ahadto 806 ارسال شده در فروردین 92 گزارش بازنشر ارسال شده در فروردین 92 سلام دوستانمن وقتی که ابزارک افزونه زبان رو استفاده می کنم عرض صفحه من چندین برابر عرض طبیعیش میشه و یک اسکرول زیر صفحه اضافه میشه و وقتی که آخر صفحه میریم یه فیلد برا جستجو هست که مربوط میشه به همین ابزارک:http://mobser.ir/چیکار باید کنم؟ لینک به ارسال
isk 4447 ارسال شده در فروردین 92 گزارش بازنشر ارسال شده در فروردین 92 در فایل select2.css مقدار left را برای .select2-offscreen تغییر بدید 3 لینک به ارسال
ahadto 806 ارسال شده در فروردین 92 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در فروردین 92 (ویرایش شده) ممنون، اینجوری اومد زیر اون ابزارک تغییر زبان ولی یه کم ضایعه! اصلا میشه از بیخ این فیلد جستجو رو حذف کرد؟ یا اینکه به همون استایلش یه چیزی اضافه کرد که توی حالت معمولی مخفی شه ویرایش شده فروردین 92 توسط ahadto لینک به ارسال
isk 4447 ارسال شده در فروردین 92 گزارش بازنشر ارسال شده در فروردین 92 باید مقادیر دیگه هم به اون المان بدید تا جای مناسب پیدا کنه - برای من درست شد - اما به هر حال می تونید باکس جستجو رو در ابزارک های دیگه قرار بدید 2 لینک به ارسال
ahadto 806 ارسال شده در فروردین 92 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در فروردین 92 اصلا این قسمت جستجو باید بعد از اینکه قسمت انتخاب زبان باز بشه فعال شه، یعنی قبل از اون باید مخفی باشه، حالا بالا و پائین و هر طرف دیگری هم ببریمش باز هم خراب میشه! لینک به ارسال
Morteza 34190 ارسال شده در فروردین 92 گزارش بازنشر ارسال شده در فروردین 92 بخش جستجو بخشی از پوسته هست؟ لینک به ارسال
ahadto 806 ارسال شده در فروردین 92 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در فروردین 92 نه مربوط به همون ابزار زبان هست، این فیلد جستجو قبل از تغییر دادن اون مقدار می رفت سمت چپ و وقتی که اون قسمت زبان را برای انتخاب زبان باز می کردیم می اومد سر جاش و حالا که این تغییری رو که دوستان گفتن انجام دادم اومده همونجا ثابت مونده لینک به ارسال
Morteza 34190 ارسال شده در فروردین 92 گزارش بازنشر ارسال شده در فروردین 92 دقیقا چه کدی رو تغییر دادید؟ 1 لینک به ارسال
ahadto 806 ارسال شده در فروردین 92 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در فروردین 92 در فایل select2.css برای .select2-offscreen مقدار left رو 0 قرار دادم لینک به ارسال
Parsa 23463 ارسال شده در فروردین 92 گزارش بازنشر ارسال شده در فروردین 92 با مرورگر فایرفاکس که درستهبهتره برای مرورگری که مشکل دارید style بنویسید 2 لینک به ارسال
ahadto 806 ارسال شده در فروردین 92 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در فروردین 92 ببینید مشکل اینه که اون فیلد جستجو در حالت عادی نمایش داده میشه، در حالی که اون فیلد جستجو فقط باید زمانی نشون داده بشه که اون منوی انتخاب زبان باز بشه، اما وقتی که منوی انتخاب زبان بسته باشه دیگه اون فیلد جستجو نباید زیر اون منو نشون داده بشهاگر من مقدار left رو مثلا -1000 قرار بدم در حالت عادی فیلد جستجو به همین اندازه ای که وارد کردم میره سمت چپ و از صفحه خارج میشه اما یه اسکرول زیر صفحه ایجاد میشه که کار رو خراب می کنه، و اگر مقدارش رو صفر قرار بدم میاد همونجا ثابت می مونه و چه منوی انتخاب زبان باز باشه و جه بسته اون رو نشون میدهتوی فایرفاکس هم همین مشکل هست لینک به ارسال
Morteza 34190 ارسال شده در فروردین 92 گزارش بازنشر ارسال شده در فروردین 92 شما به حالت پیش فرض برگردونید.مشکل رو از راه دیگه برای مکان باکس حل کنیم. 2 لینک به ارسال
ahadto 806 ارسال شده در فروردین 92 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در فروردین 92 من الآن برگردوندم پیش فرض، می بینید که عرض صفحه زیاد هست به خاطر اینکه این فیلد جستجو رفته سمت جپ و وقتی منوی انتخاب زبان باز میشه میاد سرجاش لینک به ارسال
