رفتن به مطلب

هزینه ی طراحی سایت با وردپرس


پست های پیشنهاد شده

با سلام

دوستان من قراره برای یه شرکتی یه سایت با وردپرس بسازم   از صفر سفارش دامین و هاست  تا قرار دادن مطالب جزوشه .اما قیمت طراحی رو نمیدونم .

اگر از هزینه های دامین و هاست صرف نظر کنم  . دوستان چه مبلغی رو از  اونها بگیرم که هم خدارو رو خوش بیاد و هم  دستمزد وقت من باشه :

 

کارایی رو هم که باید انجام بدم : خرید دامین و هاست از خارج با دلار +  نصب  وردپرس + برای پوسته هم یا باید بخرم یا باید از قالب های موجود استفاده کنم و متناسب با کار ویرایش کنم + سئو سازی قالب + قرار دادن مطالب + هزینه ی پشتیبانی  احتمالا یک ساله .

 

خودشون گفتن حداقل 500 اما تا 1 هم جا داره  اما چون توی این کار نیستم خداییش به نظرم خیلی  زیاد میاد اما شاید قیمت عرف همینه . قیمت دامین و هاستشون 150 ت میشه .

 

لینک به ارسال

اول اینکه سئوالتون بر خلاف قوانینه و بحث مالی تو انجمن ممنوعه مگه در پیامهای خصوصی بین سفارش دهنده و مجری

ثانیا فهرست بهای رسمی ای برای اینکار وجود نداره و هر طراحی در مرحله اول بسته به نوع سفارش و نیازهای سایت و نوع گرافیک و سختی های گرافیکی کار  و همینطور بسته به میزان تواناییش به موضوع نگاه می کنه ممکنه من کاری را با مبلغ 500 تومن انجام بدم ولی دوستی که توانایی برنامه نویسی داره و دانش لازم رو کسب کرده با توجه به وقت و هزینه هایی که برای یادگیری گذاشته همون کار رو 5 میلیون قیمت بده 

البته نمی شه شک کرد که نتیجه ها هم به همون نسبت متفاوته و در واقع نه پونصد تومنه ارزونه و نه پنج میلیونه گرون

 

  • امتیاز 3
لینک به ارسال
×
×
  • اضافه کردن...