایی برخورداره )
  2. داتcom با داتir فرقی ندارن ، به راحتی تغییر بدید ویرایش : راستی منم شنیده بودم که گوگل ادوردز ، داتir رو از تحریم درآورده ، پس فکر کنم حقیقت داره چون شمام بهش اشاره داشتید .
  3. فقط همین دو سرویس ، IR رو تحریم کردن ؟ ضمنا پس این سایتهایی که با IR هستن و ssl هم دارن ، چجوری ssl گرفتن ؟ در خصوص این تیکه از حرفم ، نظری ندارید ؟ یعنی هنوز تحریمه و اون سایتی که گفته بود از تحریم درومده ، واقعیت نداره ؟
  4. سلام و عرض ادب به تمامی کاربران و مدیران عزیز وردپرس پارسی آقا یه سئوال داشتم و اون اینه که واسه دامنه های ایرانی نظیر IR. چه سرویس هایی رو نمیشه دریافت کرد ؟ به عبارت دیگه دامنه ی IR. از چه سرویس های بین المللی تحریمه ؟ من سرویس google adwords رو شنیدم که دات آی آر رو از همون اول تحریم کرده و نمیشه روی دامنه های دات آی آر ، از سرویس تبلیغات گوگل بهره برد ، حالا اگه ممکنه شما بگید که به جز این سرویس ، دیگه چه سرویس هایی ، دات آی آر رو تحریم کردن و درحال حاضر امکان استفاده از اون سرویس ها روی دامنه IR. وجود نداره ؟ راستی فکر کنم یه جا خوندم که گوگل ادورز هم
  5. سلام و عرض ادب . قبل از هرچیز ، از طرف خودم و مدیران انجمن ، ورودتون رو به انجمن وردپرس پارسی خوش آمد میگم . واسه اعمال تغییرات مدنظرتون ، ابتدا بایستی ، استایل مورد نظرتون رو در فایل استایل قالب بنویسید ، که بنده یک استایل ساده ، مطابق با عکسی که گذاشتید رو واستون نوشتم که میتونید کدهاشو که در زیر گذاشتم ، در فایل style.css قالبتون بزارید و ذخیره کنید . .shortlink { background: #45afc9; color: #fff; width: 50%; border-radius: 20px; } مرحله ی بعد ، واسه فراخوانی این استایل ، باید کد مربوط به نمایش لینک کوتاه که در single.php گذاشتید رو در کلاس مربوطه قرا
  6. فیلتر شکنی هم که می فرمایید ، یکی از کارای اصلیش تغییر آی پی هست ، شما یکبار لطف کنید و مودم تون رو ریست کنید تا آی پی تون عوض شه ، اگه مشکل برطرف شد که هیچ ولی اگه نشد به احتمال زیاد ، همون حدس اولیه منطقی تره و فکر میکنم که ، این مشکل به خاطر اختلال موقتی در اینترنتتون ایجاد شده . حالا واسه اطمینان ، لینک هایی که میفرمایید مشکل داره رو اینجا بزارید تا بنده هم یکبار وارد بشم و ببینم واسه منم مشکل داره یا خیر ؟
  7. چند راهکار اولیه رو انجام بدید ، ببینید بازم مشکل پابرجاست یا خیر ؟ 1- کش مرورگر رو خالی کنید و ترجیحا یکبار هم با یک مرورگر دیگه بررسی رو انجام بدید . 2- مودم تون رو ریست کنید و مجدد تست کنید . 3- با یک نرم افزار Change IP ، آی پی تون رو موقت تغییر بدید و مجدد بررسی کنید . با توجه به گفته ی خودتون مبنی بر مشاهده ی بدون مشکل دو کلیدواژه ی مذکور توسط دوستتون ، این مشکل به احتمال زیاد یا به خاطر مشکل موقتی اینترنتتون هست که در مرحله ی اول با ریست مودم و در مرحله ی بعدی با تغییر آی پی ، فکر میکنم برطرف بشه و یا اینکه یک مشکل کوچیک در نمایش مرورگرتون باید باشه که با خالی کردن ک
  8. تازه وارد

    لود نشدن سایت و قالب

    دوست عزیز ، قالبی که لینکش رو دادید ، رایگان نیست و فقط توسط برخی سایتهای ایرونی مثله همین باران وب ، داره به رایگان عرضه میشه ؛ به همین خاطر اصلا توصیه نمیشه که از این مدل قالبها استفاده کنید ، چون هیچ تضمینی وجود نداره که داخل قالب ، کد مخرب و یا بک لینک های غیرمجاز و ... به کار برده نشده باشه . پس اگه به امنیت سایتتون اهمیت میدید و دوست ندارید که قالبتون یک قالب سرقتی باشه ، بهتره که یا استفاده از اون رو متوقف کنید و یا اینکه از طراح رسمیش و بصورت قانونی خریداری بفرمایید . طراح این قالب : " شرکت مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات ایده پردازان مهرگستر " هست که اگه تمایل داشتید بفرمای
  9. سلام و عرض ادب . به تازگی ، تغییری در سایت ایجاد نکردید ؟ مثل افزودن افزونه ی تازه ، تغییر در قسمتی از کدهای قالب ، بروزرسانی جدید و ... ؟
  10. تازه وارد

    لود نشدن سایت و قالب

    طبق فرمایش شما و تست هایی که کردید ، پس مشکل به احتمال 99 درصد از قالبتونه و به اینترنت و هاستتون مربوط نیست ؛ اینجور مشکلات هم معمولا زمانی ایجاد میشه که به فرض ، قالب مورد استفاده ، باعث فراخوانی یک اسکریپت خاص بشه که لود رو سنگین کنه و یا اینکه کلا یک مشکل کلی در خود قالب باشه ، که اینجوری نمیشه به طور قطع گفت مشکل از چیه و باید خود قالب رو بررسی کرد . قالبتون از قالبهای رایگان هست یا پولی ؟ اگه رایگانه ، لطف کنید لینک دانلود قالب رو بدید تا بنده تستش کنم ، اگه هم رایگان نیست ، با فروشنده و سازنده ی خود قالب ، مشکلتون رو مطرح کنید ؛ ( لازم به ذکره که اگه از یک شرکت معتبر خرید کرده
  11. تازه وارد

    آموزش پست گذاشتن

    سلام و عرض ادب . اگه از افزونه ی Yoast ( نسخه ی جدید ) ، به عنوان افزونه ی سئو بهره می برید ، به مسیر زیر در پنل وردپرستون برید و تغییر دلخواهتون رو اعمال کنید . سئو > پیشخوان > تب اطلاعات شما > گزینه ی اول ( نام وبسایت ) در فیلدهای مربوط به این بخش ، میتونید تغییر دلخواهتون رو اعمال کنید . موفق باشید .
  12. سلام و عرض ادب . از اونجاییکه این تاپیک خیلی قدیمیه ، بهتر بود که یک تاپیک تازه نفس ایجاد میکردید ! به هر حال ، امیدوارم که منظورتون رو درست متوجه شده باشم ! هر جا که دیدید دستور rel به صورت nofollow هست ، میتونید به راحتی فالوش کنید . مثلا در کد بالا به شکل زیر میشه : href="http://تغییر آدرس در اینجا/" target="_blank" rel="follow موفق باشید .
  13. تازه وارد

    پشتیبانی نکردن از زبان فارسی

    سلام و عرض ادب . درخصوص مشکلتون ، دیگر دوستان راهنمایی کردن و بنده خواستم فقط یک نکته رو ذکر کنم و اون اینه که ، اگه میخواید بصورت جدی سایتی رو راه اندازی کنید و روش زحمت بکشید و وقت و انرژی بزارید ، بهتره که اولا از شرکت هایی که هاست رایگان عرضه می کنن ، هاست نگیرید ، درثانی منابع اولیه ی هاست و سرورتون رو متناسب با فعالیتی که قصد راه اندازیش رو دارید انتخاب کنید . قبلش هم راجع به شرکت های ارائه دهنده ی هاست و سرور ، به خوبی تحقیق کنید که خدای نکرده وسط راه ، به مشکلات عجیب و غریبی که متأسفانه این روزها ، دامن خیلی از وبمسترهای تازه کار و حتی بعضا در برخی موارد ، کهنه کار رو گرفته ،
  14. تازه وارد

    راهنمای استفاده از تگ ها

    سلام و عرض ادب . قبل از هرچیز ، باید بگم که دوستان دیگه و خاصه تر ، کاربر محترم جناب فرشاد عزیز ، به خوبی توضیحاتی رو در این خصوص ارائه دادن و بنده هم در ادامه ی توضیحات دوستان ، نکاتی رو در این مورد خدمتتون عرض می کنم . بنده ابتدا پاسخ سئوالاتتون رو میدم و در ادامه به صورت مفصل تر ( با یک مثال ) به این قضیه می پردازم . 1- بهترین مکان عرضه ی تگ h1 به صورت متفق القول ، همونطور که بقیه ی دوستان هم بهش اشاره کردن ، روی عناوین 1 ( اصلی ) صفحاته و بیشتر از یک مورد هم اصلا توصیه نمیشه . 2- در مورد تعداد استفاده از تگ h2 ، توصیه ی جدی ای نشده ، ولی برخی جاها گفتن که مثلا زیر 10 تا
  15. تازه وارد

    تغییر عرض پست

    سلام و عرض ادب . تست کنید و نتیجه رو اعلام بفرمایید . پیوست : bootstrap.css
  16. تازه وارد

    لود نشدن سایت و قالب

    سلام و عرض ادب . از طرف خودم و مدیران وردپرس پارسی ، ورودتون رو به جمع وردپرسی های این انجمن خوش آمد می گم . درخصوص مشکلی که فرمودید : اگه الانم قالب قبلی رو مجدد فعال کنید ، مشکلی که عنوان کردید وجود نداره و فقط و فقط با همین قالب جدیدتون این مشکل ایجاد میشه ؟ لطفا یکبار دیگه ، یک قالب ، بجز قالب جدیدتون رو ، روی سایت فعال کنید و نتیجه رو گزارش کنید .
  17. بله حق کاملا با شماست ! بنده حواسم به تاریخ استارت تاپیک نبود و بعد از ارسال متوجه این مورد شدم . موفق باشید و یا علی .
  18. سلام و عرض ادب . رایگان میخواید یا پولی ؟
  19. تازه وارد

