رفتن به مطلب

وردپرس و تغییر هاست از دامنه اصلی به ادان دامنه با مشکل نصب مجدد !


پست های پیشنهاد شده

با سلام 
لازم به ذکره که قبلا دامنه روی سرور بوده و وردپرس نصب شده با دیتابیس است و اینجانب تجربه بدرستی کار کردن با دایرکت ادمین که سرور قبلی بود را دارم ولی الان با سی پنل هستم
اما مشکل : وقتی سایت از روی سرور بک آپ گرفته شد دامنه خودش را داشت و ادان  دامنه نبود اما الان میخوام وردپرس رو بصورت ادان دامنه به هاست متصل کنم و با توجه با راهنمایی هایی که گرفتم واسه سی پنل 98% فکر میکنم کار رو درست انجام دادم اما وقتی دامنه زده میشه به جای باز شدن سایت دامنه به ئیشخوان میره و پیام نصب مجدد میاد که متاسفانه سادم نیست چجور این مشکل رو باید حل میکردم ! اما یادم هست قدیم تو همین سایت اینم مشکل رو دیده بودم اگه این پست رو میتونید واسم لینکش رو قرار بدید اگر نه بفرمایید با توجه به اینکه مشخصات درست هاست  دیتابیس و یوزرش با دسترسی کامل در wp-config ثبت شده مشکل میتونه چی باشه ؟ هشت خط define('AUTH_KEY', و.... یا اینکه فایل htaccess درست نوشته نشده یا باید حذف بشه ... یا وردپرس رو نصب کنم دوباره و فایل wp-config جدید رو استفاده کنم .... توجه سایت با وردئرس قدیمی ست شده و ئوسته سایت در صورت آپدیت مشکل دار میشه ! 

لینک به ارسال

فایل wp-config رو به پوشه قبل منتقل کردم (خارج از public_html) درست شد در صورتی که میزبان هاست میگفت باید تو پابلیک اچ تی ام ال باشه ... مشکل من که حل شد مرسی که وقت گذاشتید !

ویرایش شده توسط sami85
لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...