yayam94 0 ارسال شده در خرداد 00 گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 00 سلام وقت بخیر طی گزارش شرکت هاستینگ هاس دی ال سایت من برای چندین ساعت زیر حملات DDoS attack بود و بعد از چندین ساعت متوجه شدم قابلیت ثبت سفارش در سایت از کار افتاده و امکان ثبت سفارش و محاسبه قیمت نیست همینطور که میبنید دکمه تسویه حساب و انتخاب درگاه غیرفعال شده نسخه های ووکامرس و وردپرس رو دستی به نسخه های مختلف اپدیت کردم اما مشکل نشد همچنین تمامی افزونه ها به جز ووکامرس رو غیرفعال کردم برای تست اما مشکل وجود داشت همچنین با تعویض قالب مشکل پابرجا بود ممنون میشم از دوستان راهنمایی کنند نقل قول لینک به ارسال
m.salimi 0 ارسال شده در خرداد 00 گزارش بازنشر ارسال شده در خرداد 00 من توصیه ای که دارم چون شرکت های هاستینگ اصولا فایل پشتیبانی رو به صورت خودکار ذخیره می کنن (البته مدت زمان فایل پشتیبانی گرفتن فرق می کنه) بهتون توصیه می کنم که به شرکت هاستینگ تون تیکت بزنید که آخرین فایل پشتیبانی که قبل از این حمله گرفته شده رو روی هاست تون آپلود بکنه چون به نظر من چون خودم کار های امنیتی رو انجام میدم اگه بخواید که مشکلاتی رو که بر اثر حملات امنیتی ایجاد شدن رو حل کنید خییییییییییلی زمان بره و من برای همه سایت هایی که کار امنیت شون رو انجام میدم پشتیبان گیری روزانه میزارم تا اگه مشکلی هم بوجود اومد با اون رفعش کنم و اینکه اگه آخرین فایلی که شرکت هاستینگ تون از سایتتون دارن مدتی هست که توی اون مدت کار های مهمی انجام دادید مثل افزودن مقاله و یا فاکتور فروش هایی که توی اون مدت داشتید خیل براتون مهمه باید خود تون راه حلش رو پیدا کنید و خیلی زمان بره و مشکل (چون تجربش رو دارم میگم) و اینکه وقتی مشکلی بعد از حملات به سایت ایجاد میشه تقریبا غیر ممکنه که اون رو برطرف کنید البته این برا کسانی هست که خیلی حرفه ای نیستند اگه بهتون کمک کردم لطفا لایک کنید ممنون نقل قول لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .