soft2fire 68 ارسال شده در تیر 91 گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 91 بعد از کلی ور رفتن خلاصه انجمن مرکزی رو نصب کردموای مشکلا زیر رو دارماین انجمن با انجمن گروه ها هیچ فرقی نداره بعد وقتی انجمن مرکزی رو نصب کردم یک سری تنظیمات به مدیریت اضافه شدیکی فروم ،یکی تاپیک و یکی هم یکی دیگهتو هر کودوم New میرنم متاسفانه هیچ تغییری تو سایت اعمال نمیشه و هیچی اضافه نمیشه و فقط میشه برای گروه ها انجمن بسازیمیشه راهنمایی کنید که اون تنظیمات به چه کاری میاد؟میخام چند انجمن ایجاد کنم لینک به ارسال
Morteza 34190 ارسال شده در تیر 91 گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 91 خب مثل اینکه کمی تغیرات نیاز هست.1- به قسمت ننظیمات بادی پرس برید. در بخش صفحات ، اسم صفحه انجمن بادی پرس رو روی یک چیز متفاون مثل gr-forums ست کنید(یک برگه ایجاد و روی اون ست کنید)2- شما باید بی بی پرس رو از طریق همون منوی انجمن ها در بادی پرس نصب کنید(شما انجام دادید)3- شما اسم صفحه انجمن هاتون مثلا هست forums ، به بخش برگه ها برید و شورت کد زیر رو داخل برگه قرار بدید:[bbp-forum-index]به عکسهای پیوست توجه کنید. 1 لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری