رفتن به مطلب

Ali76

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    22
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

7

1 دنبال کننده

درباره Ali76

  • درجه
    تازه کار

اطلاعات شخصی

  • جنسیت
    مرد
  • موقعیت
    تهران
  • آشنایی با وردپرس
    متوسط
  • سطح برنامه نویسی
    مبتدی
  • آشنایی با طراحی
    متوسط

آخرین بازدید کنندگان نمایه

983 بازدید کننده نمایه
  1. :D من نگفتم مشکلی هست که !! آخه عکس یکی ، دوتا ، سه تا نه شیش هفتا که ! مگه هاستو از تو جوب پیدا کردم !؟ :D
  2. با سلام و درود بنده هر عکسی رو که در سایتم آپلود میکنم ، به 6 تکه ( یا حتی بیشتر ) تقسیم میشه و در پوشه uploads جای میگیره اینم عکس : می خوام این تعداد به 3 تا محدود بشه : 1 -سایز اصلی 2 - برای اسلایدر 3 - برای تصویر شاخص میخوام این کار دستی انجام بشه و نمی خوام از افزونه استفاده کنم . در ضمن لطفا اخطار ندید که این مطلب از قبل وجود داره ( این لینک ) چون بنده ازش استفاده کردم و به نتیجه نرسیدم ! با تشکر
  3. Ali76

    حذف تصویر شاخص از ادامه مطلب

    با تشکر از شما دوستان ولی بنده این کارو کردم ، قبل : بعد : در تصویر اول می بینید که نوشته با کادر سیاه قالب کلی فاصله داره ، اما در تصویر دوم که بعد از پاک کردن خط مذکوره ، نوشته و عنوان میان می چسبن به اون خط سیاهه ، اگه بخوام یه کم ( مث تصویر اول ) بین شون فاصله بیفته چیکار باید کنم ؟
  4. Ali76

    حذف تصویر شاخص از ادامه مطلب

    همچین تابعی در فایل Single.php قالب وجود ندارد . فایل مذکور پیوست شد . . . single.php
  5. Ali76

    حذف تصویر شاخص از ادامه مطلب

    با سلام و درود بنده از قالب Primal استفاده می کنم ، تصویر شاخص مربوط به هر نوشته در صفحه اصلی و ادامه مطلب میاد : تصویر شاخص در صفحه اصلی تصویر شاخص در ادامه مطلب حال بنده می خوام قسمت هایلایت شده رو حذف کنم ، اما تصویر شاخص نوشته ها در صفحه اصلی باقی بمونه چکار باید کنم ؟
  6. Ali76

    فعال سازی GZIP

    فرمایش شما درست ، بنده نظر خودمو بیان کردم ، هر چی باشه شما استاد بنده هستید و بنده تازه کارم و از راهنمایی هاتون متشکرم ولی برای بررسی سایت از نظر سئو می تونید این سایت رو هم امنحان کنید : WwW.WooRank. Com
  7. Ali76

    سوال در مورد سایتهای افزایش بازدید

    آفرین ، درسته ، تولید محتوا کنید و لینک خود را برای درج در لینک باکس های سایت های بزرگ بفرستید ، سود خوبی داره ! گل گفتی . . .
  8. 1 - من دانلود کردم ولی بعضی قسمت ها هنوز انگلیسی بودند ! 2 - وقتی نصب میشه ، زیر قسمت Developers ، نوشته مترجمان : گناهکار و ... و ... | پس چجوری زبان فارسی جاری وردپرسه ؟ 3 - الان اگه نسخه فارسی اصلی (WP-Persian.com) بیاد می تونم بروز رسانی کنم یا بدبخت شدم ؟؟؟؟
  9. Ali76

    فیلد بندی متن

    با تشکر ، بنده به سایت مذکور رفتم ، اما توی قسمت Result ( یا همون Preview ) متن ساده بود . میشه طرز کار این سایت رو توضیح بدید ؟ ممنون میشم
  10. Ali76

    فعال سازی GZIP

    فرمایش شما درست ، اما بنده قبل از اینکه به وردپرس رو بیارم ، با وی بولتین کار میکردم ، یه انجمن زدم شیک ( قالب VBIran Galaxy ) با هدر و بنر اختصاصی ( خودم طراحی کردم ) . با استفاده از افزونه های VB-Seo و VB-Optimize ، قالب با 5 رنگ متفاوت قابل تعویض ، استفاده از GZIP ، استفاده از فونت های زیبا و ..... سرعت لود سایت حدود 3.6 ثانیه بود ، اما تمام گرید ها پایین و قرمز بود! من که حال نکردم . . . کلی زحمت کشیدم آخرش بشه این !
  11. Ali76

    سوال در مورد سایتهای افزایش بازدید

    تبلیغات بنری در سایت های بزرگ ؟؟؟ پول از کجا بیاریم برای همچین کاری ؟؟؟ اکثر سایت های بزرگ برای تبلیغات شون از 80000 تا 130000 تومان می گیرند !!!!
  12. Ali76

    فعال سازی GZIP

    بنده که عرض کردم ، سایت GTmetrix به نظر من ( نظر شخصیه ) مفت نمی ارزه ، هزاران بار و هزاران سایت اونجا تست کردم اما به سایت هایی که زودتر لود میشن گرید کمتری نسبت به سایت هایی که دیر تر لود میشن میده !!!!
  13. Ali76

    تغییر اندازه فونت قسمت های مختلف

    خیلی ممنون ، ولی کلاس CSS رو توی کدوم قسمتش میشه پیدا کرد ؟ میشه یکی تصویری به من نشون بده ؟
  14. Ali76

    فیلد بندی متن

    اینو که خودم هم می دونم باید با CSS بذارم !! فقط نمی دونم چجوری ! آدرس سایت هم : www.Sargarmiran.ir
×
×
  • اضافه کردن...