رفتن به مطلب

آیا تگ Description به صورت مستقیم بر روی سئو تاثیر می گذارد ؟


سئو فاکس

پست های پیشنهاد شده

با سلام , همونطوری که از اسم تاپیک پیداست سوال بنده اینه که آیا تگ کلماتی که داخل تگ Description قرار میدم مستقیم بر روی افزایش رتبه ما در گوگل

تاثیر میذاره ؟

لینک به ارسال

به صورت مستقیم خیر. مدت زیادی از زمانی که گوگل اعلام کرد که Meta description تاثیر مستقیمی در سئو ندارد نمی‌گذرد. اما این برچسب دوست‌داشتنی هنوز تاثیرات مثبت خوبی دارد؛ اما رابطه خودش رو از مستقیم به غیرمستقیم تغییر داده.

به طور کلی کاربرد این تگ در حال حاضر برای جذب کاربران از SERPs یا صفحه نتیجه موتورهای جست‌وجو هست (چون بعد از تیتر کاربر با خوندن این بخش تصمیم می‌گیره که کلیک کنه یا نه). اما استفاده از کلمات کلیدی درش می‌تونه به عنوان یک سیگنال مثبت به حسب بیاد.

سیگنال مثبت یعنی شما یک کلمه کلیدی رو در تیتر سایت دارید، در محتوا دارید، در کدها دارید و با اضافه کردن اون به Meta decription به گوگل می‌فهمونید که این صفحه در مورد این کلمه کلیدی هست. یعنی با درست نوشتن این تگ می‌تونید ارتباط صفحه با اون موضوع و کلمه کلیدی رو شفاف‌تر کنید.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...