رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم من عضو جدید این سایت هستم البته عضو جدید نیستم!تازه عضو شدم وگرنه خیلی از این سایت استفاده کردم و مخصوصا از اموزش های استاد خیلی ممنونم

یک سوالی برام پیش اومده که خواهشمندم در صورت امکان جناب استاد پاسخش رو بدن ممنونشون میشم

عرضم به حضورتون که

بنده در حال طراحی یک کتابخانه شخصی هستم

منتها میخوام کاری کنم ک مثلا وقتی متن رو میخونم اولا اینکه امکان نمایش آنلاین متن باشه (پیشنهاد برای این قسمت برای نحوه نمایش)

ثانیا بشه یادداشت برداری کرد مثلا قسمت هایی از اون رو یاد داشت برداری کرد در همون سایت و البته اینکه بشه بعدا در یک فایلی سیو کردش مثلا!

خیلی ممنون یاعلی التماس دعای فرج

جناب استاد هروقت ک پاسخ حقیر رو دادید محبت کنید به جیمیل بنده هم یک پیامی ارسال بفرمایین تا متوجه بشم ک پاسخ دادید

کمال تشکر

لینک به ارسال

سلام

به انجمن خوش اومدین دوست عزیز

توضیحاتتون کمی گنگ بود

شما متنی رو دارید میخونید، اینکه آنلاین بشه نمیشاداد برای کجا و برای چه گروهی؟ آیا کاربر و سطح دسترسی دارید؟

یادداتش برداری هم میشه یک جدول در دیتابیس ایجاد کنید که براساس کاربر وارد شده مقداری رو ذخیره کنه. توضیح خاصی نیاز دارید؟

پ.ن:

اینجا همه دوستان سعی می کنن به هم کمک کنن

و اینکه جواب ها در انجمن ارسال میشه به ایمیل چیزی ارسال نمیشه مگر اینکه در تاپیک مشترک بشید

  • امتیاز 2
لینک به ارسال

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...