محمدآبادی 65 ارسال شده در تیر 94 گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 94 با سلاممیخواستم ببینم آیا راهی هست که بشه مثلا یک کادری درست کرد تا کاربر شماره صفحه دلخواهش رو توی اون بنویسه و اینتر کنه و به همون صفحه خاص منتقل بشه؟ممنون لینک به ارسال
HANNANStd 395 ارسال شده در تیر 94 گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 94 شما میتویند یک فرم html با متد POST درست کنید و از طریق input شماره صفحه رو پست کنید و بعدش با دستور header در php به صفحه مورد نظر هدایتش کنید . 3 لینک به ارسال
محمدآبادی 65 ارسال شده در تیر 94 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 94 ممنوناینا رو که نفهمیدم، افزونهای راه آسونی چیزی وجود نداره؟ لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری