taksite_ir 1 ارسال شده در دی 93 گزارش بازنشر ارسال شده در دی 93 سلام دوستان عزیز . من برای وبم پنل پیامک خریدم .این پنل امکانی داره که میشه فرم زیر رو گذاشت توی سایت و توی سایت شماره رو واردش کنن و بدون ارسال اس ام اس به سامانه ، ثبت نام کننولی یه مشکلی که هست چون جاوا اسکریپته بلد نیستم بهش استایل بدمم . میخواستم بدونم شما میتونید کمکم ککنید .کد جاوا خبرنامه اس ام اسی<!-- behinpayam.com NewsLetter --><script src="http://www.behinpayam.com/PhoneBook/NewsLetter_form_javascript.aspx?D1=113876&D2=186718&D3=300594" type="text/javascript" ></script><!-- behinpayam.com NewsLetter --> لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری