رفتن به مطلب

نمایش پیام های ارسال شده در بین کاربران ؟


alishademan

پست های پیشنهاد شده

به نام خدا

همون طور که می دونید بادی پرس امکانی داره که کاربر می تونه پیام خصوصی به کاربری بده حالا ایا افزونه چیزی وجود نداره برای ادمین اگر دو کاربر به هم پیام زدن بتونه پیامشون رو بخونه ؟؟؟؟

  • امتیاز 3
لینک به ارسال

راستش من ندیدم چنین چیزی باشه. البته میشه با اتصال به دیتابیس همه پیام خصوصی ها رو لیست کرد.(کدنویسی نیاز داره)

خوب اگر هم همچین افزونه ایی باشه حریم خصوصی را کاملا نقض میکنه.

اسم پیام خصوصی مشخص میکنه که چی هست ;)

  • امتیاز 3
لینک به ارسال

خوب نه من برای این مثله این رو می خوام نا کاربری اگر به کاربر دیگه توهین یا کار دیگه ای رو انجا داده بفهمم

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

بهد حالا اگر بخواییم توسط دیتابیس ببینیم باید چی کار کنیم گفتید کد نویسی ایا نمونه ای دارید

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

راستش من ندیدم چنین چیزی باشه. البته میشه با اتصال به دیتابیس همه پیام خصوصی ها رو لیست کرد.(کدنویسی نیاز داره)

خوب اگر هم همچین افزونه ایی باشه حریم خصوصی را کاملا نقض میکنه.

اسم پیام خصوصی مشخص میکنه که چی هست ;)

بهتره برای اسپم نشدن و استفاده بهینه دیگر افراد و گمراه نشدن افراد گوشزد می کردید که این سوال تکراریست :D:)

لینک

لینک به ارسال

سوال تکراری نیست ;)

افزونه چیزی وجود نداره برای ادمین اگر دو کاربر به هم پیام زدن بتونه پیامشون رو بخونه

برای خواندن پیام های رد و بدل شده بین کاربران.

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

بهتره برای اسپم نشدن و استفاده بهینه دیگر افراد و گمراه نشدن افراد گوشزد می کردید که این سوال تکراریست

:D:)

کجاش تکراری هست می شه توضیح بدید البته در باره ی اسپم یه خورده بیشتر فکر کنید

لینک به ارسال
  • 5 هفته بعد...

شما اگر خیلی براتون مهمه که این کار رو کنید

وارد دیتابیس بشید و وارد فیلد users بشید.جایی که لیست کاربرانتون هست

بعد پسوورد هش شدهی خودتون رو کپی کنید و کاربری رو که میخواید پیامهاش رو بخونید رو ویرایش کنید و پسوورد هش شده ی خودتون رو جای پس وورد اون فرد قرار بدید(البته پسوورد اون فرد رو هم در یک فایل تکست ذخیره کنید تا بتونید به حالت اول برگردونید)

بعد با نام کاربری اون فرد و پسسورد خودتون وارد پروفایلش شید و پیام هاش رو بخونید

البته این کار زمان بره اما کار راه اندازه

  • امتیاز 2
لینک به ارسال

کار اصولی نیست چون برای تعداد کم کاربر جوابگو هست.

تنها راه موجود لیست همه از طریق دیتابیس هست که باید کدنویسی بشه.

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

خوب نه من برای این مثله این رو می خوام نا کاربری اگر به کاربر دیگه توهین یا کار دیگه ای رو انجا داده بفهمم

جسارت را ببخشید

مدیریت سایت به مفهوم ولی کاربران بودن نیست دوست عزیز

ممکنه کاربری بی دلیل یا با دلیل به دیگری توهین کنه یا درخواست نا مشروعی داشته باشه ولی این دلیل خوبی برای دخالت مدیریت نیست همه می دونند که سایت های زیادی برای هزاران رابطه جور واجور هست فکر می کنم تمام آقایان و خانم ها هم معانی و مفاهیم توهین رو درک می کنند حالا اگر کسی نسبت به برخورد دیگری اعتراضی داشت اولا باید توجیه شود سایت مسئول قانونی و شرعی و عرفی پیام های پیام دهندگان نیست و در ثانی می توان با استناد به همان اعتراض هر مدیریتی را صلاح دانست اعمال کرد

جوانان امروز ایران با فرهنگ تر از آنند که مبصر نیاز داشته باشند و اگر هم کسی فرهنگی کمتر داشت برای رسیدن به اجتماع نیازمند است رشد کند

البته به لحاظ فنی پاسخ سئوال شما با توجه به دسترس بودنmysql برای ادمین اینست که شدنی است

  • امتیاز 4
لینک به ارسال

من هم نمیخاستم کار اشتباهی رو به دوستمون یاد بدم

این رو هم بگم تو مواردی در سایت قبلی من میدیدم که کاربری میاد به بقیه کاربران پیام شخصی میده و از مدیر سایت بدی میگه و کاربران رو به سایت دیگه میکشونه

کاربران هم به من گفتن و به خود شخص با احترام گفتم که قبول نکرد و مجبور شدم پسام های شخصیش رو برای خودش بفرستم

من از همه دوستان عذر میخوام

  • امتیاز 1
لینک به ارسال
  • 2 هفته بعد...

دوست عزیز این مسئله برا خیلی وقت پیش هست در مورد فرهنگ تر بودن الانی جوانان هم باید بگم 5 تا انگشت یکی نمی شه یکی فرهنگ داره یکی نداره فقط یک سوال داشتم همین

لینک به ارسال

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...