سعید شعبانی 2047 ارسال شده در تیر 92 گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 92 دوستان عزیز سلام. فونت Font Awesome خوب هستند ولی مرورگر opera و چند مرورگر دیگه نمی توانند فونت ها را به صورت صحیح اجرا کنند.می خواستم بدونم که روشی که در Font Awesome استفاده شده باعث می شه تا در برخی مرورگر های درست اجرا نشود؟آیا اگر از فونت genericons هم استفاده کنم باز همین مشکل بوجود میاد؟ لینک به ارسال
imanfakhar 26231 ارسال شده در تیر 92 گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 92 هر سری از مرورگرها با یک سری از پسوندهای فونت سازگارند برای استفاده از فونت آنلاین باید حداقل سه پسوند eot و ttf و woff را از هر فونت داشت برای کانورت فونت های یک پسوند به پسوند های دیگه به http://everythingfonts.comسر بزنید 2 لینک به ارسال
سعید شعبانی 2047 ارسال شده در تیر 92 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 92 هر سری از مرورگرها با یک سری از پسوندهای فونت سازگارند برای استفاده از فونت آنلاین باید حداقل سه پسوند eot و ttf و woff را از هر فونت داشت برای کانورت فونت های یک پسوند به پسوند های دیگه بهhttp://everythingfonts.comسر بزنیدopera کدوم یکی را ساپورت می کنه؟ یعنی پروژه ای مثل Font Awesome از opera غافل بوده؟ لینک به ارسال
imanfakhar 26231 ارسال شده در تیر 92 گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 92 اگر اشتباه نکنم ttf 1 لینک به ارسال
imanfakhar 26231 ارسال شده در تیر 92 گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 92 این که توی اپرا هم درست نمایش می ده 2 لینک به ارسال
سعید شعبانی 2047 ارسال شده در تیر 92 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 92 نگاه کنید خود سایت Font Awesome هم وقتی با مرورگر اپرا تازه آخرین ورژن اوپرا باز می کنم درست نشون داده نمیشه یا یک مستطیل میاد جای آیکون ها یا اینکه ایکون های اشتباهی.حالا از اون فونت بگذریم آیا فونت genericons داخل مرورگر اوپرا و سایر مرورگر های از جمله موبایل و ث ie های قدیمی درست عمل می کنه؟ لینک به ارسال
Parsa 23463 ارسال شده در تیر 92 گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 92 برای هر مروگر میتوانید تست کنیددر IE جواب نداد لینک به ارسال
سعید شعبانی 2047 ارسال شده در تیر 92 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 92 (ویرایش شده) برای هر مروگر میتوانید تست کنیددر IE جواب ندادبه نظرم باید بی خیال فونت وب بشم چون هنوز خیلی ها از مرورگر های قدیمی استفاده می کنند و فونت وب هم پشتیبانی نمی کنند. حالا چحوی میشه از این فونت ها برای ساخت فایل های PNG و SVG استفاده کرد؟ منظورم این هست که چجوری از آیکون های این فونت ها برای گذاشتن در سایت به صورت تصویری استفاده کرد؟ ویرایش شده تیر 92 توسط سعید شعبانی لینک به ارسال
Morteza 34190 ارسال شده در تیر 92 گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 92 باید در فتوشاپ استفاده کنید به عکس تبدیل کنید لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری