رفتن به مطلب

با افزونه های تبلیغات خارجی و پیچیده خداحافظی کنید ؛ تبلیغات حرفه ای وردپرس Iran Pro Ads


پست های پیشنهاد شده

مشاوره قبل از خرید - 09333999033 - ابراهیمی

خرید آنلاین + دانلود فوری

توضیحات

امروزه تبلیغات یکی از روش های بسیار کارآمد برای معرفی محصولات یا خدمات شرکت ها ، سازمان ها و اشخاص می باشد . با توجه به رشد وب سایت های اینترنتی در دهه اخیر و بیشتر شدن روز به روز تعداد مخاطبین وب سایت ها ، مدیران وب سایت ها می توانند با استفاده از این روش کسب درآمد کنند .
با اینکه افزونه هایی در مخزن وردپرس وجود دارند ، اما همیشه استفاده از افزونه های خارجی برای کاربران ایرانی مشکلاتی را به همراه داشته است (مشکلاتی از قبلی چپ چین بودن ، انگلیسی بودن متن ها ، عدم ارتباط پرسرعت با توسعه دهنده و …) .
تیم ما با هدف ارائه یک افزونه کامل برای تبلیغات در وب سایت های وردپرسی ، اقدام به ایجاد افزونه ای برای تبلیغات به نام “تبلیغات حرفه ای ایرانی (Iran Ads Pro) “ کرده است .
هدف فنی این افزونه امکان درج تبلیغات در قسمت های مختلف یک وب سایت وردپرسی مانند : برگه ها ، نوشته ها ، ابزارک ها ، هدر ،فوتر و … می باشد .
با توجه به حجم بالای کار مقرر شد که توسعه افزونه مرحله به مرحله انجام و با استفاده از قابلیت آپدیت افزونه در اختیار کاربران قرار گیرد .
همچنین با توجه به اینکه نوشته های وردپرس یکی از پربازدیدترین بخش های وب سایت هستند ، ابتدا با تبلیغات این بخش کار را آغاز کردیم .
قابلیت ها و امکانات این افزونه محدود به توضیحات زیر نمی باشد (حتی در زمینه تبلیغات نوشته ها) ، و در نسخه های بعدی قطعاً شاهد امکانات بسیار بیشتری خواهید بود . مثلاً تبلیغات درون خطی برای نوشته ، تبلیغات ابزارکی ، تبلیغات متنی و …
نکته بسیار مهمی که در مورد قابلیت آپدیت و دریافت نسخه های افزونه باید به آن اشاره کنیم ؛ استفاده از مخزن کاملاً اختصاصی برای افزونه است که برای اولین بار در ایران انجام شده است .

شما با خرید این افزونه به صورت دائمی از نسخه های بروز شده آن استفاده خواهید کرد .

در مورد ظاهر افزونه هم تمام سعی ما بر این بوده است که کاربر بتواند در سریعترین زمان ممکن و با انعطاف کامل تبلیغات خود را به سایت اضافه کند .
پشتیبانی افزونه : شما می توانید سئوالات قبل از خرید ، مشکلات و درخواست های خود ، در مورد این افزونه را طریق وب سایت Enter64.com مطرح کنید ، تا در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید . (در حال حاضر از بخش نظرات استفاده کنید)
در پایان از شما دوستان وردپرسی و اساتید خواهشمندیم که ایرادات ، مشکلات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید .

در زیر به امکانات افزونه اشاره می کنیم :

دارای منوی مجزا جهت دسترسی ساده تر و درج امکانات بعدی
قابلیت جمع شدن تبلیغات ( collapse ) برای مدیریت بهتر تبلیغات
امکان اختصاص نام به هر تبلیغ جهت تفکیک و تشخیص راحتر تبلیغات از یکدیگر
امکان تعیین وضعیت تبلیغ به ۲ صورت منتشر شده و پیش نویس
امکان کنترل نمایش تبلیغ برای کاربران عضو (وارد شده) یا همه کاربران
قابلیت کنترل نمایش تبلیغ در موبایل
قابلیت انتخاب یک دسته بندی ، چند دسته بندی و یا همه دسته بندی ها
امکان تعیین موقعیت تبلیغ در بالا یا پایین نوشته ها
امکان درج هر نوع تبلیغ شامل : عکس ، آدرس وب ، متن خام و یا کد HTML
قابلیت آپلود عکس بسیار ساده در تبلیغات عکس دار
امکان تعیین لینک برای تبلیغات عکس دار
امکان تعیین متن جایگزین برای تبلیغات عکس دار جهت سئوی بهتر سایت
امکان تعیین مقیاس دلخواه برای تبلیغ عکس دار به دو صورت پیکسل و درصد
امکان تعیین عرض و ارتفاع عکس تبلیغ به صورت دلخواه
امکان تعیین پنجره مقصد تبلیغ به صورت پنجره جدید یا پنجره جاری
امکان درج تبلیغ های ترکیبی با استفاده از ویرایشگر پیشرفته افزونه
قابلیت دریافت رایگان نسخه های بعدی از مخزن اختصاصی افزونه

