رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

سلام

وقت بخیر

من می خواستم یک سرچ سفارشی برای سایتم ایجاد کنم با باکس های کشویی برای فیلدهای سفارشی که خودم تعریف کردم ولی سرچ بین کاربران سایت باشه نه مطالب و محصولات و ... با افزونه ultimate member مدیریت کاربران رو انجام میدم و یه سری فیلد خودم تعریف کردم که کاربر موقع ثبت نام پر کنه مثل استان، رشته و ... حالا می خوام توی جستجو مشخص کرد از کدوم استان یا کدوم رشته بعد لیست رو بیاره یا این که تو کادر جستجو تایپ بشه.

یه چیزی مشابه این سایت:

https://pezeshkekhoob.com/search

افزونه های جستجوی مختلف رو امتحان کردم ولی یا این که فقط باکس جستجو بهم میدن و نمی شه مثلا اون باکس های کشویی رو داشت یا این که توی کاربران جستجو رو انجام نمیده توی دسته بندی ها و محصولات و پست ها هست ولی من می خوام هر دو حالت رو اونم فقط توی کاربران داشته باشم.

خیلی خیلی ممنون می شم اگر بفرمایید چطوری می تونم انجام بدم.

اگر افزونه ای باشه و معرفی کنید خیلی ممنون می شم رایگان هم نبود اشکالی نداره چون من کمی html و css می دونم ولی  اشنایی با php و sql ندارم ضمن این که می خوام باکس ها و ر بقیه مواردش رو راحت تر بشه سفارشی کرد و اگر افزونه نیست  خیلی ممنون می شم بهم بگید این کدهایی که گفته می شه رو باید کجا تو چه فایلی بذارم مثلا توی تایپکی در ادرس زیر گفته شده ولی من نمی دونم اینا رو باید کجا بذارم و ...

https://wordpress.stackexchange.com/questions/98801/custom-search-form-to-display-users-only

 

ممنون

user_custom_serach_wordpress.png

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...