ReziOnline 1 ارسال شده در فروردین 94 گزارش بازنشر ارسال شده در فروردین 94 سلام. چطور میشه از تاریخ میلادی ارسال پست در بخشی از قالب استفاده کرد؟ جستجوی زیادی در اینترنت کردم اما هیچکدام عملی نبودند. لینک به ارسال
MasouDdl 65 ارسال شده در فروردین 94 گزارش بازنشر ارسال شده در فروردین 94 سلام خسته نباشیدکل تاریخ های قالبتون رو میخواید میلادی کنید یا فقط تاریخ قسمت پست هاتون را ؟ لینک به ارسال
ReziOnline 1 ارسال شده در فروردین 94 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در فروردین 94 سلام. هیچ کدام! فقط می خوام در قسمتی از تاریخ میلادی استفاده کنم. لینک به ارسال
ReziOnline 1 ارسال شده در فروردین 94 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در فروردین 94 این کدها هم برای یک پلاگینی هست که تاریخ میلادی رو در بخشی از قالب نشون میده. شاید بتونه کمک کنه: $dateTime = date_create( $post->post_date ); $date = $dateTime->format("Y-m-d"); $date_only = $dateTime->format("M j"); لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری