nikdad

دسته بندی و مجموعه بندی مشتریان ووکامرس

5 پست در این موضوع قرار دارد

ارسال شده در (ویرایش شده)

سلام. 

من میخوام مشتریان سایت فروشگاهیم رو که خرید میکنند دسته بندی کنم که زمانی که خریدشون رو انجام میدن به کارمند مربوط به هر مجموعه در شرکت ایمیل بیاد.

یعنی یک مجموعه مشتریان A دارم که زمانی که از سایت خرید میکنن،برای ادمین مجموعه A یک ایمیل و یا پیامک بیاد که شما یک سفارش جدید دارید. میشه لطفا راهنمایی کنی که چطوری میتونم این کار رو انجام بدم؟

ویرایش شده در توسط nikdad
0

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

سلام

این دسته بندی کاربر قراره چطور انجام بشه؟

0

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

بصور دستی

بر اساس پارامتر خاصی قرار نیست اینکار ر وبکنیم. میخوایم مشتری هارو خودمون میخوایم در وردپرس تعریف کنیم و دسته بندی کنیم. 

 

0

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

اگر هم دسته بندی نشه میخوایم که یک فیلدی در تعریف مشتری هنگام ثبت نام در ووکامرس باشه که با توجه به اون فیلد سفارش های مشتری به ایمیل هایی که به فیلدها متصل هست ارسال بشه. 

 

0

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

خب ببینید شما اول باید با یک متا مشخص کنید که مشتری قرار هست در کدوم دسته قرار بگیره.

بعد ما در خرید موفق یک هوک داریم به اسم woocommerce_payment_complete که میتونید ارسال ایمیل رو داخلش قرار بدید:

add_action( 'woocommerce_payment_complete', 'so_payment_complete' );
function so_payment_complete( $order_id ){
    $order = wc_get_order( $order_id );
    $user = $order->get_user();
    if( $user ){
        // do something with the user
    }
}

اگه این هوک جواب نداد، دو تا هوک دیگه هم داریم:

woocommerce_order_status_completed 
woocommerce_payment_complete_order_status 

 

0

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری