رفتن به مطلب

پست جدید و ویرایش آن


پست های پیشنهاد شده

در 3 ساعت قبل، majidazad گفته است :

روی لوکالxamp نصب هست.

لوکال هم از یه مقدار رم داره استفاده میکنه. این مشکل بیشتر بخاطر کمبود رم هست. ولی خیلی دلایل دیگه هم میتونه داشته باشه. 

برای مشکل رم، من بیشتر با wamp کار کردم ولی همشون شبیه همن. توی آیکون xamp که توی نوار پایین ویندوز میبینی راست کلیک کن یه منویی برای تنظیمات php باید داشته باشه. باید بگردی دنبال php memmory limit و مقدارش رو 1 به بالا در نظر بگیری. (ورژن php رو هم روی 7.2 بزار)

بعد هم باید به پوشه وردپرس بری، و توی فایل wp-config  یه خط وسطای صفحه هست. نوشته define memory limit (دقیقا اینجوری ننوشته.) بعد مقداری که توی این هست که احتمالا 512 یا 256 هست. این مقدار رو به 1024 تغییر بده. 

اگر مشکل کمبود رم باشه اینجوری حل میشه

  • تشکر 1
لینک به ارسال

سلام.

متاسفانه یکم به فارسی سخت تایپ میکنید و کمی گیج کنندست :دی

قالبتون رو به دیفالت تغییر بدید ببینید حل میشه؟ همچنین دیباگ وردپرس رو روشن کنید تا بتونید خطاهای احتمالی رو ببینید

  • تشکر 1
لینک به ارسال

وردپرس فارسی رو حذف کردم و دوباره نصبش کردم.

دیباگش رو فعال کردم.

ولی در بعضی صفحات داشبورد خطا داره.مثلا 

update.php خطای ۴۱۳ و۶۹۳

translate-install.php خطای ۶۸

و بازم صفحه نوشته جدید و ویرایش آن کاملاسفید میاد.

پوسته پیش فرض ۲۰۲۱ هستش.

 

لینک به ارسال

متن کامل خطاهایی که دریافت میکنید رو قرار بدید.

همچنین بفرمایید چه افزونه هایی نصب دارید؟

نیازی به حذف و نصب مجدد وردپرس فارسی نبود البته.

 

  • تشکر 1
لینک به ارسال
در در ۱۴۰۰/۷/۲۰ در 09:50، Mesmaili گفته است :

متن کامل خطاهایی که دریافت میکنید رو قرار بدید.

همچنین بفرمایید چه افزونه هایی نصب دارید؟

نیازی به حذف و نصب مجدد وردپرس فارسی نبود البته.

 

افزونه های پیش فرض نصب هستش.

خطاها همان fatal error. و صفحه سفید.و چند خطا که در بالا گفتم.

۴۱۳ و ۶۹۳و ۶۸.فکر کنم صفحه home page هم خطای fatal میده.زمان exceed .

لینک به ارسال
در 8 ساعت قبل، majidazad گفته است :

افزونه های پیش فرض نصب هستش.

خطاها همان fatal error. و صفحه سفید.و چند خطا که در بالا گفتم.

۴۱۳ و ۶۹۳و ۶۸.فکر کنم صفحه home page هم خطای fatal میده.زمان exceed .

max execution time هم توی php.ini بالا ببر. تو همونتنظیمات php هست

  • تشکر 1
لینک به ارسال

سلام.

execution time رو از ۳۰ به ۶۰ و حتی ۱۲۰ افزایش دادم ولی اثری نداشت.صفحه سفید پست جدید و برگه جدید به قوت خودش باقی هست.و افزودن رسانه هم کار نمیکنه.

هنگام ورود به بعضی سایتها مرورگر میگه جاوااسکریپت فعال نیست.ولی واقعا فعال هست.

یه پیغام هم گاهی میاد.در عکس ضمیمه گذاشتم. 

۲۰۲۱۱۰۱۴_۱۸۰۲۴۷.jpg

لینک به ارسال
در 4 ساعت قبل، majidazad گفته است :

سلام.

execution time رو از ۳۰ به ۶۰ و حتی ۱۲۰ افزایش دادم ولی اثری نداشت.صفحه سفید پست جدید و برگه جدید به قوت خودش باقی هست.و افزودن رسانه هم کار نمیکنه.

هنگام ورود به بعضی سایتها مرورگر میگه جاوااسکریپت فعال نیست.ولی واقعا فعال هست.

یه پیغام هم گاهی میاد.در عکس ضمیمه گذاشتم. 

۲۰۲۱۱۰۱۴_۱۸۰۲۴۷.jpg

این تصویر مربوط به SSL هست ربطی به مشکل شما نداره

  • تشکر 1
لینک به ارسال
در در ۱۴۰۰/۷/۲۳ در 14:23، majidazad گفته است :

قابل حل هست؟

مشکل از رم کامپیوتر نیست؟ رم۲ گیگ و ویندوز ۷.

نسخه php رو نگفتید چنده

وارد این صفحه بشید

https://www.apachefriends.org/download.html

نسخه 7.4.24 / PHP 7.4.24 رو دانلود کنید

بعد تست کنید

  • تشکر 1
لینک به ارسال
  • 2 هفته بعد...
در در ۱۴۰۰/۷/۲۴ در 14:30، asadiy4n گفته است :

نسخه php رو نگفتید چنده

وارد این صفحه بشید


https://www.apachefriends.org/download.html

نسخه 7.4.24 / PHP 7.4.24 رو دانلود کنید

بعد تست کنید

برای افزایش و بالا بردن نسخه phpدرxamp چطور میشه فایل دانلودی php رو اضافه کرد؟

لینک به ارسال

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...