رفتن به مطلب

در خواست event calendar شمسی یا راهنمایی برای ساخت چیزی مشابه


پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان

من بعد از ناامید شدن از تمام event calendar های موچود به دلیل عدم تطابقشون در نحوه وارد کردن event به تاریخ شمسی و نحوه نمایش event به صورت شمسی به یک راهکار جدید رسیدم که اگر اساتید سازنده افزونه های فارسی ساز ورد پرس راهنمایی کنن بنده رو تمام مشکلات من حل می شه و دیگه به نظرم نیازی به دانلود event calendar و event organiser ها نیست .

چیزی که من نیاز دارم یک تقویم جدولی از نوع شمسی هست و یک قسمت در زیرش که نوشته رویدادهای پیش رو (مانند تمام event calendari ها ) و در قسمت تقویم جدولی شما با رفتن روی روزها می توانید رویداد ها و مدت زمان آن و نوع رویداد ( شاید شهر مربوطه ) رو مشاهده کنید به فرض.

اگر فرض کنیم که می خواهیم event هایی در سایتمان به کتگوری هایی مانند تهران ، اصفهان ، شیراز و ... وارد کنیم که هر کدام به فرض 10 روز طول بکشند ، ما نیاز به این داریم که :

1 - یک متن خاص 10 روز پشت سر هم در تقویم ماهیانه که سایدبار قرار می گیرد ، نشان داده شود . یعنی به جای اینکه پست مربوطه 1 تاریخ و ساعت داشته باشد ، 10 تاریخ را به خود اختصاص دهد . راه کار ساده تر این است که یک پست را به 10 تاریخ پشت سر هم پابلیش کنیم ، ولی متاسفانه در اجرا برای مثلا 20 اتفاق ده روزه شما باید 200 تا پست بسازید . اگر پلاگینی در این زمینه است که یک پست را در جدول تقویم برای چند روز پشت سر هم نشان دهد منت می گذارید معرفی نمایید.

2 - باید تابعی در تقویم درج شود که فقط کتگوری های مربوط به تقویم نشان داده شود ، یا سایر کتگوری ها فیلتر شود . احتمالا چند خط برنامه نویسی نیاز است که دوستان استاد به راحتی می توانند توضیح دهند که کم سوادانی مثل من استفاده ببرند.

3 - باید تابعی نوشته شود که پست های آینده به جای اینکه در صف پابلیش قرار بگیرند ، اگر در کتگوری مشخصی قرار داشتند در قسمت جدول تاریخ و ابزارک نوشته های داخل سایدبار زیر جدول به نمایش در آیند

4 - باید تابعی باشد که وقتی به روز مشخصی رسیدیم دیگر پست مربوطه به نمایش در نیاید ، یعنی برای یک event ده روزه ، وقتی روز دهم تمام شد در تقویم جدولی همچنان باشد ، ولی در قسمت رویدادهای آینده که زیر جدول است دیگر نمایش داده نشود

این موارد را بنده در تمام سایتها جستجو کرده ام ولی به جوابی نرسیده ام . اساتید محترم منت می گذارند و در صورت لزوم پاسخ می دهند

با تشکر فراوان

لینک به ارسال

خیلی کلی گفتید و بطور کلی اینی که شما می‌خواین با طراحی دقیق یه پست تایپ و متاباکس‌های مناسب قابل حله. که این روش راه اصولی طراحی event manager است.

اما اگر مایلید از event manager های موجود استفاده کنید مناسب‌تر اینه که بین پراسس تقویمی اونها و شمسی سازهای موجود ارتباط برقرار کنید - که در این صورت الزامی به استفاده از شمسی سازهای وردپرسی نیست.

لینک به ارسال

چیزی که به ذهن من رسیده اینه که قسمتی از پست ها رو در صفحه مخفی کنم و در تقویم جدولی و قسمت زیرش نشون بدم و چیزی شبیه به evenr organiser رو شبیه سازی کنم .

الان نیاز دارم به اینکه اون چستها در صفحه اصلی نشون داده نشن

سایر پستها که قرار هست در سایت نشون داده بشن ، در داخل تقویم فیلتر بشن و نشون داده نشن

چون ما قرار هست وقایعی در آینده رو در تقویممون نشون بدیم ، پستهای آینده نشون داده بشن و به تاریخ روز که رسیدن برن به آرشیو

طول پست ها چند روز بشه

و ...

ولی در کل اگه یکی event organiser رو شمسی کنه هم به تقوی نزدیک تره و هم من ئر بخشی از هزینه اون مشارکت می کنم که در آینده دعا کنن برامون استفاده کننده ها :)

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...