رفتن به مطلب

مشکل در قسمت تقسیم کردن index.php


پست های پیشنهاد شده

با سلام به دوستان عزیز من یه مشکل داشتم من قالبی ایجاد کردم و الان می خواستم کدهای هز کدوم رو توی فایل خودش قرار بدم وقتی انجام میدم قالب توی مرورگر اینترنت اکسپلورر می ریزه بهم عکس رو نگاه کنید قسمتی که قرمز کردم ایجاده شده و قالب میاد سمت راست این مشکل زمانی ایجاد میشه که کدها رو قرار میدم ولی وقتی همه کدها توی فایل index.php هست مشکلی ندارم دوستان عزیز لطف راهنمایی کنید مشکل من کجاست

کد های لازم برای فراخونی هر فایل به این صورت هستش فراخونی پیش فرض خود ورپرس


<?php get_header(); ?>

فراخونی با اسم مورد نظر


<?php include (TEMPLATEPATH . '/right.php'); ?>

post-15-0-24673800-1352289372_thumb.jpg

ویرایش شده توسط OfflineBaz
لینک به ارسال

توی اکسپلورر کلا قالب میاد همراه با اون قسمت که نشون دادم ولی توی فایر فاکس فقط اون قسمت بالا میاد

من ادیتور رو عوض کردم مشکل حل شد از ادیتور Notepad++ استفاده میکردم که اونو عوض کردم مشکل رفع شد نمیدونم مشکل کجا بود تنظیمات ادیتور رو دست نزدم که فکر کنید از تنظیمات باشه ممنون میشم دوستان راهنمایی کنن الان ادیتور Notepad++ رو گذاشتم کنار فعلا

لینک به ارسال

مشکل شما از نوع کدینگ بوده .توی نود پد ++ از منوی encoding گزینه UTF-8 without BOM را بزنید درست میشه.منم همین مشکل را با فایل فانکشن و فایل هدر داشتم درست شد.

  • امتیاز 3
لینک به ارسال

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...