با افزونه های پیچیده و خارجی خداحافظی کنید
تبلیغات وب سایت وردپرسی خود را آسان و حرفه ای مدیریت کنید

iran-pro-ads-1

برای راحتی کاربران و همچنین اضافه کردن منوها در نسخه های بعدی یک منوی مجزا برای افزونه در نظر گرفته شده است

iran-pro-ads-2

با توجه به تعداد گزینه های قابل تنظیم هر تبلیغ و طولانی شدن ارتفاع صفحه تبلیغات در صورت داشتن تبلیغات زیاد ، امکان جمع کردن تبلیغات به هر تبلیغ اضافه شده است 
iran-pro-ads-3
جهت تشخیص سریع تبلیغات در لیست تبلیغات ، گزینه ای برای نامگذاری هر تبلیغ لحاظ شده است ، که به راحتی می توانید تبلیغ ها را بر اساس آن تشخیص و یا مرتب کنید 
iran-pro-ads-4
اگر می خواهید یک تبلیغ را موقتاً غیرفعال کنید تا در نوشته ها نمایش داده نشود ، می توانید از قابلیت وضعیت تبلیغ و گزینه پیش نویس آن استفاده کنید . سایر مواردی که می توانید از این قابلیت استفاده کنید آماده سازی تبلیغ برای انتشار در آینده است .

iran-pro-ads-5

شاید بخواهید یک تبلیغ خاص را فقط به کاربران وارد شده در سایت نمایش دهید و یا اینکه یک تبلیغ را هم به کاربران مهمان و هم کاربران وارد شده نمایش دهید ؛ برای این مورد امکانی ساده در نظر گرفته شده است که می توانید به سادگی تبلیغ خود را برای کاربران مختلف کنترل کنید .

iran-pro-ads-6

 

برای نمایش بهتر هر تبلیغ و البته نمایش مناسب وب سایت شما در دستگاه های موبایل بهتر است برخی تبلیغات که اندازه آنها بزرگ است و یا ضرورتی برای نمایش در موبایل وجو ندارد را غیرفعال کنید . این کار به ازای هر تبلیغ و تنها با زدن یک تیک امکانپذیر است

iran-pro-ads-7

 

این امکان وجود دارد که یک تبلیغ را در نوشته های مربوط به یک دسته بندی ، چند دسته بندی و یا همه دسته بندی ها نمایش داد .
iran-pro-ads-8

 

انتخاب دسته بندی های دلخواه برای هر تبلیغ به سادگی و تنها با چند کلیک قابل انجام است .

iran-pro-ads-9

 

شما می توانید یک تبلیغ را به دلخواه در بالا یا پایین نوشته ها قرار دهید .

iran-pro-ads-10

 

این قسمت که یکی از منعطف ترین بخش های افزونه است ، به شما این امکان را میدهد که از بین حالتهای عکس ، آدرس وب (URL) متن خام دلخواه و یا کد HTML (هر نوع فرمت دلخواه) یک مورد را انتخاب و آن را تنظیم کنید .

iran-pro-ads-11

 

بعد از انتخاب نوع عکس برای یک تبلیغ به راحتی و در همان مکان می توانید یک تصویر دلخواه را بارگذاری کنید و یا از کتابخانه وردپرس تصویر خود را انتخاب کنید .

iran-pro-ads-12

 

شما می توانید برای یک تبلیغ عکس دار ، لینک دلخواه خود را تعیین کنید . البته این گزینه اختیاری است .

iran-pro-ads-13

 

یکی از روشهای پیشنهاد شده برای سئو مبحث قرار دادن متن جایگزین برای تصاویر است . این امکان نیز در افزونه برای تبلیغات عکس دار در نظر گرفته شده است .

iran-pro-ads-14

 

در هنگام ایجاد تبلیغ های از نوع عکس می توانید مشخص کنید که طول و عرض عکس بر اساس پیکسل باشد یا درصد . مثلا برای نمایش در قالب های رسپانسیو گزینه درصد کاربرد مفیدی خواهد داشت .

iran-pro-ads-15

 

شما می توانید به صورت کاملا دلخواه برای عرض یا ارتفاع و یا هر دوی آنها از نوع عکس اندازه تعیین کنید .

iran-pro-ads-16

 

به ازای هر تبلیغ می توانید مشخص کنید که لینک آن ( در صورت وجود داشتن ) در پنجره فعلی باز شود یا در پنجره جدید

iran-pro-ads-17

 

در تبلیغاتی از نوع آدرس وب به راحتی آدرس دلخواه خود را تعیین کنید ، ضمنا نگران تایپ اشتباه آدرس نباشید زیرا این مورد توسط افزونه بررسی می شود .

iran-pro-ads-18

 

در تبلیغاتی از نوع آدرس وب به آسانی متن دلخواه خود برای لینک را مشخص کنید .

iran-pro-ads-19

 

همانند تبلیغ های عکس دار ، در تبلیغاتی از نوع آدرس وب نیز می توانید تعیین کنید که لینک در پنجره فعلی باز شود یا در پنجره جدید .

iran-pro-ads-20

 

شما می توانید به تعداد نامحدود تبلیغاتی از نوع متن خام یا کدهای HTML دلخواه و یا ترکیبی از این دو را ایجاد کنید . فراموش نکنید می توانید از کدهای CSS داخلی (inline) نیز برای زیبا سازی تبلیغ خود در این نوع تبلیغات استفاده کرد .

iran-pro-ads-21

 

با داشتن این افزونه تمام نسخه های بعدی این افزونه را به صورت بسیار آسان و رایگان در اختیار خواهید داشت . افزونه وجود نسخه های جدید در مخزن اختصاصی خود را به صورت منظم چک می کند و در صورت وجود داشتن نسخه جدید به شما هشدار می دهد . البته خود شما نیز می توانید با زدن دکمه “بررسی نسخه جدید” ، وجود نسخه جدید را چک کنید .

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

در نسخه یک خیر ولی قطعاً در نسخه های بعدی اضافه خواهد شد

بخش های اصلی در نسخه های بعدی شامل : تبلیغات ابزارک ها ، تبلیغات هدر ، تبلیغات فوتر ، تبلیغات پاپ اپ ، تبلیغات گوشه ای و ... خواهد بود

لینک به ارسال
×
×
  • اضافه کردن...