رفتن به مطلب

PHP با نسخه ۷ بروز شد؛ بزرگترین بروزرسانی سال


پست های پیشنهاد شده

جدیدترین اخبار دنیای فناوری ، PHP با نسخه ۷ بروز شد؛ بزرگترین بروزرسانی سال

امسال هفتمین سال است که زبان برنامه نویسی php به عنوان چهارمین زبان محبوب در میان برنامه نویسان انتخاب می شود. این زبان در بیش از ۲۰۰ میلیون وبسایت فعال در اینترنت به کار گرفته شده است و چیزی حدود ۸۱٫۷ درصد از سرور های فعال کنونی در حال اجرای این زبان برای اجرای وبسایت ها هستند.

php این هفته با یک جهش رو به جلو در بروز رسانی خود تغییرات عمده ای را برای برنامه نویس ها فراهم کرده است، از سال ۲۰۰۴ که نسخه ۵ این زبان برنامه نویسی ارائه شده بروز رسانی های این چنینی بی سابقه است.

جدیدترین اخبار دنیای فناوری ، PHP با نسخه ۷ بروز شد؛ بزرگترین بروزرسانی سال

در نسخه PHP 7 شاهد بهبود عملکردی هستیم که تا ۳ برابر سرعت و کارایی بیشتر را نسبت به نسخه PHP 5.6 در اختیار ما قرار خواهد داد. نسخه جدید شامل تغییرات ریز و درشت بسیاری است، کاهش قابل توجه استفاده از حافظه، تعریف نوع بازگشتی اعلان ها و … همچنین در نسخه ۷ PHP شاهد تغییرات عمده ای هستیم راجع به حذف حالت safe mode و magic quotes و …

با توجه به این تغییرات گسترده در نسخه جدید باید شاهد طراحی دوباره برای قسمت های مختلف جهت بهینه شدن با این نسخه در اپلیکیشن هایی نظیر وردپرس باشیم.

ویرایش شده توسط mehrshadmousavi
لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...