رفتن به مطلب

یک ادمین

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    8
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

9

درباره یک ادمین

  • درجه
    تازه کار

اطلاعات شخصی

  • جنسیت
    نامشخص
  • آشنایی با وردپرس
    متوسط
  • سطح برنامه نویسی
    متوسط
  • آشنایی با طراحی
    متوسط
  1. از این که این افزونه رو معرفی کردید متشکرم اما بد نیست که یادآور بشم که بهتره لینک‌ها به صورت دستی ایجاد بشن و در هر نوشته بسته به نوع نوشته، سبک نگارش و تفاوت‌هاش با دیگر نوشته‌ها متفاوت انتخاب بشه. مثلا یه جا ممکنه نیاز باشه شما کلمه آموزش رایگان سئو رو کامل لینک کنید، اما چون از این افزونه استفاده می‌کنید و می‌خواید که به صورت خودکار اون انجامش بده، فقط کلمه سئو رو لینک می‌کنه به یه صفحه. یا ممکنه یه جا کلمه مشخص شده اصلا نباید لینک بشه به جایی چون ارتباطی با صفحه مشخص شده توسط شما نداره، اما چون افزونه به اندازه شما هوشمند نیست نمی‌تونه این رو تشخیص بده.
  2. یک ادمین

    گزاشتن متن اصلی یه صفحه ترجمه شده

    خیر کار درستی نیست که محتوایی رو کپی کنید و برای "افزایش تعداد کلمات نوشته" در پستتون به کار ببرید. اگر کاربرانتون به اون متن انگلیسی نیازی ندارن پس نباید ازش استفاده کنید.
  3. یک ادمین

    اضاف نشدن Description و Keywords

    اولین سوالی که به ذهنم رسید این است که آیا از <?php wp_header();?> در بخش Head قالبتان استفاده می‌کنید؟ چون شایع‌ترین دلیل عدم نمایش این توضیحات به خاطر عدم استفاده (سهوا) از این تابع است.
  4. یک ادمین

    مشکل در دریافت امضای DMCA

    تا جایی که در خاطرم هست اگر صفحه رو حذف کنید مشکل خاصی وجود نخواهد داشت. چون "دقیقا" همون صفحه از نتایج جست‌وجو حذف می‌شه نه تمامی سایت.
  5. به صورت مستقیم خیر. مدت زیادی از زمانی که گوگل اعلام کرد که Meta description تاثیر مستقیمی در سئو ندارد نمی‌گذرد. اما این برچسب دوست‌داشتنی هنوز تاثیرات مثبت خوبی دارد؛ اما رابطه خودش رو از مستقیم به غیرمستقیم تغییر داده. به طور کلی کاربرد این تگ در حال حاضر برای جذب کاربران از SERPs یا صفحه نتیجه موتورهای جست‌وجو هست (چون بعد از تیتر کاربر با خوندن این بخش تصمیم می‌گیره که کلیک کنه یا نه). اما استفاده از کلمات کلیدی درش می‌تونه به عنوان یک سیگنال مثبت به حسب بیاد. سیگنال مثبت یعنی شما یک کلمه کلیدی رو در تیتر سایت دارید، در محتوا دارید، در کدها دارید و با اضافه کردن اون به Meta decription به
  6. یک ادمین

    نوشتن فایل robots برای ساب دامین

    ساب‌دامنه تقریبا سایتی مجزا از دامنه اصلی شناخته می‌شه و گوگل با اون به عنوان یک دامنه متفاوت رفتار می‌کنه. چون Robots.txt یک استاندارد هست، موتورهای‌ جست‌وجو به صورت خودکار اون رو از طریق آدرس yoursite.com/robots.txt پیدا می‌کنن و دستورات رو اجرا می‌کنن.
  7. پاسخ این سوال کاملا ساده‌ست. زمانی که شما از جایی لینک خریداری می‌کنید، برای مدت مشخصی مثل ۳ ماه یا یک سال هزینه‌ای به مدیر اون سایت پرداخت می‌کنید؛ یعنی اگر این لینک تمدید نشه از روی سایت لینک‌دهنده حذف می‌شه. حالا فرض کنید که این سایت به ۲۰ نفر دیگه در بازه‌های زمانی ۳ ماهه لینک می‌فروشه و خیلی‌ از اونها تمدید نمی‌کنن و اون لینک‌ها با لینک‌های جدید جایگزین می‌شن. حالا اون‌هایی که لینک خریده بودند از ۵ سایت دیگه هم لینک خریدند و بعد از مثلا ۳ ماه لینکشون رو حذف می‌کنن. همیشه خرید و فروش لینک از یک طرح (pattern) پیروی می‌کنه و از روش‌هایی مثل چیزی که بهش اشاره کردم و سابقه سایت‌ شما، سابقه سای
  8. بهترین کار برای اینطور سایت‌ها اینه که بخش وبلاگ ایجاد کنید و با بروز کردن اون بخش و اضافه کردن محتوای جدید در حد توان (مثلا هر هفته)، سیگنال بروز بودن خودتون رو به گوگل ارسال کنید. از طرفی، این کار باعث می‌شه که مهم‌ترین فاکتور سئو (محتوا) رو داشته باشید و بتونید به خوبی رقابت کنید. مورد دیگه‌ای که لازم به ذکر می‌دونم اینه که سعی کنید برای سایتتون لینک‌های طبیعی بگیرید. یه سری توضیحاتی در بخش لینک بیلدینگ یک ادمین دادیم؛ اگر دیدید که توضیحات اونجا کافی نیست حتما بفرمایید که بیشتر و دقیق‌تر در مورد سایت شما بررسی انجام بشه و بتونیم راهنمایی‌تون کنیم.
×
×
  • اضافه کردن...