ahadto 806 ارسال شده در فروردین 92 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در فروردین 92 چی شد مشکل منو فراموش کردید؟ من این رو بهش اضافه کردم و تا حدودی درست شدdisplay:none;ولی مشکلش اینه که وقتی اون فهرست باز و دوباره بسته میشه باز اون فیلد جستجو در 100 پیکسلی سمت چپ ظاهر میشه و باعث میشه که اون اسکرول پائین دوباره بیاد:http://mobser.ir/ لینک به ارسال
Saeed Fard 4740 ارسال شده در فروردین 92 گزارش بازنشر ارسال شده در فروردین 92 این فرم جستجو در کجای سایت مورد استفاده قرار گرفته ؟<div class="select2-drop select2-with-searchbox select2-offscreen" style="display: block;"> <div class="select2-search"><input type="text" class="select2-input select2-focused" autocomplete="off" tabindex="-1"></div> <ul class="select2-results"></ul></div>من ندیدم این در سایت باشه ، با حذف این مورد مشکل حل میشه .. 3 لینک به ارسال
ahadto 806 ارسال شده در فروردین 92 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در فروردین 92 (ویرایش شده) این فرم جستجو در کجای سایت مورد استفاده قرار گرفته ؟<div class="select2-drop select2-with-searchbox select2-offscreen" style="display: block;"><div class="select2-search"><input type="text" class="select2-input select2-focused" autocomplete="off" tabindex="-1"></div><ul class="select2-results"></ul></div>من ندیدم این در سایت باشه ، با حذف این مورد مشکل حل میشه ..فک کنم این همون باکسی باشه که وقتی اون منوی انتخاب زبان رو باز می کنی و نشون داده میشه، ببیند الآن شما اون باکس انتخاب زبان رو باز کنید می بیند اولش یه فیلد جستجو هست و وقتی که اون منوی انتخاب زبان رو می بندید اون فیلد جستجو به اندازه 1000 پیکسل می ره سمت چپ و باعث میشه یه اسکرول زیر صفحه ایجاد بشهچجوری می تونم کلا حذفش کنم؟ اینطوری راحتترم ویرایش شده فروردین 92 توسط ahadto لینک به ارسال
Morteza 34190 ارسال شده در فروردین 92 گزارش بازنشر ارسال شده در فروردین 92 من الان تست کردم یک لحظه (خیلی سریع) اسکرول افتاد ولی دیگه رفت و مشکلی نداره. ولی فیلد جابجا نشد. 1 لینک به ارسال
ahadto 806 ارسال شده در فروردین 92 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در فروردین 92 من الان تست کردم یک لحظه (خیلی سریع) اسکرول افتاد ولی دیگه رفت و مشکلی نداره. ولی فیلد جابجا نشد.من چندین بار با کروم و فایرفاکس امتحان کردم، بعد از باز و بسته کردن اون منو 1000 پیکسل میره سمت چپ + اسکرولی که میاد لینک به ارسال
Morteza 34190 ارسال شده در فروردین 92 گزارش بازنشر ارسال شده در فروردین 92 اگر باز و انتخاب بشه درستهولی اگر باز و بعد بسته بشه مشکل دار میشه. درسته؟ 1 لینک به ارسال
Mavenium 105 ارسال شده در فروردین 92 گزارش بازنشر ارسال شده در فروردین 92 درودخوب راه ساده, اسکرول افقی را از بین ببرید:overflow-x: hidden;در تگ بادی قرار دهید. 1 لینک به ارسال
ahadto 806 ارسال شده در فروردین 92 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در فروردین 92 درودخوب راه ساده, اسکرول افقی را از بین ببرید:overflow-x: hidden;در تگ بادی قرار دهید.این هم فکر خوبیه ولی حالا اگه احتیاج شد چی؟ولی اگه مشکل اون حل بشه خیلی بهتره لینک به ارسال
Mavenium 105 ارسال شده در فروردین 92 گزارش بازنشر ارسال شده در فروردین 92 این هم فکر خوبیه ولی حالا اگه احتیاج شد چی؟ولی اگه مشکل اون حل بشه خیلی بهترهمعمولا" نیاز نمیشه, اگه شد تو کلاس اون قسمت نمایشش بدید.حل میشه دیگه. 1 لینک به ارسال
ahadto 806 ارسال شده در فروردین 92 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در فروردین 92 البته من قالبم ریسپانسیو هست، فک کنم کلا هم غیر فعال بشه خیالی نیست، درسته؟ لینک به ارسال
Mavenium 105 ارسال شده در فروردین 92 گزارش بازنشر ارسال شده در فروردین 92 البته من قالبم ریسپانسیو هست، فک کنم کلا هم غیر فعال بشه خیالی نیست، درسته؟بله معمولا" همین طور هست. 1 لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری