-
تعداد ارسالها
313 -
تاریخ عضویت
-
آخرین بازدید
تمامی مطالب نوشته شده توسط alireza.nh
-
آقا ایمان گفتند دیگه! نه مشکلی پیش نمیاد ، من همیشه آخر ایندکس میزارم jquery ها رو
- 10 پاسخ
-
- 2
-
-
- سوال مهم
- ترتیب لود شدن عناصر سایت
-
(و 1 مورد دیگر)
برچسب زده شده با :
-
auto thumbnail مشکل با
alireza.nh پاسخی برای alireza.nh ارسال کرد برای یک موضوع در برنامه نویسی داینامیک
ممنون آقا مرتضی. این رو هم قبلا امتحان کرده بودم ، نتیجه ای نداره! و تصویر شاخص همه پست ها png.default هست . -
مشکل با ویرایش تصاویر برای درج در مطلب
alireza.nh پاسخی برای classicman ارسال کرد برای یک موضوع در مشکلات دیگر
خوب از cssکمک بگیرید! مثلا: img{ width:N px; height: Y px } بجای N Y هر عددی خواستین قرار بدین. -
با سلام همون طور که در انجمن آموزش داده شد بنده از فانکشن زیر برای نمایش خودکار تصویر شاخص استفاده کردم. function aldenta_get_post_image($size = 'thumbnail') { global $post; $photos = get_children( array('post_parent' => $post->ID, 'post_status' => 'inherit', 'post_type' => 'attachment', 'post_mime_type' => 'image', 'order' => 'ASC', 'orderby' => 'menu_order ID') ); if ($photos) { $photo = array_shift($photos); return wp_get_attachment_image($photo->ID, $size); } else{ return '<img src="'.get_bloginfo('template_url').'/images/default.jpg" border="0" />'; } ret
-
سایتتون؟
-
پس با این وجود کاری جز عذر خواهی نمیتونم بکنم. به هر حال من رو هم درک کنید! تشکر
-
مطمئنید بخاطر css نیست؟ دنباش کلاس entry-h باشید و بجاش همینو بزارید. <div class="entry-h"> <p><?php the_content(); ?></p> </div> +قالبتون یه قالب خاصه یعنی چی؟ از فضا اومده شاید
-
+++فکر کنم مشکل از فایلهای php باشه ولی مشکلی نمیبینم!!
-
دنبال این باش <?php the_excerpt(); ?> و بجاش <?php the_content(); ?> رو بزار . و ببین اونی که خواستی میشه یا نه!؟!
-
همون طور که نسترن خانم گفتن عمل کنید. . +نمایش مختصری از پست که بهتر از نمایش کل پست هست! اینجوری ارتفاع سایت خیلی میشه و یکم خسته کننده و یه فضای دید خوبی به بازدید کننده نمیده. البته اینا نظر شخصی خودمه
-
دوستان مشکل سورس حل شد ولی فید هنوزم 6-7 لاین فاصله داره. و این انجمن هم 2 هفته ای بی جواب . . . . اونو چیکار کنم؟
-
این عکس نشونه اینه که سایتم رو هک کردن ؟
alireza.nh پاسخی برای Sepehr2015 ارسال کرد برای یک موضوع در امنیت
1)یکم دقت کنید و دست به کد شید، جواب میده در صورت لزوم comment رو بزارید خودم یا دوستان رسیدگی میکنن. . . 2)تقریبا غیر ممکنه . یعنی شما اصلا آیدی نمیگیرید واسه کامنت مدیر؟ (آیدی یک عدد میباشد!!) -
این عکس نشونه اینه که سایتم رو هک کردن ؟
alireza.nh پاسخی برای Sepehr2015 ارسال کرد برای یک موضوع در امنیت
1) با همین کدی که الان فراخوانی کردید دیگه! ! (آخرای comment.php دنبالش باشین) . . 2)واسه قسمت اول تا به کامنت مدیر سایت آیدی یگانه ای ندید نمیشه کاریش کرد. (برای این کار از codex ها استفاده کنید _ مثلا این <?php comment_ID(); ?> ) به طور مثال اینطوری میزارید تو comment.php <div class="comment" id="<?php comment_ID(); ?> "> . . </div> حالا آیدی خاصی برای مدیر در نظر میگیره که به عنوان یه عنصر یگانه میتونید با css متفاوتش کنید. -