    مشکل ویرایش گر متنی و افزونه سئو

    اگه این مشکلات ، بعد از بروزرسانی افزونه ی مذکور ایجاد شده ، بله میتونه یکی از دلایلش همین باشه ، ولی اگه قبلا هم اینجور مشکلات رو داشتید و مهمتر اینکه فقط گاهی به این مشکل برخورد میکردید و نه همیشه ، احتمالا مشکل از سرویس دهنده ی اینترنت و یا حتی مشکلات جزئی در هاستتون هست ؛ واسه بنده هم از این قبیل مشکلات ( تأخیر در لود ، سفیدشدن صفحه در فرایند لود و ... ) هم پیش اومده که در بیشتر مواقع ، ناشی از بروز مشکلات کوچک و ناپایدار سرویس دهنده ی اینترنتم بوده .
  20. تازه وارد

    مشکل ویرایش گر متنی و افزونه سئو

    پس اگه Yoast رو به تازگی آپدیت کردید ، واسه رفع مشکل ، نسخه ی افزونه رو به یک نسخه قبل ( نسخه ی قبل از ایجاد مشکل ) برگردونید . این مشکل احتمالا به خاطر وجود یک باگ در آپدیت جدید این افزونه هست که به زودی گزارش و رفع خواهد شد . سئوالی بود در خدمتم .
  21. تازه وارد

    مشکل ویرایش گر متنی و افزونه سئو

    این مشکل احتمالا به خاطر تداخل جی کوئری ایجاد شده ! به دو سئوال ممنون میشم پاسخ بدید : 1- از افزونه ی Yoast به عنوان افزونه ی سئو استفاده میکنید ؟ و آیا این افزونه رو به تازگی آپدیت کردید ؟ 2- آیا افزونه ی جدیدی به تازگی روی وردپرستون نصب کردید یا خیر ؟
  22. تازه وارد

    مشکل ویرایش گر متنی و افزونه سئو

    سلام و عرض ادب . تب ویرایشگر متنی ، منظورتون ویرایشگر دیداری بخش افزودن نوشته در پنل وردپرس هست ؟ ضمنا منظورتون از هیچ اتفاقی نمی افته چیه ؟ خواهشا کمی با جزئیات بیشتری تاپیک ها رو ایجاد کنید تا دوستانی که سعی دارن بهتون کمک کنن ، بتونن از تمام جزئیات مشکلتون مطلع بشن تا هم پاسخ دهنده به علامت سئوال برخورد نکنه و هم شما سریعتر به پاسختون برسید . موفق باشید و یا علی .
  23. تازه وارد

    مشکل عجیب افزونه yoast seo

    سلام و عرض ادب . افزونه ی مذکور رو به تازگی بروزرسانی نکردید ؟ اگه آپدیت تازه ای انجام ندادید ، یکبار افزونه رو غیرفعال و مجددا فعال کنید ؛ ببینید بازم مشکلتون پابرجاست ؟
  24. چراغ اول رو خودم روشن می کنم ، ایشالله که بقیه هم مشارکت کنن یکی از چیزهایی که خودم در زمینه ی سئو تجربه کردم ، بحث نام دامین بود ؛ تو نت برخی از سایتها ، راجع به این موضوع کم و بیش چیزهایی منتشر کردن ، مثله اینکه نام دامین نباید زیاد طولانی باشه ، یا نباید خیلی املای سختی داشته باشه و .... دلیلش اینه که اگه نامی که به عنوان دامین استفاده می کنید ، یک نام جمع و جور با املای ساده ای باشه ، خیلی راحت تر ، تو ذهن کاربر و مخاطبتون خواهید موند که همین عامل می تونه در پیشرفت سایتتون و ماندگاری برندتون در ذهن کاربر خیلی مؤثر باشه . اگه موافقید در خصوص یکی از اشتباهات بعضا رایج د
  25. :: سلام و عرض ادب به تمامی بازدیدکنندگان و مشارکت کنندگان در این تاپیک :: بنده قبل از اینکه این تاپیک رو راه بندازم ، به این فکر کردم که در حال حاضر ، اکثر سایتها و شرکت های فعال در زمینه ی سئو ، روی " علم سئو " کار میکنن ؛ علمی که همیشه نمیتونه نتایج یکسانی واسه تمامی سایتها داشته باشه و به همین دلیل ، بعضا داره از همین علوم ، سوء استفاده میشه و باعث شده به چیز دیگه ای تبدیل بشه که اصطلاحا بهش میگن سئوی سیاه . قصدم از راه اندازی این تاپیک این بود که دوستانی که سابقه ی چندساله ی فعالیت در فضای مجازی و مدیریت سایت دارن ، بیان نظراتشون و تجربیاتشون رو در زمینه ی سئو اعلام کنن ؛
×
×
  • اضافه کردن...