رفتن به مطلب

userwp

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    44
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط userwp

  1. userwp

    درخواست افزونه پرسشنامه

    سلام من دنبال یه افزونه ای می گردم که سوال ها را بتوانم ارتباط دهم مثال : آیا شما ماشین دارید ؟ اگر کاربر بلی را انتخاب کن یک باکس باز بشه و از کاربر بخواد که نوع ماشین را مشخص کند . اگر خیر رد بشود و سوال دیگر را نشان دهد .
  2. userwp

    درخواست طراحی قالب

    سلام دوستان سایتی مشابه سایتهای زیر را می خواستم از پایه برای وردپرس طراحی بشه اگر بهتر از این به این ساختار هم طراحی بشه موردی نداره لطفاً قیمت + زمان (زمان خیلی مهمه دقیق بگید) برام ارسال کنید . - طراحی سایت شبیه به لینک و در صورت امکان بهتر از این برای وردپرس و جوملا - قیمت جداگانه داده بشود . 2 - طراحی سایت شبیه به عکس : http://timapoo.ir/shares/guilanpnu.jpg برای وردپرس و جوملا - قیمت جداگانه داده بشود . 3 - طراحی سایت مشابه http://timapoo.ir/shares/000.jpg برای وردپرس و جوملا - قیمت جداگانه داده بشود . اگر قالب رایگانی هم هست که مشابه سایت های فوق است لطفاً راهنمایی بفرمایید .
  3. userwp

    مشکل در آپلود فایل

    من مواردی را که گفتید را انجام دادم اما باز این مشکل برطرف نگردید .
  4. userwp

    مشکل در آپلود فایل

    من از سی پنل استفاده میکنم و این خطا رو دارم هنوز برادر من این چه تحلیلی هست که میگید توابع باعث تغییر در هسته میشود چرا قبل از بروز رسانی وردپرس این مشکل وجود نداشت و بعد از بروز رسانی این مشکلات پدید اومده ؟ مشکل از وردپرس هست وردپرس باید اونقدر این موارد را بررسی کنه که امکان چنین خطاهایی از طرف هر فایلی غیرممکن باشد .
  5. userwp

    دوستان نسخه 3.5.2 ایی، سایتتون رو میدین؟

    جناب مرتضی عزیز برای اینکه متوجه عمق این ارور و مشکلات کاربران شوید کافیت عبارت "خطایی هنگام بارگذاری پرونده پیش آمده. دوباره تلاش کنید." را جستجو کنید .
  6. userwp

    مشکل بخش آپلود Insert Media

    مرتضی جان این مساله به کانفیگ سرور مربوط نیست که اگر هست شما بفرمایید از چه موردی هست تا من در سرور چک کنم . این مشکل از ضعف وردپرس هست .
  7. userwp

    مشکل با اپلود در رسانه

    این پاسخ شما کاملاً اشتباه هست من خودم تمام افزونه ها رو پاک کردم بازم این مشکل رو داشتم اول حل میشه ولی بعد از 24 ساعت یا کمتر دوباره مشکل بوجود میاد .
  8. userwp

    مشکل بخش آپلود Insert Media

    ممنون از Silver21 عزیز بابت ایجاد و پیگیری تاپیک . منم در سایتم به این مشکل برخوردم و در نت خیلی سرچ کردم که همشون گفته بودند آپدیت دستی انجام بدید که این کار را با جایگزین کردن تمام پوشه ها به جز کانفیگ و wp-content انجام دادم . همانطوری که دوستمون اشاره کردند اول حل شد ولی بعد از 24 ساعت مجدد بر میگرده به حالت اول و همون خطا رو میده واقعاً موندم چیکار کنم هرچی تاپیک بود تو نت خوندم و به نتیجه نرسیدم . نتیجه اعتماد به وردپرس اینه ؟
  9. userwp

    افزونه اسلاید شو همانند varzesh3.ir

    اسلایدری که فرمودید یک اسلایدر جداگانه است و بصورت افزونه نیست. افزونه ای را سراغ ندارید ؟
  10. میشه بیشتر توضیح دهید؟
  11. الگوریتم آسانی براش در نظر دارید ؟
  12. سلام چگونه میشه چنین سایتی (www.tehrooz.com) را با وردپرس راه اندازی کرد ؟ اگر دقت کنید قسمت های مختلف روزنامه تگ گذاری شده است و وفتی ماوس میرود می شه متن رو در باکسی جداگانه دید .
  13. userwp

    افزونه اسلاید شو همانند varzesh3.ir

    سلام کسی از دوستان اسلایدشو مانند سایت varzesh3.ir را سراغ دارد ؟ عین همین رو میخوام .
  14. userwp

    مشکل با افزونه wp-sms.1.9

    قربونت برم این فایل پر از خط های خطاست ولی کدی که مربوط به خطای این پلاگین باشه را نتونستم پیدا کنم. حیف این پلاگین خوب که اینطوری داره از بین میره
  15. userwp

    افزونه آرشیو مطالب پیشرفته (فارسی)

    می خواستم از یک ابزارک آماده استفاده کنم. چنین چیزی وجود ندارد؟
  16. سلام یک افزونه ارتباط با ما می خوام که پیام ها به مدیریت وردپرس ارسال شوند و از طریق مدیریت بشود پاسخ ارسال کرد. افزونه دیگری که مد نظرم هست ، می خواهم افزونه ای باشد با امنیت بالا که کاربران مهمان مطالب خود را برای ما ارسال کنند آنهم مثل بالا به مدیریت بیاد و مدیریت کنیم .
  17. userwp

    مشکل با افزونه wp-sms.1.9

    در سرور من soap فعال است . متاسفانه بعد از فعال کردن ابزارک و یا قرار دادن کد در صفحه برای اشتراک خبرنامه سایت کلاً سفید بالا میاد و مجبور میشوم افزونه رو پاک کنم . در بیشتر مواقع وقتی تیک تنظیمات را هم میزارم سفید میاره و دیگه سایت بالا نمیاد.
  18. سلام دوستان کسی می دونه این سایت http://www.diyarebaran.ir/ از چه افزونه ای برای آرشیو مطالبش استفاده می کنه ؟ دقت کنید می شه در این نوع آرشیو روز و ماه و سال رو انتخاب کرد و آرشیو گرفت از مطالب
  19. userwp

    کد قبل از ادامه مطلب در وردپرس

    ممنون . این سایت http://www.diyarebaran.ir/ وردپرس است و صحبت که کردم گفتن که مطالب رو می نویسن و خودکار استایل بر میداره اما مطلب تکرار نمی شه
  20. userwp

    کد قبل از ادامه مطلب در وردپرس

    تشکر از لطفتان بله به همین روشی که فرمودید انجام شد . اما نویسندگان سایت خیلی پیاده تر از این هستند که بخواند div بزارن یکم قبول کنید که برای کسانی که زیاد در این امر سررشته ندارند بسیار کار ناپسندی خواهد بود . من به دنبال راه حلی هستم که نویسنده سایت مطلب رو بنویسه و پست کنه و نوشته بصورت اتوماتیک استایل برداره واقعیتش از اول هم منظورم همین بود به همین خاطر بود که میگفتم کدها عمل نمی کند چون اصلاً فکر نمی کردم شما منظورتون این چنین باشد.
  21. userwp

    کد قبل از ادامه مطلب در وردپرس

    آقا جان ما که به نتیجه نرسیدیم من عین تغییراتی که اعمال کردم را ضمیمه کردم شما خیلی براتون سخته که بگید مشکلش کجاست ؟ من بیخیال شدم . خوش باشید
  22. userwp

    کد قبل از ادامه مطلب در وردپرس

    ماشالا شما هیچی نگفته عصبانی میشین بهرحال با روشی که شما گفتین عین همون را انجام دادم و حتی کدها را هم ضمیمه کردم اما عمل نکرد و احساس میکنم بنابه دلایل زیر کار نمی کند . ما در index.php فایل single.php را فراخوانی نکردیم که بخواهیم بصورت .single .ex-content {} در css کد بنویسیم ؟ css از کجا باید بدونه ex-content کجاست که فراخوانی هم بکنه بهش استایل بده ؟ بنده تا جایی که بلدم اینجوری کد دادن اشتباهه و به هیچ وجه جواب نمیده ، حالا شما اگر روی راهنمایی درست خودتون پافشاری می کنید من دو تا فایل را براتون پیوست کردم یک نمونه انجام دهید تا ما هم یاد بگیریم این کار فوق العاده آسان را
  23. userwp

    کد قبل از ادامه مطلب در وردپرس

    کل کاری هم که می خوام بکنم را در عکس ضمیمه شده با فلش قرمز رنگ نشان دادم . در ضمن این single.php را چگونه می توان ویرایش کرد که عکس مطالب را به همان شکلی که در عکس ضمیمه شده هست نشان بدهد ؟ پیشاپیش از لطف و محبت شما کمال تشکر و قدردانی را دارم.
  24. userwp

    کد قبل از ادامه مطلب در وردپرس

    ممنون ولی بازم انجام نشد. من کلاً کدی که در ایندکس برای نشان دادن مطلب نوشتم را برات ضمیمه کردم .single هم قبلاً ضمیمه کردم . توی css هم همینو نوشتم : .single .excont{ color:#960000; } index.php
  25. userwp

    کد قبل از ادامه مطلب در وردپرس

    سلام فایل پیوست شد. single.zip
×
×
  • اضافه کردن...