majidazad 0 ارسال شده در مهر 00 گزارش بازنشر ارسال شده در مهر 00 سلام. وردپرس فارسی نصب کردم.جدیدترین ویرایش.ور صفحه داشبورد صفحه سفیدی نشان داد میشه موقع ایجاد پست جدید یا ویرایش پست پیش فرض. راه حل و علتش تشکر. لینک به ارسال
majidazad 0 ارسال شده در مهر 00 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در مهر 00 روی لوکالxamp نصب هست. لینک به ارسال
ramin.moradi 97 ارسال شده در مهر 00 گزارش بازنشر ارسال شده در مهر 00 در 3 ساعت قبل، majidazad گفته است : روی لوکالxamp نصب هست. لوکال هم از یه مقدار رم داره استفاده میکنه. این مشکل بیشتر بخاطر کمبود رم هست. ولی خیلی دلایل دیگه هم میتونه داشته باشه. برای مشکل رم، من بیشتر با wamp کار کردم ولی همشون شبیه همن. توی آیکون xamp که توی نوار پایین ویندوز میبینی راست کلیک کن یه منویی برای تنظیمات php باید داشته باشه. باید بگردی دنبال php memmory limit و مقدارش رو 1 به بالا در نظر بگیری. (ورژن php رو هم روی 7.2 بزار) بعد هم باید به پوشه وردپرس بری، و توی فایل wp-config یه خط وسطای صفحه هست. نوشته define memory limit (دقیقا اینجوری ننوشته.) بعد مقداری که توی این هست که احتمالا 512 یا 256 هست. این مقدار رو به 1024 تغییر بده. اگر مشکل کمبود رم باشه اینجوری حل میشه 1 لینک به ارسال
majidazad 0 ارسال شده در مهر 00 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در مهر 00 حل نشد. درphp.ini عبارتlimit_memory تغییر دادم به مقدار بالاتر مگابایت ۱۰۲۴ و خیلی بالاتر.اثر نداشت. درwp_config محدودیت تعریف نشده.define memory limit. و صفحه سفید است نوشتن پست و ویرایش. لینک به ارسال
Mesmaili 301 ارسال شده در مهر 00 گزارش بازنشر ارسال شده در مهر 00 سلام. متاسفانه یکم به فارسی سخت تایپ میکنید و کمی گیج کنندست :دی قالبتون رو به دیفالت تغییر بدید ببینید حل میشه؟ همچنین دیباگ وردپرس رو روشن کنید تا بتونید خطاهای احتمالی رو ببینید 1 لینک به ارسال
majidazad 0 ارسال شده در مهر 00 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در مهر 00 وردپرس فارسی رو حذف کردم و دوباره نصبش کردم. دیباگش رو فعال کردم. ولی در بعضی صفحات داشبورد خطا داره.مثلا update.php خطای ۴۱۳ و۶۹۳ translate-install.php خطای ۶۸ و بازم صفحه نوشته جدید و ویرایش آن کاملاسفید میاد. پوسته پیش فرض ۲۰۲۱ هستش. لینک به ارسال
Mesmaili 301 ارسال شده در مهر 00 گزارش بازنشر ارسال شده در مهر 00 متن کامل خطاهایی که دریافت میکنید رو قرار بدید. همچنین بفرمایید چه افزونه هایی نصب دارید؟ نیازی به حذف و نصب مجدد وردپرس فارسی نبود البته. 1 لینک به ارسال
majidazad 0 ارسال شده در مهر 00 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در مهر 00 در در ۱۴۰۰/۷/۲۰ در 09:50، Mesmaili گفته است : متن کامل خطاهایی که دریافت میکنید رو قرار بدید. همچنین بفرمایید چه افزونه هایی نصب دارید؟ نیازی به حذف و نصب مجدد وردپرس فارسی نبود البته. افزونه های پیش فرض نصب هستش. خطاها همان fatal error. و صفحه سفید.و چند خطا که در بالا گفتم. ۴۱۳ و ۶۹۳و ۶۸.فکر کنم صفحه home page هم خطای fatal میده.زمان exceed . لینک به ارسال
asadiy4n 2807 ارسال شده در مهر 00 گزارش بازنشر ارسال شده در مهر 00 سلام از کدوم نسخه xampp استفاده می کنید؟ 1 لینک به ارسال
majidazad 0 ارسال شده در مهر 00 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در مهر 00 سلام. کنترل پنل xampp نوشته v3.2.2 لینک به ارسال
