boy0311 17 ارسال شده در دی 91 گزارش بازنشر ارسال شده در دی 91 سلام دوستانمتا تگ سایت من فکر میکنم اشکال دارهمیشه راهنماییم کنیداین سایت رو ببینیدhttp://nibbler.silktide.com/reports/www.paiamak.comچطوری بکنمش 10 ؟ الان 3.6 هستشممنون از کمکتون 1 لینک به ارسال
Morteza 34190 ارسال شده در دی 91 گزارش بازنشر ارسال شده در دی 91 به این نوع سایتها زیاد اعتماد نکنید! الان این سایت براساس الگوریتم خودش میاد به شما نمره میده و کلیدواژه های سایت شما رو نمده 3.6 داده. 3 لینک به ارسال
boy0311 17 ارسال شده در دی 91 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در دی 91 خسته نباشیاما اگه کمی دقت کنید میبینید که اکثر سایت ها ی خوب متا تگ نمره 10 گرفتندحتما یه مشکلی تو متا تگ من هستمیشه یه چک بکنید ؟مشکلاتش کجاست ؟چرا مینویسه نسخه وردپرسم رو ؟ پطوری پاکش کنم ؟ لینک به ارسال
saraomidvar 33 ارسال شده در دی 91 گزارش بازنشر ارسال شده در دی 91 (ویرایش شده) من با آقا مرتضی موافقم !دوست عزیز من متوجه نشدم از منظور شما که می گید "متا تگ سایت من فکر میکنم اشکال داره"من فقط دوتا از سایت ها مو (وردپرس) در این سایتی که شما گفتید چک کردمیکی از سایت هام با نزدیگ 3000 برچسب را نمره 5.9 دادو دیگری با تقریبا 200 برچسب 7.3 !خوب این مفهومش یعنی چی !؟ آیا به نظر شما اصلا میشه به نتایج درک این ربات این سایت اکتفا کرد ؟اصلا این نمره را بابت محاسبه میکنه و نمایش میده !؟به نظر من شما سایت خوبی داری و برچسب های شما هم ایرادی نخواهد داشت به شرط اینکه در راستای محبوبیت برای موتورهای جستجو گوگل حرکت کنید .تجربه زیادی در وب دارید . نبریکموفقیت از آن شما خواهد بود . التماس دعا ... ویرایش شده دی 91 توسط maomidvarim 3 لینک به ارسال
boy0311 17 ارسال شده در دی 91 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در دی 91 ممنونم سارا ، این آخریاشم با من بودی ؟ 1 لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری