ardabilblog 0 ارسال شده در فروردین 94 گزارش بازنشر ارسال شده در فروردین 94 سلام آموزش ها گفتین که سطح دسترسی ها بدونم از کجا میشه عوض کرد دسترسی ها مثلا میگین رو 444 بزارید تازه کارم لینک به ارسال
legendsms 128 ارسال شده در فروردین 94 گزارش بازنشر ارسال شده در فروردین 94 دوست عزیزم ازداخل فایل منیجر سی پنل یا دایرکت ادمین دسترسی هارو میتونی تغیر بدی کنترل پنل رو بگو بیشتر راهنمایی بکنم 2 لینک به ارسال
ardabilblog 0 ارسال شده در فروردین 94 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در فروردین 94 سی پنله لینک به ارسال
ilbeygi.m 136 ارسال شده در فروردین 94 گزارش بازنشر ارسال شده در فروردین 94 برو دخل فایل منیجر بعد روی change permissition کلیک کن بعد سطح دسترسی روو تغییر بده 2 لینک به ارسال
legendsms 128 ارسال شده در فروردین 94 گزارش بازنشر ارسال شده در فروردین 94 سی پنلهدوست عزیز مون پاسخ دادند لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری