رفتن به مطلب

درخواست گالری فوق ساده


::AmiR::

پست های پیشنهاد شده

سلام

دوستان من بخشی توی سایت دارم که 20 تا عکس به صورت ثابت و همیشگی وجود داره و کاربرا برای اینکه بخوان عکس هارو مشاهده کنن روی تصاویر کوچک کلیک میکنن و تصویر بزرگ اون به صورت جکوری نشون داده میشه.

البته تاکید میکنم من از افزونه Nextgen Gallery استفاده میکنم برای فقط و فقط این بخش داره از این افزونه استفاده میکنه.

امروز چک کردم دیدم این افزونه 48% از منابع من رو داره میگیره که واقعا نمی صرفه برای این 20 عکس این همه منابع رو تقدیم به این افزونه کنم

میخواستم راهنمایی کنید تا بتونم به صورت کاملا ساده این تصاویر رو به صورت کوچک نشون بدم و وقتی کاربر روی عکس کوچک کلیک کرد بتواند به همین صورت جکوری عکس رو نشون بده و احتمال اضافه کردن عکس در آینده در همین بخش وجود داره.

البته بخشی از این افزونه در تنظیمات هست که هرجا عکس رو کوچک کنم به صورت خودکار اون عکس وقتی روش کلیک میکنیم تصویر بزرگ اون به صورت جکوری نشون میده اگه برای این مورد هم راه حلی دارید عنوان کنید ممنون میشم.

لینک به ارسال

اگر میخواهید یک صفحه درست کنید و لیستی از عکس داخل اون باشه و با کلیک روی هر عکس مور نظر بزرگ بشه میتونید از لایت باکس استفاده کنید .

در این مقاله 10 عدد از بهترین از اسکریپت های رایگان لایت باکس های حرفه ایی جی کوئری همراه با دمو آنلاین وجود داره که از هر کدام که مایل بودید میتونید استفاده کنید - کلیک کنید

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...