رفتن به مطلب

راهنمائی در مورد تغییر رنک الکسا پس از تغییر قالب


M.Hajloo

پست های پیشنهاد شده

درود

من از 3 روز پیش قالب سایتم را عوض کردم و بعد از عوض کردن رنک سایت من هر روز 1000 تا یا 2000 تا بالا میره طوری که با قالب قبلی رنکم توی ایران 16.000 بود اما الان شده 26.000 !!!!

لطفاً راهنمایی بفرمائید که دلیل چی میتونه باشه ؟

ظمناً سئو قالب قبلی 31 درصد بود اما قالب جدید 81 درصد هستش

حجم قالب قبلی دو برابر قالب فعلی بود

مورد دیگری هم که هست اینه که من از روزی که قالب را عوض کردم آمار بازدید بسیار زیاد شده و بازدید کننده هایی که از سمت گوگل و ... را دارم فکر کنم 5 برابر شده .

خلاصه همه چیزم خوب شده اما این رنکم نمیدونم چرا داره بالا میره !!!

لینک به ارسال

جدی: کلا رنک الکسا رو مد نظر نگیرید... من یکی که بهش اعتقادی ندارم

شوخی: فکر کنم رنکتون فکر کرده پراید شده میخوادفضا نوردی کنه!!! ;)

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

جدی: کلا رنک الکسا رو مد نظر نگیرید... من یکی که بهش اعتقادی ندارم

شوخی: فکر کنم رنکتون فکر کرده پراید شده میخوادفضا نوردی کنه!!! ;)

برای اینکه بتونیم از سایت درآمد کسب کنیم خوب باید رنک الکسامون بالا باشه . مجبوریم بهش اعتقاد داشته باشیم .

آره والا فکر کرده پرایده - ولی هنوز مونده به پراید برسه :D

لینک به ارسال

سایتتون اینه؟


ariyanet.net

اگه هست قالبش به دل من یکی نمیشینه!!! درضمن ماشاالله که پر کپی پیست هم هست!!!

لینک به ارسال

سایتتون اینه؟


ariyanet.net

اگه هست قالبش به دل من یکی نمیشینه!!! درضمن ماشاالله که پر کپی پیست هم هست!!!

درود

بله همین هستش

سفارش دادم قالب اختصاصی بزنند اما خوب تا آخر این ماه آماده میشه

در مورد مطالب هم بله مطالب سایت بیشترش کپی هست . ما سایتمون مجله هستش در مورد 1 موضوع خاص نیست که بخواهیم تمام مطالب را از خودمون بزاریم . ( بقیه مجله ها را نبینید که مطلب میزارند اما منبع ذکر نمیکنند تا بگن یعنی مطلب اختصاصی خودشون هست - کلیه مجله های این سبکی مطالب را کپی میکنند )

البته کل مطالبی که از دیگر سایت ها کپی میشه با ذکر منبع هستش

ضمناً مطالب اختصاصی خودمون هم خیلی زیاده . توی قالب جدید بخشی را هم برای همین موضوع در نظر گرفتیم که مطالب اختصاصی جدا نمایش داده بشه

لینک به ارسال

دوسته من کپی میکنی تیتر رو عوض میکنی ؟ اگه نکردی که 100 درضد از همونه

مطلب هم کپی میکنی از هر ساستی اول کپی کن تو نوت پد بعد کپی کن تو ویرایش گر

لینک به ارسال

دوسته من کپی میکنی تیتر رو عوض میکنی ؟ اگه نکردی که 100 درضد از همونه

مطلب هم کپی میکنی از هر ساستی اول کپی کن تو نوت پد بعد کپی کن تو ویرایش گر

در بعضی مواقع عنوان را عوض میکنم اما در مواقعی خیر

این کار را هم انجام میدم

اما باز هم این ها نمیتونه دلیلی باشه برای این افت رنک بعد از عوض کردن قالب .

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

البته افت رنک بعد از تغییر قالب. اصلا ربطی به هم نمیتونن با هم داشته باشن(گوگل باشه یک چیزی) ولی این فرق داره... شاید این دو با هم مصادف شدند نه اینکه این دلیل باشه...

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

البته افت رنک بعد از تغییر قالب. اصلا ربطی به هم نمیتونن با هم داشته باشن(گوگل باشه یک چیزی) ولی این فرق داره... شاید این دو با هم مصادف شدند نه اینکه این دلیل باشه...

آخه اصلاً 1 چیز عجیبیه

شب اول که عوض کرده بودم 1000 تا امد پائین ( کلی خوشحال شدم واسه خودم :D )

بعد از شب های بعدش بر عکس شد :( :(

لینک به ارسال

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...