-
تعداد ارسالها
80 -
تاریخ عضویت
-
آخرین بازدید
تمامی مطالب نوشته شده توسط chaishpish
-
سلام دوستان خسته نباشید من همه قسمتها رو فارسی کردم اما بایگانی هنوز میلادی مونده چیکار کنم اونم شمسی بشه
-
انقال ورد پرس از دایرکت ادمین به سی پنل
chaishpish پاسخی برای chaishpish ارسال کرد برای یک موضوع در مشکلات دیگر
من خودم هاستینگ دارم اما اولین باره بهم انتقال ورد پرس از دایرکت ادمین خورده دوستان بهم گفتن اگر اننتقال بدم مشکل پیش میاد برای ورد پرس من سایت های جوملا چند سیستم دیگه انتقال میدم اما میترسم طبق گفته دوستان سایت شرکتی که داریم براش انتقال میدیم دچار مشکل بشه برای همین بی مشکل ترین روش رو میخواستم بدونم -
انقال ورد پرس از دایرکت ادمین به سی پنل
chaishpish پاسخی برای chaishpish ارسال کرد برای یک موضوع در مشکلات دیگر
ممنون از توضیحتون اما همین کپی کنم بریزم مشکلی پیش نمیاره؟ -
سلام اساتید خسته نباشید من میخوام وردپرس از دایرکت ادمین به سی پنل انتقال بدم خیلی از کاربران گفتن این کارو نکنم که سایت دچار مشکل میشه اما سایت باید تغییر هاستینگ بده راحترین روش و بدون مشکل برای انتقال ورد پرس از دایرکت ادمین به سی پنل هست رو میخواستم بهم بگید
-
سلام اساتید راهی هست که بتونم مطلب رو توی دسته خودش فقط نمایش بدم یعنی من مطلب جدید میزارم به اول صحفه نیاد فقط تو همون دسته نشون داده بشه آیا روشی هست؟
-
واقعا ممنون با شما دوستان خیلی راحت مشکلات ما تازه کارا برطرف میشه واقعا ممنون
-
ببخشید پشت هم اومد میشه راهنمایی کنید من تا حالا با این نرم افزار ها کار نکردم آموزش سادش رو دارید برام بفرستید همه جا آموزش درجه 1 گذاشتن
-
منظور من CKEditor نیست من به عنوان مثال نشون دادم وقتی قالب رو نصب میکنیم یک قسمت تظیمات اختصاصی داده میشه میخوام اسم اونو عوض کنم هیچ افزونه جدا نصب نشده فقط بعد از نصب قالب تنظیماتش میاد سمت راست میخوام اسم اونو عوض کنم
-
منظور من CKEditor نیست من به عنوان مثال نشون دادم وقتی قالب رو نصب میکنیم یک قسمت تظیمات اختصاصی داده میشه میخوام اسم اونو عوض کنم هیچ افزونه جدا نصب نشده فقط بعد از نصب قالب تنظیماتش میاد سمت راست میخوام اسم اونو عوض کنم
-
منظور من CKEditor نیست من به عنوان مثال نشون دادم وقتی قالب رو نصب میکنیم یک قسمت تظیمات اختصاصی داده میشه میخوام اسم اونو عوض کنم هیچ افزونه جدا نصب نشده فقط بعد از نصب قالب تنظیماتش میاد سمت راست میخوام اسم اونو عوض کنم
-
منظور من CKEditor نیست من به عنوان مثال نشون دادم وقتی قالب رو نصب میکنیم یک قسمت تظیمات اختصاصی داده میشه میخوام اسم اونو عوض کنم هیچ افزونه جدا نصب نشده فقط بعد از نصب قالب تنظیماتش میاد سمت راست میخوام اسم اونو عوض کنم
-
بله این کلمه رو میخوام عوض کنم
-
عالی بود ممنو خیلی راحت بود حالا این قالب با خودش تنظیمات داره اسم اونم بخوام عوض کنم چجوریه میاد سمت راست
-
سلام خسته نباشید دوستان طراح راهنمایی کنند من میخوام قسمت توضیحات قالب سایت خارجی رو معرفی کرده اونو عوض کنم چیکار کنم عکس زمیمه شد من میخوام اسم یدست و توضیحات رو عوض کنم
-
یعنی این همه ورد پرس کار نمیدونن چرا پسورد میخواد!؟؟!
-
خیر سعید جان دایرکت ادمین هست من قبلا روی سیستم های دیگه این کار رو انجام دادم ولی در این سایت به مشکل برخوردم همه پلاگین ها رو پاک کردم رمز گزاری پاک کردم ولی بازم یوزر پس میخواد احتمال داره باگ ورد پرس باشه حالا که یوزر پس رو از ورداشتم برای ورود به ادمینی به مشکل خوردم مجبور شدم بک آپ بگیرم و مجدد نصب کنم ولی بازم مشکل دیده میشه واقعا عجیبه برام
-
میشه بیشتر توضیح بدید من به .htaccess کاری ندارم الان 2 سایت من همینجوری شده این کد داخله هر 2تاشونه # BEGIN WordPress <IfModule mod_rewrite.c> RewriteEngine On RewriteBase / RewriteRule ^index\.php$ - [L] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteRule . /index.php [L] </IfModule> # END WordPress <IfModule mod_rewrite.c> RewriteEngine On RewriteBase / RewriteRule ^index\.php$ - [L] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteRule . /index.php [L] </IfModule>
-
سلام خسته نباشید من روی قسمت ادمینی ورد پرس پسورد گزاشتم ولی حالا حتی سایت اصلی رو بالا میارم ازم یوزر پس میخواد http://blog.rozvps.ir
-
مشکل حل میشه و این کار به سادگی هست شما باید نسخه جدید وردپرس رو دانلود کنید یا از طریف اف تی پی و یا از طریق هاست فایلها رو جایگزین کنید و فایل کانفیگ رو نصب کنید
-
این کار هم شده همه چیز چک کردن گفتن مشکل از هاست نیست این مشکل فقط برای من پیش اومده و هیچ سرویس دیگه ای به این مشکل بر نخورده هاستینگ معتبر ایران
-
توضیحات راجبه آگاهی دهندههای بهروز شدن سایت
chaishpish پاسخی ارسال کرد برای یک موضوع در نصب و سوالات اولیه
سلام دوستان یک بخش هست تو ورد پرس من میخوام بدونم این بخش چه کاری انجام میده تو قسمت تنظمات نوشت آخر صحفه یک بخش هست با این موضوع آگاهی دهندههای بهروز شدن سایت این بخش چیه به چه دردی میخوره دوستانی ک اطلاع دقیق دارن توضیح بدن ممنون میشم عکس زمیمه میکنم که بدونید مجا رو میگم -
سلام دوستان مشکل حل نشده و بنده همچنان تمامی آپدیت ها رو دستی انجام میدم ممنون میشم کسی راه حل جدیدی داره بهم بگه
-
سلام ممنون مشکل از پلاگین virtue-toolkit بود
-
سلام خسته نباشید استید من یک مشکل جدید خوردم یهو وقتی ادامه مطلب سایت رو میزنم با این ارور برخورد میکنم Fatal error: Call to undefined function aq_resize() in /home/smmazero/domains/smmazeron.ir/public_html/wp-content/plugins/virtue-toolkit/gallery.php on line 91 سایت : http://smmazeron.ir/
-
سلام و عرض خسته نباشید خدمت دوستان و سروران من بعد از نصب ورد پرس به مشکلی عجیب بر خوردم مشکل اول اخطاری در بالای صحفه هست که میگه نسخه را ارتقاع دهید مشکل دوم از من اکانت اف تی پی میخواد مشکل سوم وقتی اکانت رو وارد میکنم کلا قبولش نداره من با همن اکانت با اف تی پی کار میکنم مشکلی ندارم عکس زمیمه شد