ramin.moradi 97 ارسال شده در مهر 00 گزارش بازنشر ارسال شده در مهر 00 در 8 ساعت قبل، majidazad گفته است : افزونه های پیش فرض نصب هستش. خطاها همان fatal error. و صفحه سفید.و چند خطا که در بالا گفتم. ۴۱۳ و ۶۹۳و ۶۸.فکر کنم صفحه home page هم خطای fatal میده.زمان exceed . max execution time هم توی php.ini بالا ببر. تو همونتنظیمات php هست 1 لینک به ارسال
majidazad 0 ارسال شده در مهر 00 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در مهر 00 سلام. execution time رو از ۳۰ به ۶۰ و حتی ۱۲۰ افزایش دادم ولی اثری نداشت.صفحه سفید پست جدید و برگه جدید به قوت خودش باقی هست.و افزودن رسانه هم کار نمیکنه. هنگام ورود به بعضی سایتها مرورگر میگه جاوااسکریپت فعال نیست.ولی واقعا فعال هست. یه پیغام هم گاهی میاد.در عکس ضمیمه گذاشتم. لینک به ارسال
majidazad 0 ارسال شده در مهر 00 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در مهر 00 دو فایل php .ini داشتم در xamp. یکی production و یکی development. هر دو رو تغییر دادم. لینک به ارسال
asadiy4n 2807 ارسال شده در مهر 00 گزارش بازنشر ارسال شده در مهر 00 در در ۱۴۰۰/۷/۲۱ در 22:16، majidazad گفته است : کنترل پنل xampp نوشته v3.2.2 نسخه php چنده؟ لینک به ارسال
asadiy4n 2807 ارسال شده در مهر 00 گزارش بازنشر ارسال شده در مهر 00 در 4 ساعت قبل، majidazad گفته است : سلام. execution time رو از ۳۰ به ۶۰ و حتی ۱۲۰ افزایش دادم ولی اثری نداشت.صفحه سفید پست جدید و برگه جدید به قوت خودش باقی هست.و افزودن رسانه هم کار نمیکنه. هنگام ورود به بعضی سایتها مرورگر میگه جاوااسکریپت فعال نیست.ولی واقعا فعال هست. یه پیغام هم گاهی میاد.در عکس ضمیمه گذاشتم. این تصویر مربوط به SSL هست ربطی به مشکل شما نداره 1 لینک به ارسال
majidazad 0 ارسال شده در مهر 00 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در مهر 00 قابل حل هست؟ مشکل از رم کامپیوتر نیست؟ رم۲ گیگ و ویندوز ۷. لینک به ارسال
asadiy4n 2807 ارسال شده در مهر 00 گزارش بازنشر ارسال شده در مهر 00 در در ۱۴۰۰/۷/۲۳ در 14:23، majidazad گفته است : قابل حل هست؟ مشکل از رم کامپیوتر نیست؟ رم۲ گیگ و ویندوز ۷. نسخه php رو نگفتید چنده وارد این صفحه بشید https://www.apachefriends.org/download.html نسخه 7.4.24 / PHP 7.4.24 رو دانلود کنید بعد تست کنید 1 لینک به ارسال
majidazad 0 ارسال شده در آبان 00 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در آبان 00 در در ۱۴۰۰/۷/۲۳ در 14:10، asadiy4n گفته است : نسخه php چنده؟ نسخهphp درxamp رو در فایلهای داخلی اش جستجو کردم php 7 هستش ولی مثلwamp خودش نمایش نمیده در منوی خاصی. لینک به ارسال
majidazad 0 ارسال شده در آبان 00 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در آبان 00 در در ۱۴۰۰/۷/۲۴ در 14:30، asadiy4n گفته است : نسخه php رو نگفتید چنده وارد این صفحه بشید https://www.apachefriends.org/download.html نسخه 7.4.24 / PHP 7.4.24 رو دانلود کنید بعد تست کنید برای افزایش و بالا بردن نسخه phpدرxamp چطور میشه فایل دانلودی php رو اضافه کرد؟ لینک به ارسال
asadiy4n 2807 ارسال شده در آبان 00 گزارش بازنشر ارسال شده در آبان 00 در 6 ساعت قبل، majidazad گفته است : برای افزایش و بالا بردن نسخه phpدرxamp چطور میشه فایل دانلودی php رو اضافه کرد؟ متوجه سوالتون نشدم لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری