رفتن به مطلب

اشکال در قالب سایت در موبایل


پست های پیشنهاد شده

با سلام و احترام

سایت اینجانب وردپرسی است و دارای 2 ایراد جزیی میباشد

ادرس سایت اینه

https://toycenter1.ir/

 میخام  که این مشکلات را رفع کنl

1. قالب سایت من وودمارت است. در حالت دسکتاپ همه چی اوکیه اما مشکل در حالت موبایل است. مشکل اینجاست سایت در حالت موبایل با 2 حالت بالا نیاد یکی که حالت صحیح و اونیه که من طراحی کردم و تو عکس پیوست هست اما گاهی اوقات ( مثلا زمانیکه لینک سایت رو توی یه جای دیگه مثل اینستاگرام میزارم وکاربر از طریق لینک وارد میشه) مثل تصویر پیوست حالت خراب بالا میاد و اصلا نمیدونم چرا اینطوری میشه. توش منوها خرابه و سربرگ یه رنگ دیگس و اصلا طبق تنظیمات من نیس. صفحه محصول خرابه و ....

2. با افزونه  ultimatemember صفحه های مربوط به عضویت و ورود و .. رو ساختم و وقتیکه در تنظیمات پیوند یکتا اونهارو وارد کردم متاسفانه باز نمیشه و خطای 404 میده. از طریق افزونه 301 ریدایرکت صفحات جدید رو ریدایرکت کردم روی صفحات قبلی. اما باز هم مشکل رفع نش

حالت خراب.png

حالت درست.png

لینک به ارسال

سلام. قبلا فکر میکنم این سوال رو پرسیدید و همونطور که ادمین هم ذکر کردند، طبق قوانین انجمن، مشکل قالب باید از طریق پشتیبان قالب بر طرف بشه. 

منم عرض کردم خدمتتون. قالب یا افزونه ای دارید که دو ورژن از سایت تولید میکنه. ورژن موبایل و AMP  بر روی دستگاه های موبایل نشون داده میشه. این مورد برای سرعت بهتر در موبایل هست. ولی با محصولات معمولا تداخل عملکردی داره و همچینین ظاهر هم خیلی ساده میکنه.برای نوشته های وبلاگ خوبه ولی در صفحه اصلی و محصولات باید این مورد غیر فعال بشه. من با این قالب آشنایی ندارم و باید بررسیش کنم. البته چون گفتید به پشتیببانش دسترسی ندارین میگم. وگرنه وظیفه فروشنده قالبه راهنمایی کنه.

از اونجایی که مشکلات دیگه هم دارید، و یه سری مشکلات هم در سئو وبسایت و page speed  و بهینه سازی هم دارید، چند روز میتونم وقت بزارم رو سایت و مشکلاتش رو برطرف کنم. اگر دوست داشتید دایرکت پیام بدید.

  • تشکر 1
لینک به ارسال
  • asadiy4n این مورد را قفل کرد موضوع
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...