رفتن به مطلب

uma

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    6
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط uma

  1. uma

    انتخاب زبان سایت بر حسب ip

    درود متاسفانه در تنظیمات این افزونه جایی برای انتخاب کشور و نام زیر دامنه ای که مایل هستیم به آن منتقل شود. وجود نداره... راهکار دیگه ای سراغ دارید؟
  2. سلام وقتتون بخیر دوستان کسی هست کمک بتونه بکنه من ممیز و دو صفر رو بتونم از یک اسکریپت حذف کنم و واحد پول رو به سمت راست بیارم که بتونم ازش استفاده کنم؟ اسکریپت رو می تونید از همین پرشین اسکریپت بگیرید. اسمش moneyflow_3.0 هست. لینک دانلودشم زیره . ممنون میشم راهنمایی کنید بتونم ازش استفاده کنم. ***** چنانچه با هزینه می تونید شمسی سازی کنید و این مشکل رو برطرف کنید هم برای من پیام خصوصی کنید ممنون میشم.
  3. و خدایی که در این نزدیکی است...

  4. uma

    افزونه ارسال اس ام اس wp-sms

    سلام من می تونم این ماژول رو بدون ایراد و همراه با پنل رایگان بهتون بدم ( خط اشتراکی ارسال هم داره ) قیمت پیامک هاشم از 75 ریال تا 99 ریال هست. تست هم کردم مشکلی نداره . می تونم براتون نصبشم بکنم. البته من تبلیغ نمیکنمااا دوستان در جریان باشند. همه چیز رایگانه! تماس : 09213316285
  5. uma

    محدودیت تعداد آیتم های منو در وردپرس

    سلام / متشکر از توجه شما این تصویر فکر میکنم مشکل رم سرور رو اعلام خواهد کرد. البته شایان ذکر هست که روی این سرور تنها این سایت مشکل نداره / شما خودتون توی سایتتون می تونید 70 یا 80 آیتم منو اضافه بفرمایید بدون مشکل؟ این توپیک رو که می فرمایید من لینکش رو توی بالا دادم خدمتتون و قبلاً خونده ام اون رو / قالب هیچ مشکلی بروی هاست های رایگان با اعمال تغییرات توی htaccess نداره. اما با این تغییرات توی هاست های غیر رایگان حتی با تنظیم از طرف سرور وجود داره .
  6. uma

    محدودیت تعداد آیتم های منو در وردپرس

    سلام استاد گرامی / متاسفانه مشکل از این قسمتی که شما میگید نیست و رم سرور به شدت خوبه ( 32 گیگابایت ) هیچ مشکل دیگه ای در لود صفحات / حتی بار اضافه بروی سرور نیست. ! و اشتراکی نیست. مشکل چیز دیگریه شاید در نحوء کد و شاید با بکارگیری افزونه ای مشکل برطرف میشه و خب ممنون میشم از سایرین که امتحان کردن و بیش از 60 تا 70 منو استفاده کردند / بیان و مشخصات سرور و .. طریقه برطرف کردن مشکلشون رو بفرمایند تا به بنده هم کمک بکنه و اگر سایرین هم با این مشکل موجه بودند بتوند از این موضوع براحتی عبور کنند.
  7. سلام و عرض وقت بخیر خدمت تمامی وردپرسی های عزیز چند وقتی هست دارم با این موضوع دست و پنجه نرم میکنم و هنوز راهکاری براش پیدا نکردم . با وجود همکاری های سرور و دسته بندی مطالب سرور / متاسفانه امکان قراردادن بیش از 57 آیتم در منو ها رو نخواهید داشت. این موضوع وقتی گریبان شما رو میگیره که از طرفی حجم مطالب و دسته بندی ها زیاد باشه و یا بخواهید حتی بدون حجم اضافه آیتم های منو رو زیاد کنید ( کاری که من انجام دادم . راهکار های مختلفی از سایت وردپرس تا سایت های فارسی زبان نوشتند که متاسفانه علیرقم اجرای همه اونها من هنوز نتونستم این مشکل رو برطرف کنم و تقاضا دارم از مسئولین رسیدگی کنن D: خب دستور الع
×
×
  • اضافه کردن...