رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

با سلام، وبسایت یکــ استاد که در زمینه های آموزشی و برآورده کردن محصولات برای توسعه دهندگان وردپرس، اندروید و گرافیست های عزیز راه اندازی شده است تا به امروز توانسته بازخورد مناسبی را در مدت کوتاهی دریافت نماید.
علی رغم ایده هایی که برای پیاده سازی در یکــ استاد داشتیم به دلیل نبود سرمایه لازم و حامی مالی تصمیم به فروش آن گرفتیم. حال با این اوصاف به برخی از بخش های آن اشاره مختصری می کنیم.


1. صفحه اصلی که به صورت landing page طراحی شده است و توسط آن بازدیدکننده ها به بخش های مختلف سایت هدایت می شوند.


در بخش اصلی بیش از 94 سورس کد رایگان اندروید، فایل های گرافیکی و آموزش های اختصاصی و کاملا سئو شده قرار گرفته است. که در آن از قالب پرطرفدار صحیفه استفاده شده است. تمامی مطالب به صورت کاملا بهینه پست شده و فایل هایی که جهت دانلود نیز قرار داده شده اند تماما بر روی برندینگ یک استاد در آن تمرکز نموده ایم.
http://yekostad.ir
2. ساب دامین فروشگاه توسعه دهندگان که تا به امروز بیش از 98 محصول در زمینه های وردپرس، قالب سایت و سورس کدهای اندروید در آن منتشر شده و قابلیت این را دارد که کاربران نیز در آن عضو شده و با درج محصولات خود کسب درآمد نمایند و مشابه مارکت های فروشگاهی درصدی از سهم فروش ازآن شما واهد شد. در حال حاضر تمامی کاربران قادر خواهند بود تا 80 درصد از هر فروش را کسب نمایند که می توانید ان را به دلخواه خود تغییر دهید.
http://dev.yekostad.ir
3. بخش فروشگاهی گرافیست ها نیز مشابه بخش توسعه دهندگان می باشد که در آن می توانید به فروش محصولات گرافیکی همچون فایل های لایه باز، محصولات مرتبط با 3D Max و.. اقدام نمایید.
http://design.yekostad.ir
4. بخش آخرین تغییرات محصولات با قالب اختصاصی، که می توانید در آن نسبت به درج اطلاعات در رابطه با محصولات به روز شده اقدام نمایید.
http://changelog.yekostad.ir
5. بخش فونت قالب ها که در آن مشتریان می توانند قبل از خرید فونت هایی را که در قالب ها درج شده است را به صورت آنلاین مشاهده نمایند. در این بخش بیش از 60 فونت فارسی با کیفیت اصلی قرار داده شده است.
http://yekostad.ir/FontDemo
6. بخش هدایت کننده لینک که توسط آن قادر خواهید بود به سایر سایت ها لینک دهید بدون اینکه در موتورهای جستجو برای آن ها امتیازی ثبت شود.

http://go.yekostad.ir

7. بخش آموزش که به تازگی راه اندازی شده است و تا به امروز بیش از 160 پست کاملا اختصاصی و ترجمه شده در زمینه وردپرس، اندروید، گرافیک، سئو و بهینه سازی و... می باشد.

http://yekostad.ir/home

و...

ورودی از گوگل نیز به طور میانگین 500 الی 700 آی پی می باشد.
هاست سایت نیز از میزبان فا خریداری شده است که از سرعت و کیفیت مطلوبی برخوردار می باشد که مشخصات ان به شرح زیر است:
هاست 20 گیگ با پهنای باند نامحدود ماهیانه 11.000 تومان
دامنه IR. که تا 10 ماه تمدید شده است و برای خریدار سایت برای مدت 5 سال نیز از سمت ما تمدید خواهد شد.
ـــــــــــ
تمامی محصولات و سورس کدها اصلی بوده و از سایت هایی همچون کدکانیون خریداری و شخصی سازی شده است و هنگامی که از طریق طراح محصولات به روزرسانی شوند در اختیار خریدار سایت قرار داده خواهد شد.
ـــــــــــ
به کسانی که قصد خرید وبسایت را دارند نیز فایل های زیر که بر روی هاست قرار دارد و هنوز منتشر نشده است دسترسی خواهند داشت.
1. بیش از 35 قالب تجاری و فارسی سازی شده وردپرس
2. بیش از 60 سورس کد اندروید
3. افزونه های تجاری وردپرس بالای 12 عدد 
4. پنل پیامکی جهت ارسال پیامک به مشتریان محصولات با تعرفه هر پیامک 90 ریالی
و..
ــــــــــــــ
دوستانی که مایل به خرید هستند می توانند از طریق تلگرام با ما ارتباط برقرار کرده و قیمت های پیشنهادی خود را ارائه نمایند.
oneostad@

only_sadeghi@

فروش فوری بوده و با مشتری واقعی کنار می آییم :) 

لینک به ارسال
  • 1 ماه بعد...
×
×
  • اضافه کردن...