رفتن به مطلب

افزونه ای برای ایجاد اشتراک اعتباری


پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان 

دوستان من یک سایت محصولات آموزشی بصورت دانلودی دارم. سایت با ووکامرس بالاست و محصولات دانلودی به فروش میرسه
الان تصمیم گرفتم پلن های اشتراکی هم برای دانلود محصولات ایجاد کنم. میخام یک حالتی مثله سایت مسترکد ایجاد کنم که کاربر با خرید اشتراک یک تعداد اعتبار دانلود بگیره و روزانه به تعداد مثلا 30 فایل از محصولات رو دانلود کنه. 
در اینترنت دنبال افزونه گشتم و به yith membership رسیدم. اما این پلاگین یک مشکل بزرگ داره و اینه که کاربر میتونه هر محصول رو با یک اعتبار دانلود کنه و اگر حتی محصول 20 تا فایل دانلودی داشته باشه فقط یک اعتبار از اشتراک کاربر کم میکنه. 
یعنی در واقع به ازای هر محصول یک اعتبار رو در نظر میگیره.
الان از دوستان متخصص وردپرس یه راهنمایی میخاستم آیا پلاگینی که دقیقا همون چیزی که میخام رو بتونم پیاده سازی کنم می شناسند؟ و یا اگر میدونید پلاگین مورد استفاده سایت مسترکد چی هست بفرمایید. ممنون میشم

لینک به ارسال

سلام

پلاگین‌های زیادی هست مثل EDD (البته باید چند افزونه جانبیش مثل edd all access رو هم کنارش هم نصب کنید) و Paid Membership و Membership & Content Restriction و Restrict – membership, site, content and user access restrictions for WordPress

اما چیزی که هست شما از هرکدوم از افزونه ها استفاده کنید، برای این که دقیقا اون چیزی که میخواید در بیاد، باید کمی افزونه موردنظر رو شخصی‌سازی کنید.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...