رفتن به مطلب

درگاه پرداخت با کارت های شتاب


np.1400

پست های پیشنهاد شده

سلام

درگاه پرداخت چیه؟

نفهمیدم اسکریپته یا افزونه.

رایگانه یا پولی.

اگه ممکنه یه توضیح مختصر بدید.

ممنون

لینک به ارسال

اگر شما تا حالا اینترنتی خرید کرده باشید قسمتی که باید پول را واریز کنید (همان جا که شماره حساب و رمز و .. را باید وارد کنید) به آن آدرس می گویند درگاه پرداخت.

همه ی مواردی که گفتید است.یک شخص می تواند با مکاتبه با بانک مربوطه یک درگاه شخصی برای واریز مستقیم به حساب شخصی در خواست کند.

ولی افزونه ها می آیند این کار را باید یک واسطه (غیر مستقیم) انجام می دهند.مثلا شما در سایت هایی که سیستم پرداخت اینترنتی به کاربران ارائه می دهند (جهان پی و زرین پال و پی لاین و ...) شخصا از طرف بانک مجوز دارند و شما می بینید مثلا برای درگاه خرید نوشته سایت mmmm.در واقع شما پول را واریز می کنید به حساب سایت mmm بعد این سایت پول را به طرف حساب شما پرداخت می کند.

معمولا رایگان است ولی بعضی از افزونه ها و اسکریپت ها که تجاری هستند پولی اند. ولی اگر شما از سیستم های پرداخت اینترنتی استفاده می کنید در بخش افزونه ها ، یک افزونه برای سیستم مدریت محتوا موجود است.مثلا سایت زیر.

http://www.payline.ir/plugins

اسکریپت برای سایت هایی استفاده می شود که سیستم مدیریت محتوای خاصی داشته باشند یعنی سیستم آن ها اختصاصی باشد.افزونه هم برای سایت هایی مثل وردپرس ، جوملا ، دروپال و ... استفاده می شود.

مثلا سایت Payline هم افزونه برای سیستم های فروشگاهی ، مدریت محتوا و .. هم اسکریپت برای سایت هایی با سیستم های مدیریت اختصاصی و هم به صورت لینکی که برای سایت هایی که نیاز کمتری به درگاه دارند ارائه می دهد.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...