-
تعداد ارسالها
374 -
تاریخ عضویت
-
آخرین بازدید
-
روز های برد
2
تمامی مطالب نوشته شده توسط Rasoul
-
فلش هست دوست عزیز فکر کنم باید به طراحان فلش بگید براتون درست کنند
-
اسم قالب این سایت هایی که گفتیند صحیفه یا Sahifa هست تو جستجوگرها سرچ کنید پیدا میکنید
- 5 پاسخ
-
- 1
-
-
اقا مصطفی یه چند وقته افزونه من اینجوری شده هیچی نشون نمیده فقط همینه!! چرا؟
-
سلام والا دیتابیستون که عادیه ولی شما یه بار از phpMyAdmin چک کنید ببینید همین عددو نشون میده. http://www.up.2pdownload.ir/uploads/db.png اون Other Usage هم بکاپتونه که گرفتین احتمالا , که بهتره دانلودش کنید و از هاست پاکش کنید در مورد public_html همانطور که پارسا جان گفتن عمل کنید ببینید کدوم فایل حجم زیادی رو گرفته احتمالا مشکل از طرف میزبان وبتونه من خودم قبلا با میهن وب این مشکل را داشتم
-
سلام افزونه جلالی را غیر فعال کردید ؟ احتمالا به خاطر اونه واگر از افزونه وردپرس فارسی استفاده میکنید اون را به نگارش 1.2 اپدیت کنید مشکلتون حل میشه.
- 7 پاسخ
-
- 1
-
-
اگه با این افزونه مشکل دارید میتونید از افزونه زیر استفاده کنید http://wordpress.org/plugins/captcha/ ویا از افزونه زیر استفاده کنید که یکی از قابلیت هاش تایید عضویت از طریق ایمیل هست. http://wordpress.org/plugins/register-plus-redux/
- 6 پاسخ
-
- 1
-
-
ممنون هرچند که داشبوردمو از حالت نیمه فارسی به کاملا انگلیسی تغییر داد ولی دیگه اون ارورارو نبینم راضیم
-
سلام پارسا جان این وعضش خرابه چند روز نبودم حجم ارور ها به 100مگ رسیده افزونه جایگزینی وجود نداره براش ؟ غیر فعالشم که میکنی سایت میپکه !! خبری ندارید این کی درس میشه؟
-
باسلام شما پیوند یکتاتونو عوض کنید مشکلی پیش نمیاد و به 404 نمیخورید چون فرقی نداره شما پیوند یکتاتونو تو حالت http://yourname.com/2013/12/25/%D9%86%D9%88%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87/ بزارید همون صفحه با ادرس http://yourname.com/%D9%86%D9%88%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87/ هم در دسترس هست و به 404 نمیخورید. فقط فکر کنم یه مشکل ایجاد بشه اونم مطالبتون با اونیکی پیوند یکتا هم ایندکس بشه.که از نظر من زیاد مهم نیست
-
اره تو فایل error_log هستش اخه من انچنان فضایی ندارم حجم این ارور لاگ هم گاهی به 80 مگم میرسه هی باید پاک کنم
-
راه حل بروز رسانی به 3.8 و بالاتر
Rasoul پاسخی برای Mr.Amirreza ارسال کرد برای یک موضوع در مشکلات دیگر
حالا چه فرقی میکنه فارسی باشه یا انگلیسی کسی که با وردپرس واقعا کار کرده باشه زیاد براش سخت نیست که از انگلیسیش یا کره ایش استفاده کنه من که با اپدیت به انگلیسی کارم دارم میکنم خیلی هم راضیم. -
ممنون حالا چیکار باید کنم پارسا جان ؟؟
-
دوستان این دیگه چه خطایی هست ؟ [25-Dec-2013 12:31:58 Asia/Tehran] PHP Deprecated: mktime(): The is_dst parameter is deprecated in /home/..../domains/...../public_html/wp-content/plugins/wp-jalali/inc/jalali-core.php on line 429
-
بک لینک مشکلی نداره البته بک لینکی که اصولی باشه یعنی موضوع اون سایتی که لینک شما اونجا هست با موضوع سایت شما تقربا یکی باشه و 180 درجه فرق نداشته باشه! برای بالا بردن رنک خود اول بهتره مطالب اختصاصی به صورت بهینه و مرتب ارسال کنید بعد برید تو سایت هایی که موضعش با سایت شما میخوره,تبلیغ بکنید یا تبادل لینک کنید!
-
تو بخش نظرات قالبتون سوال امنیتی(کپچا) وجود داره و فعال هست؟
- 3 پاسخ
-
- سوال امنیتی مهم
- مشکل امنیتی مهم
-
(و 1 مورد دیگر)
برچسب زده شده با :
-
ببینید این مطلب کمکتان میکند
-
بستن مسیر Index of /wp-content/uploads در وردپرس
Rasoul پاسخی برای پورتال دنا ارسال کرد برای یک موضوع در امنیت
باید تو پوشه uploads قرارش بدید- 7 پاسخ
-
- 2
-
-
بستن مسیر Index of /wp-content/uploads در وردپرس
Rasoul پاسخی برای پورتال دنا ارسال کرد برای یک موضوع در امنیت
یه فایل به نام index با پسوند php ایجاد کنید و توش کد زیر را بزارید <?php // Silence is golden.- 7 پاسخ
-
- 2
-
-
2: از این افزونه میتونید استفاده کنید 3: از این افزونه میتونید استفاده کنید
-
سلام اگر به postview احتیاج دارید بهتره به جای افزونه کَش از این آموزش برای فعال سازی کَش استفاده کنید .
-
سلام از هاست اشتراکی استفاده میکنید؟ به احتمال زیاد از هاستینگ هست.
-
سلام من که با نسخه ie 10 نگاه میکنم سایتتون کاملا سالمه. دیگه الان ویندوز های جدید اکسپلورر 9 به بالا هستن کمتر کسی نسخه پایین تر را داره شما هم خودتو زیاد درگیر ie نکن به نظرم من ارزش نداره ادم وقتشو برا تنظیم سایت برا ie تلف کنه.به مرور زمان خود ie با سایتتون هماهنگ میشه
-
مشکل از سرور میهن وب هاسته. برا منم همچین اتفاقی افاده چند روز پیش 2 روز سایتم بالا نمیومد
- 9 پاسخ
-
- 1
-
-
سلام من سایتم چند وقته موقع لودش یه اخطار برای نصب یه چیزی میاد اینم عکسشه http://www.axgig.com/images/79307717145451921094.gif نمیدونم چیه فقطم تو مرورگر موزیلا این اتفاق میفته همشم سایم در حال لود یه ادرسه عجیبه http://userdefinabledeluxe.biz/ByJF2O0x-r5n0z/uo-D0gwC-708PiR0/CCDl0L/EnT0-iNSq0Ym_0M0S4t-h0aA/cn0/bw6_r05tCm0hr/hg0Ub9J_03wRL0U_xos_0ZHaT_0jtF_m0z_RTl08Ix-j0rb-aS0dpET_0vr1_x0 بعد زیر سایتتم یه نوار اومده میکشی تا ته یه چیز اون بالا سمت چپ هست نمیدونم چیه http://axgig.com/images/99029201494911716587.gif اینم ادرس سایتم http://www.2pdownload.ir/
