رفتن به مطلب

علت وجود کارت های مختلف و ظرفیت های گوناگون در مراکز تلفن پاناسونیک


ertebat

پست های پیشنهاد شده

علت وجود کارت های مختلف و ظرفیت های گوناگون در مراکز تلفن پاناسونیک

در مجموعه های مختلف شرایط ارتباطی خاص خود آن مجموعه برقرار است، به بیانی بهتر می توان گفت که در هر مجموعه خطوط شهری با تعدا خاص و یا کاربران با تعداد مختلفی وجود دارد به همین دلیل وجود مرکز تلفنی باشرایط ثابت و غیر قابل انعطاف باعث می شود که شرکت های تولید کننده این محصولات (از جمله کمپانی پاناسونیک ) مجبور به طراحی و ساخت هزاران مر کز تلفن متناسب با این محیط ها شوند.

اما راه حل این موضوع چیست؟

پاناسونیک برای این منظور دو سری از محصولات را در مظر گرفت و روانه بازار کرد که به دوبخش بزرگ سری کم ظرفیت و سری پرظرفیت طبقه بندی شد. در سری کم ظرفیت که برای محیط های کوچک در نظر گرفته 3جای کارت تعبیه شده است که این کارت ها به صورت ترکیبی از خطوط شهری و خطوط داخلی طراحی شده است اما در سری پرظرفیت به دلیل ماهیت و ساختار خاص این مراکز تلفن که مخصوص محیط هایی بزرگ و نامحدود است پاناسونیک ابتدا با جداسازی کارت ها تلاش کرد تا تعداد خط شهری داخلی بیشتری به دستگاه معرفی کند.

پاناسونیک در این راه ابتدا خطوط شهری و خطوط داخلی را جداسازی کرد و سپس با طراحی کارت آپشن (KX-TDA0190) امکان نصب چندین کارت مختلف را مانند کارت دیزا (KX-TDA0191) فراهم نمود و سپس قدم هایی بعدی مانند طراحی کارت PRI را در دستور کار خود قرار داد.

ظرفیت هر کارت چه مقدار است؟

همان طور که بیان شد در سری پر ظرفیت مدل های مختلفی برای محیط های گوناگون طراحی شده است که هر کدام متناسب با نیاز مجموعه تجهیز می شوند. به همین منظور پاناسونیک هر کارت را در ظرفیت های مختلفی طراحی کرده است که این ظرفیت ها متناسب با نوع کارت متفاوت است. این در نظر گرفتن ظرفیت های مختلف از نظر اقتصادی بسیار به صرفه بوده است زیرا در مجموعه هایی متوسط که 10 خط داخلی دارند وجود کارت 16تایی داخلی فرد را مجبور به خرید کارت 24تایی خط داخلی نمی کند که این امر در عین کاهش هزینه های خرید این محصول موجب جذب مجموعه برای مجهز شدن به این مراکز ارتباطی می شود.

با توجه به توضیحات فوق می توان دلیل وجود کارتهایی با ظرفیت های مختلف را به راحتی متوجه شد و در هنگام خرید با توجه به ظرفیت کاربران و نوع سیستم مورد نیاز خریدی آگاهانه را انجام داد .

منبع : سايت تخصصي سانترال

لینک به ارسال
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...