-
تعداد ارسالها
313 -
تاریخ عضویت
-
آخرین بازدید
تمامی مطالب نوشته شده توسط alireza.nh
-
با سلام راستش نمیدونم چرا سورس قالبم از لاین 6 شروع میشه (در فایل header.php چنین چیزی دیده نمیشه! ) , خودم فک میکنم تو کد نویسی شاید ایرادی داشتم ولی ایرادی که پیدا نکردم ،نمیدونم...... (+وب بالا نیومده ) به نظر شما مشکل از کجا میتونه باشه؟!؟ پیشاپیش تشکر
-
باسلام راستش در حال طراحی پوسته هستم , و تا حالا با rss در لوکال کار نکردم . ###اصل مشکل یا سوال بنده اینجاس که آیا rss اصلا در لوکال فعال هست؟؟؟یا خیر؟!### در پیشخوان با این ارور مواجه میشم فید پیدا نشد در ...........) RSS: A feed could not be found at http://planet.wp-persian.com/feed/. A feed with an invalid mime type may fall victim to this error, or SimplePie was unable to auto-discover it.. Use force_feed() if you are certain this URL is a real feed البته با باز کردن url مربوط به فید (mysite.com/feed ) میگه که موضوع پیدا نشد! (object not found!) امید که منظورمو خوب ادا کرده باشم تشکر
-
سپاسگذاری کمترین پاسخ در برابر زحمات دوستان وردپرس پارسی
alireza.nh پاسخی برای m-noori ارسال کرد برای یک موضوع در بحث آزاد
راستش من اصلا از هیچ انجمنی خوشم نمیاد و نمیومد ,کاملا اتفاقی پیش خودم فکر کردم که بیام تو wp-parsi عضو شم (ضرر که نداره!) البته قبلا تعریفشو از دوستان شنیده بودم. حالا غبطه میخورم که چرا زودتر ثبت نام نکردم تشکر حقیر ترین واژه است در برابر دوستان زحمت کش . تشکر خفیف و کوچک من هم به عنوان کوچیک ترین عضو پذیرا باشید- 81 پاسخ
-
- 7
-
-
جسارتا من نگفتم که معجزه کنید :D به هر حال حق با شماست من یکم بی مقدمه بحث رو شروع کردم. در هر صورت ممنون مشکلو خودم رفع کردم
-
شرمنده حق با شماست ولی من نمیدونم چرا بعد اینکه یه تاپیک میزنم , همه اعضا یادشون میوفته که بیان تاپیک بزنن و تاپیک منم ....... واسه همین یه یادآوری کردم #راستش واسه تمرین کردن یه قالب رایگان دانلود کردم و کلا آپشنشو حذف کردم , در آخر همه کارا شو انجام دادم و الانم چون فانکشن هایی تو این دوتا فایل هست(category_page) , فکر کنم مربوط به بخش آپشنش میشه ،که حالا بالا نمیاد!(بخاطر حذف آپشن) اصل مطلب اینه که ###حالا هم میخوام این دوتا فایل رو از نو بسازم (یعنی یه چند خط کد تو فانکشن قالب میخوام و کد مربوطه به page و category _ میخواستم از قالبای دیگه به عنوان فرام ورک استفاده کنم که یکم گیج کننده
-
با سلام راستش فایل page و category قالبم نیست شده!!! فایل خام هردو رو میخواستمو اگه امکانش هست . تشکر.
-
با سلام راستش قصد دارم بجا افزونه ازین کد برای لایک مطالب استفاده کنم. #اونوقت فکر کنم دیگه نتونم بیشترین لایک شده هارو نشون بدم!؟!؟ درسته؟
-
درخواست افکت آمدن لوگو وسط عکس با استفاه از CSS
alireza.nh پاسخی برای Poorya.sh ارسال کرد برای یک موضوع در برنامه نویسی استاتیک
یعنی چی کدی ندارن!؟!؟ -
کد php نمایش مطالب هر دسته
alireza.nh پاسخی برای alireza.nh ارسال کرد برای یک موضوع در هک و برنامه نویسی
نه مثه اینکه این بحث حالا حالا ها تموم شدنی نیس! آقا ایمان من 2 تا مشکل دارم بازم: 1)با اینکه همه ی پستها رو حذف کردم ولی بازم نمایش داده میشه! query ها که فک نکنم مشکلی داشته باشه! 2)// // قالب از تصویر شاخص پشتیبانی میکنه! ولی خبری از تصویر شاخص نیست!؟!؟ ممنون -
کد php نمایش مطالب هر دسته
alireza.nh پاسخی برای alireza.nh ارسال کرد برای یک موضوع در هک و برنامه نویسی
مثال جالبی زدید خدا شکر منم راه مناسبی که شما گفتید رو انتخاب کرده بودم! ممنون که خیلی ساده و فصیح و بی منت تجاربتون رو در اختیار دیگران میگزارید. دیگه صحبتی نیست.دوستان اگه صلاح میدونن موضوع رو ببندن.- 17 پاسخ
-
- 1
-
-
بله , مربوط به اینه فکر کنم: (تو فایل کامنت) <?php wp_list_comments('type=comment&callback=custom_comments'); ?>
-
باسلام بنده هنوز وبم رو روی لوکال آپ کردم(easy php) متاسفانه بتازگی نظرات نمایش داده نمیشه و به این ارور ختم میشه! : Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'custom_comments' not found or invalid function name in D:\Program Files\EasyPHP-12.1\www\wordpress\wp-includes\comment-template.php on line 1334 که مربوط به این کده: call_user_func($args['callback'], $comment, $args, $depth); چیکار کنم؟
-
کد php نمایش مطالب هر دسته
alireza.nh پاسخی برای alireza.nh ارسال کرد برای یک موضوع در هک و برنامه نویسی
همراهی شما که به ما ثابت شده. بله همون طور که گفتین بنده وبو بالا نیوردم هنوز رو لوکاله. html و css رو مسلطم php هم آشنایی دارم ولی متاسفانه یادگیریه php بنظر من مثل html ساده و تئوری نیست. باید بصورت کاملا کاربردی یاد گرفته بشه که یکم سخته! آقا ایمان پیشنهادی واسه یادگیری کامل و کاربردیphp در حد برنامه نویسی دارید؟ -
کد php نمایش مطالب هر دسته
alireza.nh پاسخی برای alireza.nh ارسال کرد برای یک موضوع در هک و برنامه نویسی
بله حق با شماست . میشه یه پنل مدیریتی هم ساخت . -
کد php نمایش مطالب هر دسته
alireza.nh پاسخی برای alireza.nh ارسال کرد برای یک موضوع در هک و برنامه نویسی
میشه کاری کرد که با یکبار include کردن این کد تو قالب کل دسته ها رو ساپورت کنیم؟ (منظورم اینه که بجای شماره دسته یه متغیر بزاریم که بترتیب از شماره دسته اولی تا آخر پر بشه و مجبور نشیم بصورت دستی واسه هر دسته یه باکس بسازیم.) -
کد php نمایش مطالب هر دسته
alireza.nh پاسخی برای alireza.nh ارسال کرد برای یک موضوع در هک و برنامه نویسی
ممنون که جواب دادین ، مشکل استایل دادن نبود . رفع شد! :wub: -
کد php نمایش مطالب هر دسته
alireza.nh پاسخی برای alireza.nh ارسال کرد برای یک موضوع در هک و برنامه نویسی
عالی ، فقط نمیدونم چرا با اینکه استایل بهش دادم المنتای دیگه بهم میریزن! -
کد php نمایش مطالب هر دسته
alireza.nh پاسخی برای alireza.nh ارسال کرد برای یک موضوع در هک و برنامه نویسی
<div class="news_box"> <div class="headding"> <div class="nb_dots"> <h2><?php echo get_cat_name( $cat ); ?></h2> </div></div> <!--End nb Heading--> <div class="news_box_left"> <?php query_posts(array('showposts' => 1, 'offset' => 0, 'cat' => 1 )); ?> <?php if ( have_posts() ) : while ( have_posts() ) : the_post(); ?> <?php $nbImgw = of_get_option('news_box_img_w'); $nbImgh = of_get_option('news_box_img_h'); $nbExl = of_get_option('news_box_ex_l'); ?> <div class="recent_news_item"> -
function برای لایک مطالب
alireza.nh پاسخی برای alireza.nh ارسال کرد برای یک موضوع در هک و برنامه نویسی
کسی نیست -
کد php نمایش مطالب هر دسته
alireza.nh پاسخی برای alireza.nh ارسال کرد برای یک موضوع در هک و برنامه نویسی
دوست عزیز قبلا همشو ملاحظه کردم اونی که گفتم نبود توضیح دادم که!!!! -
باسلام بخاطر نیازم شدیدم به این کد که مطالب هر دسته رو بترتیب و اولین مطلب رو همراه عنوان و خلاصه ای از متن نمایش داده(همون باکس وب تفریحی منظورمه )، مجبور شدم خودم دست بکار نوشتنش بشم ولی متاسفانه اونی خواستم نشد(+قالب های مختلف) ، تو منابع مختلف هم گشتم ولی اوناهم..... . اگه دوستان یه همچنین کد تمیز و استانداردی دارن لطف کنن. پیشاپیش تشکر :x
-
با سلام راستش افزونه های زیادی همون طور که میدونید برای لایک مطالب هست. بنده یه کدی میخواستم که بدون استفاده از افزونه و گذاشتن آن کد در function قالب بشه مطالب رو لایک کرد.(تاکید میکنم که لایک یکطرفه باشه یعنی دیسلایک نداشته باشه) در ضمن اگه افزونه خوب و سبکی هم بود مهم نیست معرفی کنید.( اگر کد بود که چه بهتر ) تشکر :x
-
مشکل نمایش متن content در قالبم
alireza.nh پاسخی برای alireza.nh ارسال کرد برای یک موضوع در برنامه نویسی استاتیک
بله صحیح میدونم پس با این وجود میشه کاری کرد که پاراگراف بصورن خودکار شکسته بشه و جای خودش بره؟(نره زیر عنصر اصلی؟) -
مشکل نمایش متن content در قالبم
alireza.nh پاسخی برای alireza.nh ارسال کرد برای یک موضوع در برنامه نویسی استاتیک
+ متاسفانه تازه متوجه شدم این مشکل واسه کامنتا هم پیش اومده! لازم نیست به صورت خصوصی بخواین مشکلو حل کنید اگه علت یا ویرایش خاصی هست مطرح کنید خودم انجام میدم. بازم تشکر -
مشکل نمایش متن content در قالبم
alireza.nh پاسخی برای alireza.nh ارسال کرد برای یک موضوع در برنامه نویسی استاتیک
بله متوجه ام مرتضی جان، حق با شماست. متاسفانه با این مشکل هنوز سایت رو بالا نیاوردم. + اصلاح میکنم که متن از article بیرون نمیزنه ، فقط وقتی که پاراگراف طولانی باشد قسمتی از پاراگراف کلا نمایش داده نمیشود! تصویری گذاشتم مشاهده کنید.فکر کنم کفایت کنه دیگه!! +توقع که ندارید قالبمو واسه دانلود بزارم http://up.toca.ir/images/i9ipxwpubo6r9pq46pjj.png