بازم یه چالش دیگه ! . به هر حال هیچی پارس آنلاین نمیشه
-
این عکس نشونه اینه که سایتم رو هک کردن ؟
alireza.nh پاسخی برای Sepehr2015 ارسال کرد برای یک موضوع در امنیت
1)عجیبه! دنبال این یکی باشین ، بالاخره باید یه ردی ازش زد که بشه ادیتش کرد <input id="submit" class="replybutton" type="submit" value="ارسال" tabindex="5" name="submit"></input> 2)ساده بود که بزارید تو فایل استایل متوجه تغیرات میشید ایشالا . li #comment-269{ background:#000 !important; } . . +یکم هم اطلاعاتتون رو بالا ببرید میتونه خیلی بهتون کمک کنه. -
این عکس نشونه اینه که سایتم رو هک کردن ؟
alireza.nh پاسخی برای Sepehr2015 ارسال کرد برای یک موضوع در امنیت
والا واضح تر از این یکم سخت میشه . 1)برای اینکه کد کپچا بالای سند قرار بگیره comment.php یا شاید هم function.php رو باز کن دنبال این باش: <textarea id="comment" class="replyarea" tabindex="4" name="comment"></textarea> زیر این کد ،کدی که باهاش کپچا رو نمایش میدی بزار. . . 2)بسیار سادس:اول خودتون یه کامنت بزارین ببینید کلاسش با بقیه فرق داره یا نه و اگه فرق داشت با سی اس اس هر بلایی خواستی سرش بیارین . اگر نه بگید تا راهنمایی کنم -
مطالعه کنید. http://baijs.nl/tinyscrollbar/
-
این عکس نشونه اینه که سایتم رو هک کردن ؟
alireza.nh پاسخی برای Sepehr2015 ارسال کرد برای یک موضوع در امنیت
.post p { line-height: 10px; margin: 0px 0px 10px; padding: 3px; text-align: justify; } لاین رو یکم کمش کردم +پادینگ ببینید درست شد؟(تو خط 17 استایل بزارید) . یا اینکه میخوایید کپچا رو بالای سند بزارید؟ وارد comment.php بشید و کد مربوطه رو بالای سند بزارید. -
مشکل با <?php comment_reply_link(); ?>
alireza.nh پاسخی برای alireza.nh ارسال کرد برای یک موضوع در مشکلات دیگر
خودمونیما ، خوب شد این تاپیکو زدم . . . ممنون منم حل شد مشکلم . -
چه انجمن سازی را پیشنهاد میکنید
alireza.nh پاسخی برای hassanlakaei ارسال کرد برای یک موضوع در بحث آزاد
https://www.vbulletin.com/purchases/ . البته میتونید از vbiran تهیه کنید . -
:huh: واقعا جای سواله!!!! اگه دوستمون لطف کنه و یکم توضیح بده
-
ممنون از پاسخ صحیح حق با شماس ریست کوئری به اشتباه بود البته بعدا متوجه اشتبام شدم. اینو خودم فک کنم گفته بودم . . . برای ساخت فایل نمونه ای نمیخواستم . میخواستم یکم روش مانور بدم که الحمدالله حل شد . تشکر
-
کدوم رنگ رو برای قالب پیشنهاد میدین؟
alireza.nh پاسخی برای shima ارسال کرد برای یک موضوع در بحث آزاد
موافق بخصوص از لحظ گرافیکی. + یه چندتاییشونم واقعا چشم رو اذیت میکنه ، اللخصوص اون سبز فسفریه- 4 پاسخ
-
- 1
-
-
ایجاد یک جستجوگر کامل برای قالبم
alireza.nh پاسخی برای shayan ارسال کرد برای یک موضوع در هک و برنامه نویسی
اتفاقی نیوفتاد یعنی چی؟- 16 پاسخ
-
- خیلی مهم
- جستجوگر سایت
-
(و 1 مورد دیگر)
برچسب زده شده با :
-
ایجاد یک جستجوگر کامل برای قالبم
alireza.nh پاسخی برای shayan ارسال کرد برای یک موضوع در هک و برنامه نویسی
درود کدهای html رو در searchform.php ذخیره کنید.و css هم مسلما در style. . . کدهای php رو هم در serch.php .(که از قالبای آماده میتونید استخراج کنید).- 16 پاسخ
-
- خیلی مهم
- جستجوگر سایت
-
(و 1 مورد دیگر)
برچسب زده شده با :
