yaemamreza 5 ارسال شده در آذر 92 گزارش بازنشر ارسال شده در آذر 92 سلام دوستانمن در سی پنل در بخش مای اس کیو ال دیتابیس و یوزر ساختم و برای اتصال یوزر به دیتابیس مشکل دارم چون سی پنل سایت ارائه دهنده هاست کمی متفاوت از قبلی است و باید از قسمت phpmyAdmin اتصال دیتابیس به کاربر رو انجام داد ولی وقتی به قسمت phpmyAdmin میرم میگه جدول بساز و قسمتی درباره دیتابیس رو پیدا نمیکنم توضیح کامل بدید اینم عکس"]http:// لینک به ارسال
Farzad 3805 ارسال شده در آذر 92 گزارش بازنشر ارسال شده در آذر 92 برای ایجاد جدول ، می تونین روی دکمه Creat Table کلیک کنید یا داخل همین باکس وسط صفحه نام جدول + تعداد ستون ها رو وارد کنید. 1 لینک به ارسال
yaemamreza 5 ارسال شده در آذر 92 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در آذر 92 میدونم کریت تیبل ولی نمیدونم داخل جدول ها چی بنویسم چون اسمی از دیتابیس ساخته شده در مای اس کیو ال نداره توضیح کامل قدم به قدم میخوام لینک به ارسال
Parsa 23463 ارسال شده در آذر 92 گزارش بازنشر ارسال شده در آذر 92 در Cpanel بخش Database Management ندارید؟جدول برای چه اسکریپتی میخواهید بسازید؟ لینک به ارسال
yaemamreza 5 ارسال شده در آذر 92 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در آذر 92 برای اد کردن کاربر به دیتابیس در پی اچ پی مای ادمین لینک به ارسال
Farzad 3805 ارسال شده در آذر 92 گزارش بازنشر ارسال شده در آذر 92 از همون بخش مدیریت دیتابیس ها می تونین انجامش بدید.نیازی به phpmyadmin نیست . لینک به ارسال
yaemamreza 5 ارسال شده در آذر 92 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در آذر 92 بینید من از سی پنل سایتی استفاده میکنم که هاست رایگان میده و تنها راه مدیریت دیتابیس همان phpmyadmin هست تنها مشکلم اینه که پس از ساخت دیتابیس در مای اس کیو ال حالا چطور در قسمت phpmyadmin جدول بسازم و داخل جدول چی بنویسم؟چطور کاربر رو به دیتابیس وصل کنم توضیحات قدم به قدم و کامل میخوام درباره ساخت جدول و اتصال کاربر به دیتابیس ساخته شده با phpmyAdminضمنا به عکس بالا نگاه کنید لینک به ارسال
Farzad 3805 ارسال شده در آذر 92 گزارش بازنشر ارسال شده در آذر 92 دوست عزیز می دونم پنل هاست تون youhosting هستروی mysql databases کلیک کنید ،در صفحه جدید فیلد MySQL username شامل چیزی میشه که شما می خوایدو باکس بالایی هم نام اصلی دیتابیس میشهچطور کاربر رو به دیتابیس وصل کنم توضیحات قدم به قدم و کامل میخوام درباره ساخت جدول و اتصال کاربر به دیتابیس ساخته شده با phpmyAdminکاربر رو نیاز نیست با phpmyadmin به mysql وصل کنید ! لینک به ارسال
yaemamreza 5 ارسال شده در آذر 92 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در آذر 92 داداش من در mysql databases دیتابیس و یوزر ساختم اون هیچ مشکل من در اتصال یوزر به دیتابیس در PhpmyAdmin هست تا در نصب نسخه جدید وردپرس خطای پایگاه داده نده چون در نصب اتوماتیک وردپرس نسخه 3.3.1 نصب میشه و در پی اچ پی هم اتصال دیتابیس رو خودکار انجام میده ولی من میخوام آخرین نسخه رو نصب کنم چون مثل حالت اتوماتیک در قسمت phpmyAdmin اتصال دیتابیس به کاربر انجام نمیشه لذا خطای پایگاه داده میده مشکل من فقط و فقط نحوه اتصال دیتابیس به کاربر در phpmyAdmin هست آموزش کامل میخوام لینک به ارسال
Parsa 23463 ارسال شده در آذر 92 گزارش بازنشر ارسال شده در آذر 92 نامکاربری و رمز رو که هنگام ساخت داده میشهمیتونید نصب اتوماتیک داشته باشید و بعد بروزرسانیبرای نصب هم فقط باید فایل کانفیگ را تنظیم کنید لینک به ارسال
yaemamreza 5 ارسال شده در آذر 92 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در آذر 92 چطوری آخه؟خطای پایگاه داده میده لینک به ارسال
Parsa 23463 ارسال شده در آذر 92 گزارش بازنشر ارسال شده در آذر 92 نامکاربری و رمز رو که هنگام ساخت داده میشهمیتونید نصب اتوماتیک داشته باشید و بعد بروزرسانیبرای نصب هم فقط باید فایل کانفیگ را تنظیم کنیدراه حل اول هم خطا میده؟خطا به خاطر درست وارد نکردن مشخصات اتصال هست 1 لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری