رفتن به مطلب

userwp

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    44
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

4

درباره userwp

  • درجه
    تازه کار
  1. userwp

    درخواست افزونه پرسشنامه

    سلام من دنبال یه افزونه ای می گردم که سوال ها را بتوانم ارتباط دهم مثال : آیا شما ماشین دارید ؟ اگر کاربر بلی را انتخاب کن یک باکس باز بشه و از کاربر بخواد که نوع ماشین را مشخص کند . اگر خیر رد بشود و سوال دیگر را نشان دهد .
  2. userwp

    درخواست طراحی قالب

    سلام دوستان سایتی مشابه سایتهای زیر را می خواستم از پایه برای وردپرس طراحی بشه اگر بهتر از این به این ساختار هم طراحی بشه موردی نداره لطفاً قیمت + زمان (زمان خیلی مهمه دقیق بگید) برام ارسال کنید . - طراحی سایت شبیه به لینک و در صورت امکان بهتر از این برای وردپرس و جوملا - قیمت جداگانه داده بشود . 2 - طراحی سایت شبیه به عکس : http://timapoo.ir/shares/guilanpnu.jpg برای وردپرس و جوملا - قیمت جداگانه داده بشود . 3 - طراحی سایت مشابه http://timapoo.ir/shares/000.jpg برای وردپرس و جوملا - قیمت جداگانه داده بشود . اگر قالب رایگانی هم هست که مشابه سایت های فوق است لطفاً راهنمایی بفرمایید .
  3. userwp

    مشکل در آپلود فایل

    من مواردی را که گفتید را انجام دادم اما باز این مشکل برطرف نگردید .
  4. userwp

    مشکل در آپلود فایل

    من از سی پنل استفاده میکنم و این خطا رو دارم هنوز برادر من این چه تحلیلی هست که میگید توابع باعث تغییر در هسته میشود چرا قبل از بروز رسانی وردپرس این مشکل وجود نداشت و بعد از بروز رسانی این مشکلات پدید اومده ؟ مشکل از وردپرس هست وردپرس باید اونقدر این موارد را بررسی کنه که امکان چنین خطاهایی از طرف هر فایلی غیرممکن باشد .
  5. userwp

    دوستان نسخه 3.5.2 ایی، سایتتون رو میدین؟

    جناب مرتضی عزیز برای اینکه متوجه عمق این ارور و مشکلات کاربران شوید کافیت عبارت "خطایی هنگام بارگذاری پرونده پیش آمده. دوباره تلاش کنید." را جستجو کنید .
  6. userwp

    مشکل بخش آپلود Insert Media

    مرتضی جان این مساله به کانفیگ سرور مربوط نیست که اگر هست شما بفرمایید از چه موردی هست تا من در سرور چک کنم . این مشکل از ضعف وردپرس هست .
  7. userwp

    مشکل با اپلود در رسانه

    این پاسخ شما کاملاً اشتباه هست من خودم تمام افزونه ها رو پاک کردم بازم این مشکل رو داشتم اول حل میشه ولی بعد از 24 ساعت یا کمتر دوباره مشکل بوجود میاد .
  8. userwp

    مشکل بخش آپلود Insert Media

    ممنون از Silver21 عزیز بابت ایجاد و پیگیری تاپیک . منم در سایتم به این مشکل برخوردم و در نت خیلی سرچ کردم که همشون گفته بودند آپدیت دستی انجام بدید که این کار را با جایگزین کردن تمام پوشه ها به جز کانفیگ و wp-content انجام دادم . همانطوری که دوستمون اشاره کردند اول حل شد ولی بعد از 24 ساعت مجدد بر میگرده به حالت اول و همون خطا رو میده واقعاً موندم چیکار کنم هرچی تاپیک بود تو نت خوندم و به نتیجه نرسیدم . نتیجه اعتماد به وردپرس اینه ؟
  9. userwp

    افزونه اسلاید شو همانند varzesh3.ir

    اسلایدری که فرمودید یک اسلایدر جداگانه است و بصورت افزونه نیست. افزونه ای را سراغ ندارید ؟
  10. میشه بیشتر توضیح دهید؟
  11. الگوریتم آسانی براش در نظر دارید ؟
  12. سلام چگونه میشه چنین سایتی (www.tehrooz.com) را با وردپرس راه اندازی کرد ؟ اگر دقت کنید قسمت های مختلف روزنامه تگ گذاری شده است و وفتی ماوس میرود می شه متن رو در باکسی جداگانه دید .
  13. userwp

    افزونه اسلاید شو همانند varzesh3.ir

    سلام کسی از دوستان اسلایدشو مانند سایت varzesh3.ir را سراغ دارد ؟ عین همین رو میخوام .
  14. userwp

    مشکل با افزونه wp-sms.1.9

    قربونت برم این فایل پر از خط های خطاست ولی کدی که مربوط به خطای این پلاگین باشه را نتونستم پیدا کنم. حیف این پلاگین خوب که اینطوری داره از بین میره
  15. userwp

    افزونه آرشیو مطالب پیشرفته (فارسی)

    می خواستم از یک ابزارک آماده استفاده کنم. چنین چیزی وجود ندارد؟
×
×
  • اضافه کردن...