-
تعداد ارسالها
313 -
تاریخ عضویت
-
آخرین بازدید
تمامی مطالب نوشته شده توسط alireza.nh
-
تجربه شخصی بنده(که برای همه به نحوی روشنه) ثابت کرده که اولین چیزی که ارزش سایت رو میبره بالا فقط و فقط و فقط مطالب سایت. دوم سئوی قالب. سوم رعایت مبانی و اصول سئو(البته بخشیش به سئوی قالب بازم برمیگرده). و... خیلی چیزای دیگه . دررابطه با نظر بنده هم همینطور! البته شرط دوستمون هم قابل تامله. . ولی در کل تعریف سئو برای هر سایت تعریف جدا و خاص خودشو داره به نظر من که نگاه کردن یک طرفه و یکسان به سئو و تبدیل اون به یک غول عقیده اشتباهیه!
-
نظرتون در مورد این سایت چی هست similarweb.com
alireza.nh پاسخی برای ariaieboy ارسال کرد برای یک موضوع در بحث آزاد
من اتفاقی باهاش مواجه شدم! آنالیزر خوبی بنظر میاد . طرز کار و روند کاریش هم که روشنه ، یکم زبانتون قوی باشه فکر نکنم جای ابهامی باشه -
از دوستانی هم که برای تبلیغاتشون و اسپم کردن تاپیک از اکانت جدید استفاده میکنند ممنونیم .
- 8 پاسخ
-
- 1
-
-
کد پاپ اپ رو کجای پوسته بزارم
alireza.nh پاسخی برای SAMAN...23 ارسال کرد برای یک موضوع در برنامه نویسی استاتیک
در فایل header.php باید تگ head داشته باشید. اگر ندارید که بعید میدونم قبل از تک body اضافه کنید. و کد پاپ آپ رو قبل از بسته شدن head بگذارید. <head> جاوا اسکریپت مربوط به پاپ آپ </head>- 3 پاسخ
-
- 2
-
-
لطفا از عنوان گویا تری استفاده کنید . کد لینک دادن: <a href="http://www.example.com">متن لینک دار </a>
- 7 پاسخ
-
- 1
-
-
کد نمایش آخرین مطالب یک دسته خاص
alireza.nh پاسخی برای iran1404 ارسال کرد برای یک موضوع در هک و برنامه نویسی
+شما اصلا کدتونو داخل سایدبار نگذاشتید دنبال <div class="main_sidebar"> باشید و قبل بسته شدن کد رو past کنید. در رابطه با استایل هم کلاس های مطالب اخیر رو بهش بدید درست میشه .- 6 پاسخ
-
- 1
-
-
من فکر میکنم که یکم کامل تر توضیح میدادین و اصل قضیه رو مشخص میکردید دوستانه بیشتری اظهار نظر میکردند . الان سایت شما اینه؟یا... http://sangarsaz.com/ . دقیقا چیا حذف شده؟! قبلا قالب سالم بود؟ وقتی شما میگی در نمایش هدر و لوگو مشکل داره! اونوقت که ربطی در بکار گرفتن محتوا داره؟! +قالب مشخصه که دستی طراحی نشده و کاره آرتستر یا... است. بنظر من شما تحویل نگیرید قالبو و بگید اونی میخواستم نیست .
- 14 پاسخ
-
- 1
-
-
لطفا اسپم ندید. راستش الان قالب سایت شما واکنش گرا هستش! یعنی با تغییر سایز صفحه اندازه عناصر صفحه تغییر میکنه! حالا مشکل اینجاس که عنصر اصلی صفحه یا همون main به درستی واکنش گراست ولی: عناصر داخلی از اون اطاعت نمیکنند و از main میزنن بیرون شما باید اندازه این عنصر هارو به % تعیین کنید
- 5 پاسخ
-
- 2
-
-
بحث آزاده دیگه دوستان سخت نگیرن! ولی دیگه فکر نکنم در این حد آزاد باشه
-
خوب حتما به خوبی رسپانسیو نکردی + المان های داخلی هم که الان میبینم اصلا رسپانسیو نیست.
- 5 پاسخ
-
- 1
-
-
4تای اول و 2تای آخرو میدونستم ولی
-
غیر فعال کردن قابلیت رسپانسیو قالب
alireza.nh پاسخی برای shayan ارسال کرد برای یک موضوع در برنامه نویسی استاتیک
دوست عزیز توضیح دادم که! وقتی عنصری مثلا 100% یعنی اندازه اون کاملا به اندازه عنصر اصلی بر میگرده. که ممکنه هر اندازه ی باشه! شما ببین عنصر مادر چند px هست مثلا اگه 100px بود عنصر درونش هم 100px میشه -
غیر فعال کردن قابلیت رسپانسیو قالب
alireza.nh پاسخی برای shayan ارسال کرد برای یک موضوع در برنامه نویسی استاتیک
راستش مبحث پیچیده و در عین حال آسونه . اندازه ها درصدی به نسبت اندازه ی px عنصر به اندازه ی px مادرش بدست میاد! البته ضرب در 100 سایز عنصر(پیکسل)÷سایز مادر(پیکسل)*100=سایز عنصر به درصد(نسبت به مادر) این فرمول اندازه به % هست! با جایگذاری میتونید اندازه به px رو برای هر عنصر حساب کنید. که یکم زمان بره! البته چشمی هم میتونید بهش سایز بدید و اینقدر زحمت نکشید -
غیر فعال کردن قابلیت رسپانسیو قالب
alireza.nh پاسخی برای shayan ارسال کرد برای یک موضوع در برنامه نویسی استاتیک
شما باید اول فایل responsiv.css رو حذف کنید. سپس در css اندازه هایی که به % هستند رو حذف کنید و به جای آن از px استفاده کنید! . . توضیحات بیشتر در خدمتم! ولی در کل به نظر من بزارید رسپانسیو بمونه بهتره! -
ثابت ماندن عکسهای متحرک (Gif) در پست های سایت
alireza.nh پاسخی برای elahe1055 ارسال کرد برای یک موضوع در مشکلات دیگر
نه ! متحرکه -
عدم نمایش برگه ای خاص در منوهای اصلی
alireza.nh پاسخی برای fantome0 ارسال کرد برای یک موضوع در مشکلات دیگر
بله نه اونقدری که چشم گیر باشه ولی تاثیر داره . -
عدم نمایش برگه ای خاص در منوهای اصلی
alireza.nh پاسخی برای fantome0 ارسال کرد برای یک موضوع در مشکلات دیگر
حق با شماست! . مثله اینکه ایشون نتونستن ازین کد php استفاده کنند. به نظر بنده دستی وارد کنید هم سرعت لود بالا میره هم بی درد سر تره! -
عدم نمایش برگه ای خاص در منوهای اصلی
alireza.nh پاسخی برای fantome0 ارسال کرد برای یک موضوع در مشکلات دیگر
بنده تست کردم مشکلی نداشت! .page-item-20887{ display:none; visibility:hidden; } یکبار دیگه همینی که دادم رو تست کنید! -
نظرسنجی جهت برگزاری اولین دوره همایش وردپرس در ایران
alireza.nh پاسخی برای Morteza ارسال کرد برای یک موضوع در بحث آزاد
موافق . در کل به نظر کاره قشنگی میاد! ولی کاش زودتر اقدام میکردید تو تابستون . من که حتما میام .- 112 پاسخ
-
- 2
-
-
عدم نمایش برگه ای خاص در منوهای اصلی
alireza.nh پاسخی برای fantome0 ارسال کرد برای یک موضوع در مشکلات دیگر
حتما صحیح استفاده نکردید. خوب الان شما کدوم برگه رو میخواید حذف کنید؟ مثلا ما میخوایم برگه آب و هوا رو حذف کنیم. با توجه به class برگه مینویسیم: li .page-item-20887{ display:none; visibility:hidden; } -
درخواست انجام پوسته اختصاصی حرفه ای
alireza.nh پاسخی برای M.Hajloo ارسال کرد برای یک موضوع در بخش خرید
موافق . . آفتاب پرتال واقعا سنگینیه ، زمان و کاره زیادی لازم داره! -
عدم نمایش برگه ای خاص در منوهای اصلی
alireza.nh پاسخی برای fantome0 ارسال کرد برای یک موضوع در مشکلات دیگر
برگه های 1 و 2 و 3 و...... همگی مثال بودند. خیر ، 4 برای انتخاب چهارمین عنصر li هستش که آن هم بصورت مثال عرض نمودم. (یعنی چهارمین عنصر li را برای من حذف کن!) شاید برگه ی شما پنجمین یا ششمین عنصر باشه. برای اینکه به طور کامل حذفش کنید: li:nth-child(4){ display:none; visibility:hideen } -
عدم نمایش برگه ای خاص در منوهای اصلی
alireza.nh پاسخی برای fantome0 ارسال کرد برای یک موضوع در مشکلات دیگر
2 راه دیگه هم من پیش نهاد میدم: 1)تمام برگه هارا دستی وارد کنیم. 2)با استفاده از css برگه ای را که تازه ساختید حذف کنید. مثلا <li>برگه1 </li> <li>برگه2 </li> <li> برگه3</li> <li> برگه4</li> که شما میخواید برگه 4 نباشه در css داریم: li:nth-child(4){display:none} -
نمونه هایی که دوستان دادن تقریبا شباهت هایی با همین که میخواید رو داره! . و پوسته وبهایی که معرفی کردین هم اختصاصیه اینو در نظر داشته باشین.
- 15 پاسخ
-
- 1
-
-
یعنی فرمت فایل مورد نظر. به طور مثال اگر فیلم باشه فایلمون و فرمتش mp4 باشه اینجوری عمل میکنیم <source src="movie.mp4" type="video/mp4" /> و در رابطه با آهنگ هم همینطور.
